יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
עצימת עיניים טהורה. כל אדם הגיוני מבין שאין לממשלת לבנון שום אמירה לגבי מה שקורה במדינה. חיזבאללה ירצה לתקוף - הוא יתקוף. הוא לא שואל את הנשיא התורן מה לעשות. חתמת עם ממשלת לבנון - נסראללה לא מחויב לשום דבר. אם כבר, איך זה שהטריק של לפיד עובד עלייך? מפצים אותך כספית על משהו שאמור להיות שלך. שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר אומר שההסכם היה אמור להיות 55-45, ושההסכם כרגע הוא לכיוון 100-0 לטובתם, ראש צוות המשא ומתן מתפטר, ועדיין כולם ילכו אחרי לפיד כמו כבשים. הכל בשביל להראות הסכם חתום לפני ה-1.11. מדינה בלי חשמל עושה מאיתנו בדיחה.
-
כי המשא ומתן הזה הוא לא עם לבנון - הוא עם חיזבאללה. והעובדה שהמשא ומתן נמשך עשור ורק עכשיו נסגר, שבועיים אחרי שחיזבאללה התחיל לאיים על מדינת ישראל (מדינה עם צבא של 65 מיליארד שקל כן?), רק מראה את הפחד ששולט היום בממשלה. גם אם תחתום הסכם עכשיו, מה יימנע מהם לאיים שוב בעוד שנה על משהו אחר?
-
לא הבנת אותי.. בראש רשימת משקיעי הנדל"ן: עובדי המגזר הציבורי | כלכליסט (calcalist.co.il) עובדי המגזר הציבורי שמקבלים החלטות הם אלה שמתדלקים את מחירי הדיור. אדם מהמגזר הפרטי יכול לנסות לשפר את החיים שלו על ידי שיפור משכורת או השקעות בבורסה, אבל אין לו אפשרות להשפיע על החלטות מדיניות. בשביל שיהיה שינוי צריך שעובדי המגזר הציבורי יבואו ויגידו "בואו נעשה א ב ג וזה יוריד את מחירי הדיור", אבל איזה אינטרס יש להם לעשות את זה? מי ירצה להוריד את המחיר של הנכסים שלו? כולם מדברים על יוקר המחיה, אבל זה נובע מזה שישראל היא לא המדינה הכי תחרותית שיש ולאנשים שנמצאים בעמדות כוח אין אינטרס לשנות את זה.
-
הבעיה שמתייחסים ל"מדינה" כאילו זאת איזה יישות נפרדת. בוא, היא מורכבת מאותם אנשים שיש בבעלותם כמה וכמה דירות, ועליית המחירים מטיבה איתם. הילדים שלהם יקבלו את הדירות בירושה. אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות במדינה הזאת זה פירוק ההסתדרות, אתה רואה מישהו מעובדי המדינה יוצאים נגד הוועד שלהם עצמם?
-
דיווח בלבנון: "ביירות תעביר הערות על הסכם הגבול"; גורם מדיני בכיר: "לא נתפשר על אינטר (ynet.co.il) מי פה רוצה להתערב שלפיד ייתפשר ויתן להם מה שהם רוצים?
-
מבלעת צופר עברה חזרה לירדן כי נגמר ההסכם חכירה והם לא הסכימו להאריך. אתה רוצה שמדינת ישראל תפר הסכמים?
-
בול. שיקרסו. אולי ככה דברים יזוזו במדינה הזאת.
-
https://fb.watch/fWIbEMj2o2/ "עזוב אותך מהפרטים". מדמיין אותו יושב עם המתווך האמריקאי על ההסכם עם חיזבאללה, "עזוב אותך פרטים בוא נחתום עוד חודש יש בחירות". אדם חלול וטיפש.
