Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. חבר מביא חבר. כמו בתי המשפט.
  2. כן. לא יודע מה הוביל לזה ומה גרם לתקרית, אני לא חוקר וגם אתה לא. אם הייתה נגמרה החקירה והיו מגישים כתב אישום - זורם איתך ואיתו. כל עוד לא החליטו על זה, אל תגיב בצורה נחרצת. אם באמת הייתה תקיפה ראשונה מצד הפלסטינים - שיורידו אותם לפנדלים אחד אחד.
  3. לוחמי נצח יהודה תועדו מכים פלסטינים והושעו, הרמטכ"ל: "אירוע מעורר שאט נפש" (ynet.co.il) כוכבי מתנהל כמו אייזנקוט. רשום בבירור שמתנהלת חקירה, מה אתה רץ להתבטא על זה ולגזור את דינם? מישהו חושב עכשיו שהם יקבלו פה חקירה אמיתית וצודקת? אם הם סתם תפסו פלסטינים והכו - שיעיפו מקרבי ויכניסו לכלא, אבל תן אפשרות לחקור בצורה רצינית, ואולי עוד יתגלה שהם דיברו אמת. לא מלמדים את הקצינים במצב כזה להגיד "נחקור ונמסור תגובה"?
  4. @יוסי פרנקוסהבעיה שאתה מתווכח בחיים האמיתיים. זה ידוע שמתווכחים רק באופטופיק על פוליטיקה/קורונה/ואגיו ומגדלי יוקרה. וגם זה רק בימים ראשון עד חמישי בין 9:00 ל-16:00.
  5. מחזק לגבי רודוס. הזמנתי 108 גג נפתח דרך myway, קיבלתי מסוכנות אחרת שלא זוכר את שמה, שירות מצוין. אספו מהשדה לסוכנות ממול ובחזור אתה מחזיר להם והולך ברגל. לא התעסקו עם שטויות ואפילו הציעו להתקשר אם רוצים המלצות למקומות, נעזרנו בהם כמה פעמים. וכמובן שהנסיעה שם היא שכונה ואם מגיעים לאיזה מקום פשוט זורקים את הרכב בצד.
  6. לא כל מה שאנשים מספרים לך זה אמיתי. יש מצב ההורים של אשתו או שלו דוחפים להם 10 בחודש.
  7. די נו. לקח מחאה חברתית שקשורה ליוקר המחיה וניסה לתפוס עליה גל בזמן שהוא חבר כנסת מכהן. זה מתקשר לשיח הכולל שהיה מקודם, שכולם מדברים כשהם באופוזיציה על כמה הם יודעים לעבוד והם אלה שיורידו את המחירים. אל תיקח את זה למקום אחר כי זה לא קשור הפעם. אם כבר, לפיד היה זה שהתחנן לרשתות השיווק שלא יעלו מחירים ואמר "אם תעלו נביא לכם תחרות", במקום פשוט להביא לפה חברות ענק ולפתוח את התחרות, וזה בזמן שהוא ראש הממשלה.
  8. אמת, אבל ניסיתי להיות הכי מציאותי שיש. רוב האנשים אחרי השירות בצה"ל סוג של חייבים את השחרור הזה. אם הייתי אומר 100 אלף שקל טיול (ויש כאלה) ספריאל היה נתפס על זה.. קח נתון ריאלי, 3 חודשים סבירים בדרום אמריקה.
