יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
בקשר לזה - בתור נושא נשק בעבר, עצם ההחזקה גורמת לך להמנע יותר מסיטואציות כי אתה יודע מה עלול לקרות. מי שמחזיק נשק ברישיון כנראה שיחשוב פעמיים לפני שיכניס את עצמו למקרי קצה. ומי שהיה "תקין" ואז התחרפן, כנראה שימצא איך להשיג לעצמו נשק, וזה מה שאתה לא מצליח להבין פה. הנשק זורם כמו מים ברחובות. רק האזרח הפשוט לא מצליח להשיג אותו.
-
לא. אתה שולף על התוקף, הוא נכנע, נשכב על הרצפה, קוראים למשטרה. זה לא מערב פרוע שעומדים אחד מול השני ורואים מי שולף ראשון.
-
נכון, ביבי לוזר מסריח. זה עדיין לא הופך את זה לצודק. המשך התקפלות בפני מדינות ערב, כמו שהולכים לירדן כל פעם ומתחננים שיעזרו לנו בהר הבית. לפיד מבקש ממלך ירדן שיעזור למנוע טרור, באותו זמן מחבל מסריח רוצח אישה בת 84. העיקר שלפיד קיבל את התמונה שלו. זה לא עובד ככה במזרח התיכון.
-
אבל היה שלטים "כחול לבן או ארדואן", פתאום ארדואן כבר לא דיקטטור? או שאפשר להתנהל עם דיקטטורים כשהשמאל בשלטון? אם כבר המשך סימן של חולשה.
-
https://fb.watch/fGh5lMcOQ1/ רק בגלל שזה מקרה טרי. הבחור שנחסם לא יכול לברוח, אלא אם הוא פוגע באזרחים ליד. ירד וצעק כמו גבר, אז הוא הסלים את המצב, ואין פה שום עילה לירי, מדובר באהבל 1 ואהבל 2. נניח שהבחור מהטסלה היה זה שיורד ראשון ורץ לעבר הרכב החסום, אתה מסכים שמדובר בתקיפה שלא כדין שבהתאם למצב יכולה לאפשר שימוש בנשק בהתאם לצורך? לגבי האמירה על הבלונדינים - שוב, אתה סתם מחפש פרובוקציות ולא לדבר תאכלס. רק שתבין - בחורים טובים ילכו להוציא רישיון, בחורים רעים יקנו אקדח בלי. זהו.
-
הדיון פה לא מוגבל לאירוע של האלימות בכביש. אתה רק מחפש להגיד "הנה ככה הקורבן בעצם אשם תשחררו את התוקף", בעוד אני מתכוון לזה שאדם צריך להיות מסוגל להגן על עצמו. בכביש, בבית, באירוע פח"ע או סתם בירי חולף. האמירה לגבי "הראשונים" מראה את המצב במדינה - ארגוני פשיעה, מחבלים ואנשים חארות יעשו מה שבא להם, Boltik יוריד את הראש ויקווה שלא יגיעו אליו. כמו הסיפור על ההיא עם הרמקולים בעפולה, או המר בחור שמרים רחפן מטר מעל מרפסות של אנשים. הרעים מבסוטים הטובים סובלים. קיצר זה דיון מעגלי יאללה שיהיה בהצלחה.
-
זה בדיוק העניין גוטה, לאנשים שיוצאים ראשונים יש כבר אקדח. כמו לארגוני הפשיעה ומחבלים. הם לא מחכים לרפורמה, זה רק האזרח הפשוט שנדפק ומחכה לאויב שיגיע.
-
הוראות בטיחות בנשק, נוהל שימוש בנשק והוראות פתיחה באש | האגף לרישוי כלי ירייה (www.gov.il) תמיד יש הוראות פתיחה באש. קטע אחד מעניין: "השימוש בכלי ירייה לצורך הגנה עצמית ייעשה כמוצא אחרון, לאחר שנשקלו ומוצו דרכי פעולה אחרות להפסקת התקיפה, לרבות אזהרה מוקדמת, ובלבד שלא יהיה בכך די לסכן חייו של היורה או של זולתו, כאשר אין דרך אחרת בנסיבות העניין להתגבר על התוקף המסכן חיים." לא רשום שמירה על חייו של התוקף. העניין הוא עקרוני. אדם פורץ לבית ומעז לתבוע, כי אנחנו מדינה שמקדשת את הרע במקום את הטוב.