-
ציטוט מ-YNET: מהתאחדות קבלנים בוני הארץ, נמסר: "החלטת הנגיד להעלות בחדות את הריבית שוב היא סימן מסוכן שלהערכתנו ישליך על התנהלות ענף הבנייה והתשתיות מייד ויגיע לכיס של כל ישראלי בחודשים הבאים. התפיסה המעוותת, לפיה ריבית גבוהה יותר תטפל במשבר הדיור היא טעות מרה שתמשיך לגרום ל'סגירת הברזים' של מימון הבנייה במערכת הבנקאית מול זינוק במספר הישראלים שלא יכולים למצוא לעצמם פתרון דיור הולם. ראינו באוגוסט שינוי מגמה לטובה בתחום האינפלציה בישראל ולמרות זאת, בנק ישראל מבצע עכשיו הליך שראשיו בעצמם הגדירו כמרסן צמיחה מהותי. יועיל נגיד בנק ישראל ויסתכל על ההיסטוריה הכלכלית שלנו, וילמד כי פגיעה קשה בייזום כלכלי בכלל ובייזום בנייה בפרט היה ונשאר מסכן מספר אחת של הכלכלה הישראלית תמיד. לציבור בישראל מגיע מהבנק המרכזי שלו התנהלות שקולה ומדודה התואמת את מצבה הכלכלי של המדינה ולא את זה של תושבי צפון אמריקה או מערב אירופה". למרות השם יפה של בוני הארץ, מדובר בחבורה שדואגת לתחת של עצמה ונכנסת ללחץ. נראה כמה זמן יוכלו עוד לדגור על הדירות ולפרסם 3 חדרים מסריחה ב-2.2 מיליון. עריכה: גם התעשיינים: נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, מסר אחרי העלאת הריבית כי "לאור החשש ממיתון באיחוד האירופי ובארה"ב, שמתחיל לפגוע בייצוא הישראלי והתמתנות האינפלציה בישראל באוגוסט, החלטת הבנק הנה החלטה מאכזבת שעלולה להזיק לכלכלת ישראל - מדיניות אגרסיבית שאין בה צורך ורק עלולה להכניס את המשק למיתון. זאת חרף ההבדל המשמעותי בנתונים של ישראל, אשר טובים משמעותית מרוב העולם גם כיום. מדיניות זו תפגע בצמיחת עסקים קטנים ובינוניים, שכן היא תוביל לעלייה בעלויות המימון ותצמצם את יכולתה של ישראל למנף את המשבר העולמי לתועלתה. יש לזכור כי לאורך כל שנת 2022, ישראל הציגה נתוני אינפלציה נמוכים יחסית למדינות ה- OECD ונמצאת בתחתית הדירוג במערב. בנוסף לכך האינפלציה בישראל כבר החלה להתמתן עקב העלאות ריבית הקודמות עמדה באוגוסט על 4.6% לעומת 5.2% ביולי. עוד רגע בוכה בשבילם.
-
אם מישהו עם הון עצמי של 400 אלף הוא לא יכול לקנות את הדירה של ה2 מיליון, אם היא תרד ל1.6 הוא יוכל. אומנם הוא ישלם יותר (גם בגלל אחוז המימון וגם הריבית) אבל הוא קנה דירה. בהתחשב בזה שבשוק הישראלי שכד הולך לפח נראה לי שעדיין משתלם לקנות. במקום לשלם שכד ותוך כדי ינסה לחסוך 3 אלף שקל בחודש, יקח את 2 הסכומים יעביר לבנק ויחיה בדירה משלו.
-
נהג לילה התחיל איתה ליתר דיוק. רק שתבינו את הכוונה שלי: אזרחי ישראל בוחרים את מי שינהיג אותם, ארה"ב אומרת לביבי אל תכניס אותו לממשלה כי לא מתאים לנו. חשבתי שאתם בעד דמוקרטיה לא? אם אנחנו לא יכולים לבחור את מי שינהיג אותנו בעצמנו זה קצת סותר את הרעיון, לא? בלה בלה בלה. תתקדם. את הפוזות שלך של "אני כל כך מבין את העולם ואתה ילד" אל תעשה עלי.
