Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. החיים לא שחור ולבן. במקום להרוויח 30 במקום חרא, תלך להרוויח 20 במקום טוב. לא צריך לרדת ישר למשכורת מינימום. זה לא אומר שהכל צריך להיות לאבי דאבי בחיים, אבל יש גבול. אפשר לשבת עם מירב מיכאלי הגמורה ולשמוע אותה מחללת את השפה העברית, אבל לא עם מחבלים ותומכי טרור. בן גביר הפיל את הרעיון של ממשלת ימין בתמיכת רע"מ, אז כנראה שהוא עוד מסוגל לשמור על הערכים שלו ולא למכור אותם בשביל כיסא. בגלל זה יקבל את הקול שלי עוד חודש. טוב אחי.
  2. שמע, מכל השטויות שכתבת, זה הכי מטומטם. אם לא חשוב לך הערכים שלך, ואתה מוכן לוותר על הכל רק בשביל לקבל עוד קצת כסף או איזה טייטל, אתה לוזר. אם אתה מוכן שיהיה לך בוס שמשתין עלייך רק כי יש עוד כמה ספרות במשכורת ואופציות, אתה לוזר. אם אתה מוכן להכניס לממשלה אנשים שתוקפים את חיילי צה"ל, תומכים בטרור, ומנסים לפגוע בריבונות מדינת ישראל כי זה יעזור לך עם "רק לא ביבי", אתה האמ-אמא של הלוזר. זה כמו שאני אחתוך אותך בכביש, אקלל אותך את את אשתך ואת הילדים שלך, ויום אחרי אגיע אלייך בעקבות מודעת מכירה של הרכב ואתה תמכור לי כי מוכן לשלם את מה שאתה דורש.
  3. בשמאל מחליפים את המנהיגים, אבל הבסיס נשאר, זה אותם אנשים בדיוק כמו בימין. טוב. לקחת את ההתחלה והתעלמת מההמשך בצורה שנוחה לך. יכול להתעלם מזה שגנץ הוא שודד פנסיות, אבל לא יכול להתעלם מזה שזורמים עם להכניס את המשותפת, מרעאנה (שרוצה למחוק את זכרון יעקב ונוסעת בצפירות), יאיר גולן שקורא לטובי האזרחים פה תתי אדם, או מוכנים להסתמך על כסיף, טיבי ועודה שפוגעים שוב ושוב בחיילי צהל ושוטרי ישראל. אתה קורא לזה לא לצאת פראייר, אני קורא למי שמוכן להצביע להם לוזר חסר ערכים. גנץ ולפיד הם אנשים שימכרו את אמא שלהם רק בשביל לשבת על הכסא. בחייאת ראבק, אבו מאזן קרא לו פושע מלחמה והוא הכניס אותו לסלון שלו, כמה חסר עמוד שדרה צריך להיות?? איך אפשר בכלל להסכים לדבר עם מנ מניאק שמשלם למחבלים?
  4. החשוד בפריצת מחסום בנתב"ג יישאר במעצר: "הוא התבלבל ולא הכיר את הכביש" (ynet.co.il) מקבץ פנינים: 1. הוא לא גנב את הרכב: "היה בו מפתח ונסעתי ברכב". 2. תגובת העורך דין: "מדובר בבחור צעיר אשר בסך הכול התבלבל והתגלגל לסיטואציה מורכבת מפני שלא הכיר את דרכי הכביש השונות בנתב"ג. לא הייתה לו כוונה לפגוע בנפש ולסכן את ביטחון הציבור. הדברים יתבהרו בהמשך". - נדאג להעמיד לדין את Waze. 3. תגובת השופט: "המפתח שבו עשה שימוש החשוד הוא מפתח משוכפל. כלומר, הוא או אחר שהיה שותף לו שכפלו את המפתח בדרך מתוחכמת". בהמשך לתגובת השופט: "אבו טיור כבר נשפט בעבר לעונש מאסר בגין הרשעתו בניסיון פירוק חלקים מרכב, גניבה מרכב, פריצה לרכב וכניסה לישראל שלא כחוק. בין היתר עומד נגדו מאסר על תנאי בר הפעלה." כלומר הבן אדם כבר גנב, קיבל בטח איזה עונש בדיחה, וגם עכשיו ייצא עם איזה קנס של 3000 שקל, שיסגור בעזרת גניבה של ממיר קטליטי מאיזה סובארו. משתינים עלינו מהמקפצה.