-
וזאת,איש יקר, בדיוק הבעיה במדינת ישראל ומה שאני חותר אליו. המדינה היחידה שהקורבן הוא האשם והופך לעבריין. אזרח נורמטיבי צריך לקבל את מלוא ההגנה. אין לפורץ מה לעשות בבית לא שלו, ואזרח שמתעורר מפורץ ב-3 בלילה לא צריך להתחיל לעשות חישובים. אם ירה כדור אחד וניטרל את הפורץ, כמובן שאין צורך לעשות וידוא הריגה, אבל אם מהלחץ ירה 3 פעמים והפורץ חוסל, לא קרה כלום. אדם רע אחד בעולם. פורץ שנורה על ידי בעלי הבית שאליו פרץ תובע חצי מיליון שקל בשל אובדן כושר השתכרות - משפט - TheMarker במדינה מתוקנת הוא היה מקבל עוד 15 שנה בפנים רק על החוצפה.
-
ואם אני בפקק וחסום על ידי טנדרים? אם האלה שברה את החלון והוא מגיע לדלת מבפנים? הסדר הזה (קרב מגע, כדור באוויר וכל היתר), זה הוראות פתיחה באש למי שמחזיק נשק (לא נכנס להגדרה מלאה פה). קיצר אתה סתם נתפס לקטנות והסטנו את הדיון לעניין אחר לגמרי (מצד שני זה כבר רגיל פה).
-
אתה ראית את הסרטון? הוא לא קיבל את העונש על הכדור הראשון ולא על השני, הוא קיבל את זה על העוד 6 מחסניות שהוא ירה אחר כך כאילו הוא גנגסטר. רוצה לשמוע את הקטע? לא מפריע לי שהבחור מת.
-
"ריב בכביש". מי שישמע את זה יחשוב שמדובר בויכוח של יוצאי טכניון. אתה מודע לזה שריב בכביש יכול להיות גם חוליגנים שיוצאים באמצע פקק (שאין לך לאן לברוח) ומתחילים לשבור לך חלונות עם אלות עד שיצליחו להגיע אליך, נכון? ברור שלא התכוונתי לזה שמישהו אמר לך "יא מניאק" וירית עליו מחסנית, אבל אם עוברים למישור הפיזי? מעדיף את הקורבן חוזר הביתה בריא ושלם ואת התוקף באמבולנס לבית חולים.
-
נשאתי נשק 10 שנים, תמיד פעלתי לפי החוק ואף פעם לא ניצלתי סמכות לרעה. כל הדיונים פה בפורום הם על מה אנחנו חושבים שצריך להיות אתה יודע. ואם מבחינתך אדם שתוקף מישהו ללא סיבה לא ראוי לקבל בראש על זה (בהתאם לרמת איום מן הסתם), הבעיה המוסרית היא שלך, לא שלי.
-
כשמישהו יתקוף אותך או את אשתך ברחוב, אתה תתפלל שיהיה אזרח נושא נשק לידך שיהיה מוכן לפעול.
-
הגישה שלי לחיים היא מאוד פשוטה אבל מוזרה מבחינת אנשים. אם עקפו אותך בכביש ולא אהבת את זה, בעיה שלך (כמובן שעקיפה חוקית). אם אתה יוצא ותוקף את הבן אדם ברכב השני, אתה אדם מסוכן שצריך לנטרל, נקודה. בניגוד למערכת המשפט הישראלית, אין לי שום רחמים לאנשים רעים, מעדיף שיגנו על אנשים טובים. קרב מגע, כדור באוויר, כדור לפלג גוף תחתון, כדור לנטרול. מה שצריך לפי הסדר כדי לנטרל את התקיפה. אם המותקף הצליח לברוח, אותו אדם רע פשוט יחפש מישהו אחר לעשות לו את זה, אז עדיף שינוטרל על הפעם הראשונה. אם מישהו לא רוצה להתאמן כל חודשיים - שיחזיר. יש מספיק אנשים טובים שיעשו את זה בשמחה. יש עשרות מטווחים, אבל אדם ללא רישיון נשק אפילו לא יכול להתקרב אליהם למטווח ניסיון. אימון באקדח זה לא יום כיף, אבל אם אתה רוצה להחזיק כלי ירייה אתה צריך להיות מוכן לעמוד בדרישות נורמליות. זה אפילו לא צריך להיות ארוך מדי - חצי שעה רענון נהלים, רבע שעה תרגול יבשים, וירי של איזור ה-50 כדור עם בדיקת מטרות. מספיק למענה ראשוני של אזרח ממוצע.