-
זה לא הכרישים פה וישראל היא לא מיזם עסקי של ארצות הברית. אם אחרי 70 שנה אנחנו לא יכולים לקבל החלטות לעצמנו מה עשינו פה? יש הבדל בין לנסות לבוא לקראת בעלי ברית לבין לתת להם להשתלט עלינו ולנהל לנו את החיים כאילו אנחנו בובות שמטרתנו לשפר את החיים של בוב וסנדרה ממילווקי.
-
אם אתה מגיע למיזם, אומר לו אני אתן לך כסף ואגיד לך מה לעשות, והוא יגיד לך "לא, אתה תביא לי את הכסף תשתוק ואני אתן לך כל מה שתצטרך בתמורה, אבל אני אחליט על העסק" אתה תפתח את הארנק ותביא לו את הכסף. ארה"ב לא מעבירה כספי סיוע כי היא נחמדה, היא תזרוק אותנו לכלבים ברגע שזה יתאים לה. אנחנו מדינה חזקה עם יכולות שמרבית מדינות העולם רוצות לשמר קשרים איתה, וזה מסתדר יופי לארה"ב. בשילוב עם עוד כל מיני מעשים שהמדינה כנראה עושה שעוזרים לשמור על חיי אמריקאים ברחבי העולם. אם הטינאייג'ר הוא יזם שבגיל 16 כבר מריץ 4-5 עסקים שמכניסים לו 15 מיליון שקל בשנה, הוא יסתדר.
-
אין שום קשר. זה שהם עוזרים לנו עם סיוע משרת אינטרס אמריקאי, שתהיה מדינה אחת נורמלית בכל השכונה המסריחה שנקראת המזרח התיכון. זה לא אומר שאנחנו צריכים להתקפל בפניהם ולתת להם להחליט לנו על החיים. כשסנטור אמריקאי רוצה לחלק את ירושלים הוא לא זה שיתמודד עם אוטובוסים שמתפוצצים ברחובות. הדבר נוגע גם לכל מיני קהילות יהודיות שחושבות שהדעה שלהן חשובה.
-
הם לא קנו אותנו ואנחנו לא ה***** שלהם.
-
הימור שלי - כולם מבינים שהשוק הולך להיעצר ומנסים לקחת את הג'ובות האחרונות. הדור שלי (מי שמתחיל את גיל 30+) לא מכיר את המצב שבו ריבית היא לא 0. כל מי שמכיר את זה יודע טוב מאוד מה הולך לקרות ומנסה לעקוץ את הדור הצעיר. עד עכשיו לא עלה שקל, עכשיו עולה כמה שקלים בודדים, עדיין לא מספיק כדי שקבלן גדול יתרגש. עוד איזה אחוז שתיים יתחילו עם המבצעים הרציניים.
-
ברגע שמישהו אומר "יש מחקרים לכאן ולכאן" אתה מבין שהוא עושה צ'רי פיקינג. גם אם יש יוצא מהכלל - הם לא מעניינים. אם יש 8 מיליארד אנשים בעולם ו-15 אלף נולדים בלי הגדרה ממשית, זה לא מעניין אותי, כי כמו שאמרת, "בכמה כאלה נתקלת?". יש גם נשים שלא יכולות ללדת ילדים, אבל אתה מסכים איתי שאם תלך לאישה באופן אקראי ותסתכל בתוך הבטן שלה אתה תראה רחם נכון? גבר שעושה ניתוח המרה כנראה שלא יהיה עם אחד.. לגבי מקרי הקיצון - המקרים האלה קורים ומתרבים עוד ועוד. זה שאתה בוחר להתעלם מזה זאת בחירה שלך.
-
תלך כמה עמודים אחורה זה גם מה שאני טוען. אבל, אנחנו עדיין לא שם. הריבית לא מספיק גבוהה לדעתי כדי לאיים על הקבלנים.
-
הוא לא. אתה רשמת: הוא אומר שקורה הפוך, הדירות לא נמכרות והמחיר לא יורד. זה לא אומר שדירות עפות כמו לחמניות, אלא שהקבלנים חיים בסרט.