  5. אתה יודע מה ההבדל? שיש לי ים ביקורת על ממשלות ה"ימין". יש לי במשפחה ובסביבה ליכודניקים, כל פעם שהם מתחילים לדבר על כמה רודפים את ביבי, אני אומר להם למה הוא לא טיפל ב-12 שנה האחרונות במערכת משפט. או איפה הוא היה כשהדרום הלך לאיבוד. או למה לא פירק את הועדים. מה הבעיה? שמחנה המרכז-שמאל לא הצליח להעמיד מולו אפילו מנהיג אחד נורמלי. כל אחד יותר טיפש מהשני. ואין אף אחד שבא ואומר "רגע, אולי גם אצלנו יש משהו לא בסדר?", כל היום מדברים על כמה שהשיח התדרדר ואיזה שפה נמוכה יש לימין, אבל כשאנשי שמאל מוציאים אמירות גזעניות ונוראיות נגד הימין, תמיד מנסים להגיד "הם לא מייצגים", "הוא לא התכוון", "לא הבנתם אותו נכון" (זוכר את הקדיש בערוץ 12?). לעומת זאת, כשיאיר נתניהו אומר משהו קיצוני הראשונים שיגידו שהוא ילד *** זה אנשי ימין. וההליכה לקיצון השמאלי של המפה מרחיקה אותי ועוד הרבה אנשים טובים שאני מכיר מלהצביע ליאיר לפיד או גנץ אין מה לעשות - אני לא יכול להצביע לבן אדם שרוצה להסתמך על הרשימה המשותפת, אותה אחת ששלחה את חנין זועבי ימח שמה לתקוף את לוחמי השייטת על המרמרה, או את עופר כסיף שתוקף לוחמי מגב.
  6. בטח שלא תמכור, אתה ב-5 חדרים, אם המצב היה הפוך, 3 חדרים והיית צריך עוד חדר, היית מוכר גם אם זה היה קצת הפסד ולוקח משכנתא יותר גדולה. אולי לך אישית זה לא משנה כרגע, אבל יש המון משפחות שזה כן ישפיע עליהן, ובסוף כן יורידו מחירים כדי להחליף דירה.
  7. יש המון אנשים שנופלים לזה. קצת משחק על הרגש, קצת סיפורים על ילדים מסכנים, הופ הלכו 150 שקל בהוראת קבע.
  8. איך אני מת על הריצה שלך להגן על הממשלת שמאל. ביבי לא רצה להפגש איתם, ואני שמח על כך. מבחינת מדיניות חוץ הוא היה פצצה ושם את ישראל בעמדה מאוד טובה בעולם. מדינות חלשות ונכשלות שמסתמכות על מדינת ישראל ויורקות לנו בפרצוף פעם אחר פעם. מספיק לראות את המהומות בפרלמנט הירדני כשיש נושאים שקשורים אלינו, או התבטאויות של האנטישמי. 2 המדינות לא מקובל על רוב העם, בגלל זה שקד, ליברמן וסער ישר רצו לתקשורת להגיד שלפיד לא מייצג אותם, כדי להגן על הקולות שלהם. 30 ליכוד, 9 ש"ס, 7 יהדות התורה, 7 ימינה, 7 ליברמן, 6 ציונות דתית, 6 גדעון סער. בחישוב מהיר 71 מנדטים שלא מעוניינים, ואפשר להניח שיש חלק גדול ממצביעי כחול לבן ויש עתיד שלא רוצים את זה גם, אבל הצביעו כי שונאים את ביבי. כבר רוב העם נגד 2 מדינות. אין ספק שהיה אובדן משילות, אבל המטרה של "ממשלת השינוי" הייתה לעצור את זה לא? מתי תפסיקו עם "אבל אצלכם היה ככה"? עוד 10 שנים? שלא לדבר על הביזיון של להתוות מדיניות בממשלת מעבר.
  9. שטח מסחרי זה לא של העירייה, זה שטח פרטי שמיועד למסחר. זה כמו שהחברה שלך תעצבן אותו אז הוא יסגור אותה. וחוץ מזה - הפעילות של השליחים לא תלויה במשרדי החברה, מבחינתם זה יכול להיות בתאילנד. הוא יכול רק לתת דוחות על נסיעה על מדרכה, זהו. כמה שליחי וולט כבר נוסעים על מדרכה? עריכה: בואו נגיד שהוא יכול ויסגור את וולט. החברה הזאת מצילה את הלו"ז של בערך 160% מתושבי העיר, זאת התאבדות פוליטית.