-
יצא לךלראות סרטונים של אזרחים שמותקפים בכבישים על עקיפות או דברים בסגנון? או סתם מקרים של פריצות לבתים, אם גנב יודע שהסיכוי שלו להפגש עם אקדח הוא 40 אחוז ולא 3 אחוז הוא יחשוב פעמיים. אין ספק שהרמת הכשרה בארץ זה בדיחה, אבל אפשר לטפל בזה, תעלה את הכשירות לאימון כל חודשיים ויהיה בסדר.
-
לעבור לטקסס ולקנות M16.
-
כי כששוטרים אומרים שלא משלמים מספיק באים להם בטענה של "יאללה לא מפטרים גם ככה אז תהנו עם השכר הנמוך ומדי פעם הטבה של חופשה באילת". כמו שעושים למורות, גננות, אחיות ועוד הרבה מקצועות שהם לא סקסיים כמו ההייטקס. המדינה במשבר עצום שאין אף אחד עם ביצים לפתור אותו. בול. ואפשר לראות את זה בארצות הברית עם הקריאות לפרק את המשטרה וההקלה על עונשים על גניבות, מספיק לראות את הקניות שאנשים עושים בחינם בחנויות של אפל, פשוט נכנסים ולוקחים 2-3 מקבוקים הביתה.
-
קרוב, ירושלים. אחרי התגובה של פינדר עם הלינק לאירוע, שוב, מדובר בטיפשים שעושים בלאגן סתם. לא אזרח נורמטיבי שעמד במעבר חציה. למשטרה אין מספיק כוח אדם להגיע לכל אירוע, ההתפטרויות שוברות שיאים. בנוסף כאשר כבר מגיעים למשפט, שופט ביזיוני משחרר או נותן עונש בדיחה, והפושעים חוזרים לרחוב מהר. משטרת התנועה סתם עושה לעצמה חיים קלים בזה אני מסכים איתך.
-
ברווז, יש מצב שאתה מאלה שבטוחים ש"כל השוטרים מנאייק" ו"עבריינים במדים"? אם הגיעו מספר שוטרים לנקודה, יש אירוע. אם אתה נכנס לשוטרים בפנים באמצע האירוע, קח בחשבון שיש סיכוי שאחד מהם יתפרץ עלייך. זה נכון ששוטר צריך להיות מאופק וכל זה, אבל גם הוא בן אדם, וכמו שאתה יכול להתפוצץ על מישהו טיפש בעבודה שלך, גם הוא יכול. ישראלים מתים להתערב בכל העניינים סביבם ואז לצעוק "איה כואב לי".
-
הדר מוכתר זאת ילדה שמישהו מנצל ומכר לה חלומות על כיסא ו40 אלף שקל. https://fb.watch/fDzyE8fXzi/ למי שמעוניין, יאיר לפיד עם נאום חדש אחרי חיפוש בגוגל "משפטי מוטיבציה", והפעם מפקד בעזה שיורים עליו לא יודע מה לעשות.
-
שוב, שיחקרו בצורה נורמלית. אם סתם תפסו בן אדם ופירקו אותו - שיכניסו את כולם לכלא להרבה זמן. אם אותו אדם ביצע פשע/נתפס מטריד יהודייה כי זה סבבה/ ניסה לתקוף אחד מהחיילים - שיתנו להם אזהרה על שאר התקיפה וסלאמת. תפסיקו להכניס לוחמים לכלא לפני חקירה ומשפט.
-
זה לא סותר אחד את השני. עדיין לא אומר שהם שמחים כשחיילי צה"ל נפגעים.
-
עומר בר לב ויאיר גולן לא נגד חיילי צה"ל, הם סתם לוזרים. וואליד טהאא חוגג כשחייל צה"ל נהרג. זה ההבדל.