  9. יאיר לפיד תופס טרמפ על המחאה החדשה כי הוא סומך על הזיכרון הקצר שלכם | אתר החדשות דבר (davar1.co.il)
  10. בוא נלך על אדם ממוצע, לא עתודאי. מתגייס בגיל 18, משתחרר בגיל 21. מתחיל לעבוד, נניח שלא יצא עם ניסיון טכנולוגי אלא שירות רגיל (קרבי או תומך לחימה לא משנה), עובד במשכורת של 8-9 אלף שקל, אחרי הורדות הוא על 7. נניח שהוא חסכוני ממש, מכניס כל חודש 4-5 אלף לצד, זה 60 אלף בשנה. גיל 22, צריך טיול לא? גם אם זה לא טיול מטורף של 100 אלף, עדיין ילכו לו מהחסכונות איזה 15-20 אלף, ירד ל-40. נניח 23-24 הוא רוצה להתחיל ללמוד, בשנים הראשונות התארים עמוסים, הוא עובד במשרה ממש חלקית, אפשר להניח ההכנסות שלו ירדו לאיזור ה-3-4, אם בכלל. אחרי הורדות הוא נשאר עם 2500 במקרה הטוב שמזה צריך לממן לעצמו לימודים ומחיה. הוא עובר עיר כדי ללמוד? קח את החסכון ממקודם ותתחיל לנגוס בו. הגיע לשנה שלישית, עובד קצת יותר, אבל עדיין הוא על even, ההכנסות שלו ילכו לכיסוי שכ"ד והוצאות מחיה, ואפילו אלוהים אדירים איזה בירה פה ושם. סיים לימודים, מצא עבודה, אבל מה לעשות שהוא הכיר מישהי ורוצה לגור איתה, אז החדר שותפים כבר לא מספיק וצריך דירה של 2 חדרים ואולי איזה מרפסת, שהיום זה 3 וחצי לפחות לפני חשבונות, נניח נסגר ב-4300 בערך אחרי חשבונות וארנונה. ניקח הכנסה ממוצעת לשניהם של 16 נטו כזוג. 25 אחוז מההכנסה שלהם כבר הלכה לשכירות, וזה עוד לפני קניות לבית, נניח עוד 1000. לא מדבר על זוג מתפנק של מסעדות ועמייאת, ארוחות ביתיות. אנחנו על 5300 הוצאות. חדר כושר (בתור רופא אתה צריך להסכים שחדר כושר זה רפואה מונעת), ביטוחים, הוצאות תקשורת, אפשר להניח שהכל בטוטאל זה 1000 לשניהם. 6300. הוצאות רכב (נניח אחד), עוד 1500 שקל חודשי, אנחנו על 7800. לפני שהתחלנו את החודש, 50 אחוז מההכנסה הלכה. עכשיו בוא, יש אירועים של חברים, אירועים של הזוג עצמו (ימי הולדת, יום שנה וזה), ומי יודע אולי אפילו ירצו לטוס פעם ב.. נעשה לזה פיצול חודשי ונגיד שיורד על זה 2000 שקל בחודש. כבר ההוצאה היא כמעט 10 אלף בחודש. התחתנו? אם יש עזרה מההורים ולא קפצו מעל היכולת שלהם, נניח שכיסו לגמרי את החתונה ולא הוציאו שקל. הביאו ילד, עברו לדירה יותר מתאימה? תתחיל לדבר על ההוצאות הגדולות. כל זה לא רלוונטי למי שמשתחרר מהצבא ומתחיל לעבוד ב-NSO עם 30 אלף שקל בחודש או מי שההורים מממנים לו את הלימודים, הם כנראה יסתדרו או יקבלו עזרה, אבל כל השאר צריכים להילחם כדי לשים את ה-4-5 אלף שקל בחודש בצד. כן, אפשר להתכלב מגיל 21, לגור עם ההורים עד 29 ולקנות דירה בגיל 30 עם התחייבות עד גיל 60 אבל זה לא מצב תקין בעליל במדינה נורמלית. והדבר הכי חשוב - יש לך המון ניסיון, אף אחד לא מזלזל בזה, אבל באמת שאין לך מושג מה הם הקשיים של זוג צעיר במדינת ישראל. רוצים גם לחיות ולא רק לחשוב מאיפה להביא 600-700 אלף שקל להון עצמי.
  11. תקופתך חשובה אך אינה נחשבת. השכר היום יותר גבוה מבעבר, אבל בגלל שהמחייה והשכירות כל כך יקרה, אנשים לא מצליחים לחסוך את ההון העצמי הדרוש. תן להם לקנות דירה ראשונה עם 10 אחוז והם יסתדרו עם זה, זה מה שמאפשר לזוכי מחיר למשתכן לקנות דירה. אין לי בעיה לשלם היום משכנתא עם ריבית של 6-7 אחוז, אם דירת 4 חדרים תהיה מיליון וחצי ולא 3 מיליון.