-
זה ממש לא טרנסופוביה ואם זה מה שהבנת אז אתה בבעיה. אם יגיע מישהו שמחליט להיות אישה, ייקח הורמונים, יחתוך לעצמו את הבילבל ויעשה לעצמו סיליקון בחזה, וואלה זה אישה אחושילינג מבחינתי (ע"ע דנה אינטרנשיונל, רומי אברג'יל וכל אלה), גם אם מבחינה מדעית מוחלטת הוא לא (כרומוזומים וכל זה אתה יודע). אני מדבר איתך על מישהו שקם בבוקר ומחליט שהוא אישה, ומתפוצץ עלייך רק כי קראת לו "שומע אח יקר", והחלטת על דעת עצמך מה המגדר שלו. אלה פסיכופתים.
-
אתה לא איתה בפנים (כי אתה מזדהה כגבר), כלומר הבת שלך יכולה להיות במצב שמסכן אותה. כל אדם נורמלי יגיד אני אכנס אחריו וארסק לו 3 עצמות לפני שאתן לו להכנס איתה לתא, אבל בדור של היום? "זאת זכותו1111!!". ולמה התעלמת מהסרטון?
-
רשמתי איפהשהו שזה בסדר? ועדיין, מעדיף שישראל תתערב באלף מקומות ושאף אחד לא יתערב אצלנו.
-
שמע איזה קפיצה נתת פה. אותו בכיר שפוטר לא נתפס על זה שהוא אנס 30 אחוז מעובדות אפל, כולה סיפר בדיחה בסרטון בטיקטוק. אם לברון היה תוקף בעצמו יהודים, וואלה, יש פה עניין. אבל גם הוא סתם רשם משפט מטומטם. זה שיהודים הותקפו על ידי שחורים לא קשור לעניין פה, הם פושעים שצריכים לשבת בכלא. כמו שחורים שיורים על שחורים אחרים, כאלה שפורצים לחנויות ולוקחים מה שבא להם, ובן אם זה יהודי שעושה את זה. הצבע לא משנה. אשאל אותך שאלה שחצי קשורה לנושא, אם היום גבר מחליט להזדהות כאישה, אתה מוכן שהוא יייכנס עם הבת שלך בת ה-8 לשירותים בבריכה ציבורית? כי הדור של היום הוא כל כך "Offended" ככה שאם תגיד לו שהוא גבר ולא אישה אתה בעצם פוגע בו בדיוק כמו המנכ"ל. מה תגיד על זה? שזה בסדר פה ולא בסדר שם? איפה אתה שם את הגבול? קח מקרה נוסף שמראה כמה החברה בארה"ב מטורללת: כל הסטודנטים תוקפים לו את החיים, כל המקסיקנים מבסוטים עליו.
-
LeBron James apologises for 'Jewish money' Instagram post - BBC News הנה, אחד הכוכבים הכי גדולים בעולם ציטט שיר נגד "כסף יהודי". כשזה התפרסם וחבר שלח לי את זה אמרתי לו "ביצים שלי", כי זה לא מעניין אותי. אני לא נפגע מזה שאיזה מישהו חושב שיהודים משתלטים על העולם. ארה"ב הפכה למדינה של מטומטמים בדיוק כמו שהיא מאפשרת לאנשים להכנס לחנויות של אותה אפל ולגנוב להם מכשירים בשקט כי הם "אנשים מוחלשים".
-
הם עסוקים בלהכשיר מסירת גז ושטחים ללבנון (קרי חיזבאללה) בזמן ממשלת מעבר. היינו אחראים לעזה, אחר כך לירדן ומצרים (למרות שירדן סירבה להכניס משלחת לתחרויות אצלהם), טיפלנו בפליטים סורים ועכשיו יש לנו אחריות גם למניעת קריסה של לבנון. מעדיף שאף אחד לא יתערב לנו. ארה"ב התחילה עוד עם V15, עכשיו כשסנטור מגיע ואומר את זה בפגישה עם ביבי זה השתנה מהמקפצה.