  10. כשביידן הגיע לישראל הוא התרכז בללחוץ את היד של ביבי (למרות שדנה וייס טוענת שהוא התעלם ממנו). בינתיים לפיד באו"ם מתחנן לפגישות עם ארדואן ועבדאללה בזמן שהוא מחזיר לתודעה את פתרון 2 המדינות (ופייק ימין שנמצאים איתו בממשלה כמובן טוענים שזה לא יקרה..) כאמור, חלש ולוזר. ואף תגובה על הקריאה של המפכ"ל לחסום רשתות חברתיות בישראל? המשך אובדן המשילות אחרי ההכרזה שיפסיקו להגיע לאירועי גניבה ופריצות.
  11. כל עוד לא תוכל להוכיח שיש לו איזה קשר למישהו בכיר בעירייה ואז נכנסים לעניין משפטי אין לך מה לעשות פה, כי כמו שרשמת, החנייה לא שלו עם שלט אלא חניית נכה כללית. זאת האמת. יגידו לך יש לך חנייה אחת משלך לא מתאים לך תמכור את השני.
  12. לפי איזה עילה הוא יכול לסגור פעילות של חברת משלוחים? כל שליח וולט הוא מנוע כניסה לתל אביב? מי שמזמין מהם ייכנס לכלא? אולי לאסור על החברה לשכור משרדים בעיר? במקסימום הוא יכול לנסות לשים כל מיני פקחים בפינות ולתת דוחות נסיעה על מדרכה, זהו. אין לו אפשרות לאכוף עבירות תנועה של אור אדום ומעבר חצייה. חוץ מזה, למה רק וולט? מה עם תןביס? או שליחי של דומינוס וכאלה? ושליחים של עורכי דין שמעבירים טפסים ממקום למקום? קל להיתפס על וולט כי יש להם תיק כחול גדול.
  13. מה הוא כבר יכול? מי הוא בכלל?
  14. רשמת שכולם עם חניות פרטיות, אז מה אכפת לך?
  15. אוווווווווו. יופי. תבוא תגיד אתה רוצה ממשלת שמאל. אני רוצה ממשלת ימין. זכותי להצביע למי שאני חושב שיעשה משהו כדי להביא לי את זה? תודה.
  16. https://www.facebook.com/649191767/posts/pfbid0Cp6QAQLCw6GDoZnrM16kfsseS35xK5UyYNLYm3XGiVeTuBfpHu73RUT9ex9VKeE8l/ פוסט יפה של טופז רם שמסכם את הנושא מבחינתי. אין עוד מה להוסיף.
  17. אתה מצפה מדרעי ליותר כי הוא יהודי. אין לי מה להגיב לזה, רשמתי בעצמי, הוא מושחת וחרא, קרי גם גנב וגם משאיר את הקהל מצביעים שלו עני. מסכים איתך. עדיין לא הבנתי אבל איך הוא פחות ציוני מאחמד טיבי, ששמח כשמתרחשים פיגועים נגד אזרחים ישראלים וקורא לזה "לחימה לגיטימית נגד הכיבוש", או מתחבק עם משפחות מחבלים.
  18. המשטרה צריכה רפורמה עמוקה מאוד. זה מתחיל בהעלאת משכורת מאוד משמעותית, שתוכל לייצר גיוס מסיבי מספיק של כוח אדם איכותי (ולא כל מי שעם דופק), מה שיוביל להעלאת רמת המקצועיות ולפריסת השוטרים ברחובות. כמובן שזה צריך לבוא עם רפורמה במערכת המשפט, שתדאג שפושעים ישלמו על המעשים שלהם, וייתן למשטרה את המוטיבציה לבצע את המעצרים. אף אחד לא מוכן לעשות את זה, אז נסתפק בלהגן כל אחד על משפחתו.
  19. גזענות של ציפיות נמוכות.
  20. https://www.facebook.com/568855026497356/posts/pfbid03VqBRof8HchH3w5YjNm2KVTrVifXSPDEK1pUEcB774Z3wmDfVxU1Z5nCUwgp4d1Gl/ אחלה קייטנה של הפרטנר. אז אתה בעצם מוציא את הימין אבל מכניס את השמאל. הבעיה שלך היא לא ביבי, זה הימין באופן כללי, כי כבר הסכמנו שהליכוד זה לא ימין. תבוא תגיד אני רוצה ממשלת שמאל ותפסיק לבלבל את השכל על ביבי. הכל טוב, זה לא יעשה אותך 0מאלן.
  21. נעשה לכם תרגיל מחשבתי. ביבי הולך, כל מיני צעקנים הולכים הביתה. הליכוד בראשות דיכטר/ברקת עם 30 מנדטים, הציונות הדתית עם 12. יאיר לפיד עם 20, גנץ עם 15. מסכימים לממשלה הזאת? או שמבחינתכם עדיין עדיף את רע"מ והמשותפת? טיבי והמפלגות הערביות לא יסכימו לך להישאר כאן כיהודי. תנסה להכנס לעזה או לשכם ותגיד לי אם מקבלים אותך.
  22. תגיד לי, מישהו אמר להיות ארצות הברית ולהתחיל למכור נשק ברמי לוי? כולה הקלה ברשיונות. אין סיבה שמישהו ששירת במודיעין או היה היה תומך לחימה באיזה גדוד קרבי לא יגיש בקשה ויקבל רישיון נשק, רוב הסיכויים שהוא לא רוצח בדם קר שייצא לרצוח את האקסית שלו. תעשה את זה תהליך מסודר והכל טוב.
  23. הליכוד לא ימין, בגלל זה לא מצביע לו 🤷‍♂️ לדעתך. עדיף את הפריימריז של יאיר לפיד. תל אביב עולה באש. ברצינות, תל אביב היא הסממן המובהק של השמאל הישראלי, שום שנאה, פשוט יותר נוח להעביר נקודה ככה. אל תתרגש מזה יותר מדי, גם אם אתה גר שם וכואב לך. לא אצא לחגוג, זכותך להישאר פה כמה שבא לך. ואני אחסוך את התגובה הבאה שלך: "תודה שאתה מרשה לייי!!@!@$!11". לא אכפת לי אם תהיה פה או לא, בחירה שלך. יאיר גולן וזהבה גלאון יגידו את זה אולי. אתה באמת חושב שאריה דרעי, עם כל השחיתויות שלו וכמה שחרא עליו, הוא פחות ציוני מאחמד טיבי, שמבחינתו דגל ישראל זה סמרטוט? באמת? מסכים לגבי האמירה שביבי והליכוד לא ימין.
  24. בגלל זה יש בדיקות רקע, תחקיר, תנאי של שירות צבאי ופסיכולוג. להגיד לך שזה תקין ב-100 אחוז? לא, יש מדי פעם מקרה של איזה מאבטח מבוגר שמתחרפן ויורה באשתו, אבל גם אם לא היה לו נשק היה לוקח סכין ודוקר. כמה פעמים כבר פורסם על מישהו שנושא נשק ברישיון וסתם התחיל לירות על אנשים? יש את האירוע שהיה לפני כמה שנים בחניון, אבל חוץ מזה? מספרים זניחים. וגם שם היה אירוע עם 2 הצדדים טיפשים, ככה שהבן אדם עומד למשפט בצדק.
  25. 1. אני לא מצביע לביבי. זה כמו שאני אגיד לך "אתה מצביע לוואליד טאהה" כי הצבעת ליאיר לפיד והוא מסתמך עליו. 2.זירת חוץ - המצב זהה כמו לפני כמה שנים. 3. מבצע בעזה - זה מול ג'יאהד, לא מול חמאס. לא כזה מרשים. 4. סוריה - תקפת גם לפני. 5. חשבתי אבל שהם דיקטטורים וציר רשע לא? פתאום צריך להתקרב אליהם? 6. משבר מול בוקינג - מבחינתך זה בולשיט, מבחינת תושבים באיזור יהודה ושומרון זאת פגיעה בפרנסה וסימון כטרוריסטים. אבל הם "מתנחבלים" שהעיזו לגור מעבר לקו הירוק ולא בתל אביב, אז לא נורא. 7. מגעים לביטול אשרה לארה"ב - זה כבר 30 שנה בדיבורים. וכן, השמאל בשלטון עם מפלגות אנטי ציוניות. בגלל זה התחננו לליכוד שיצביעו בעד חוק האיחוד משפחות ומענקים לחיילי צה"ל. אני יודע שזה קשה לכם עם הדמוקרטיה, אבל בואו תקלטו משהו - יכול להיות שאנשים יהיו עם דעות שונות משלכם והם לא "פאשיסטים שונאי ערבים צמאי דם ושונאי חילונים". אתם לא צריכים לנסות לקעקע מצביעי ימין כאנשים טיפשים רק בגלל שהם לא בדעות שלכם. וואלה, יכול להיות שאנשים מבסוטים על ביבי (למרות שאני לא), וזאת זכותם. כמו שאני לא רוצה לגרש מפה את מי שמצביע/מצביעה/מצביעהן/מצביעהם למירב מיכאלי.
×
×
  • תוכן חדש...