  12. עם המשכורות של השוטרים הם יצטרפו למפגינים ראשונים, אבל חוץ זה אחד לאחד.
  13. ביבי לא עושה עכשיו כלום, הוא לא בעמדת כוח. ניתן לו הזדמנות אז.. אולי ישתפר. מה זה.. תוקפת במלוא העוצמה. אז למה לפיד יצא למחאה על זה עם ווסט צהוב?
  14. כולם מחרטטים בתקופת בחירות, לא מתרגש מזה עכשיו ולא התרגשתי פעם. כמו שביבי הבטיח למוטט את שלטון חמאס.. הוא לא מוטט אותם, אבל גם לא התייחס אליהם כפרטנר על מלא, אז נזרום. ואם לסבתא היו גלגלים היא לא הייתה לוקחת טרמפ מסבא. נעשה פה יבגני.. אני מצביע לביבי? לא, אז מה אתה רוצה ממני?
  15. אם ביבי היה בשלטון הכותרות היו צועקות על האינפלציה ואיך ביבי הביא עלינו את ההעלאת הריבית, בזמן שלפיד היה ממשיך להסתובב בעולם ולטעון שהוא יכול להכנס מחר בבוקר ללשכה ולהוריד מחירים. פוזיציה.
  16. אתה מגיב על משהו ומבטל את עצמך שנייה אחרי. אם אתה מתעסק עם הצהרות - בן גביר היה "קיצוני" להגדרתם לפני 15 שנה, עכשיו הוא לא. תראה לי ריאיון אחד איתו שהוא אומר שהוא רוצה להעיף מפה ערבים סתם ככה. לא מחבלים, ערבים. אפילו על הלהט"ב הוא אומר שהם אחים שלו ושגם אם הוא לא מסכים איתם הוא לא רוצה לפגוע בהם. פעילי עוצמה יהודית אפילו קיבלו הוראה לא ללכת למצעדי הגאווה להפגין (לעומת לה"בה שכן הלכו, למרות שמבחינתכם כל הדתיים אותו דבר). מצד שני - יש לך פה סרטון שמראה שמנסור עבאס הוא נציג הפלשתינים, משום מה אתה מוכן לשכוח את זה ולהאמין להצהרות שלו מהשנתיים האחרונות. מה זה אם לא צביעות? הערבים צריכים להשתלב במדינה, אממה זה צריך להיות עם אנשים כמו יוסף חדאד שרוצה לתרום למדינה ולא עם וואליד טאהה שטוען שכל השוטרים הם נאצים ושכוחות צה"ל שוחטים תינוקות. ביום שתהיה מפלגה ערבית שתהיה מורכבת מאנשים שבעד מדינת ישראל, אני הראשון שיתמוך בכניסה שלהם לממשלה, לא תומכי טרור. למה? זה דווקא כיף לראות אנשים מחפשים איך לחרטט כדי להוכיח לעצמם משהו.
  17. אמרתי שאתה מצביע לו? זה רק מראה את רמת הצביעות שלכם, שאין לכם בעיה לשבת איתו אבל לא עם בן גביר, כי בן גביר הוא "ימני קיצוני חשוך". ושוב, אתה מעדיף לקבור את הראש בחו"ל "אבל תראה איזה חמודי עבאס עכשיו". הם פשוט הבינו שבמלחמה כוללת הם מפסידים, אז עברו לצורת לחימה אחרת, מבפנים, לפורר את המדינה, כמו שעושים באירופה. ארגון שהוצא מחוץ לחוק במדינות ערב הופך לפרטנר במדינת ישראל.
  18. @יבגניפ, @SlowRide תגובתכם על הסרטון של מנסור עבאס? במקרה שפיספסתם..
  19. אמרנו פעם בעבר - מה שרע"מ אומרת בעברית לא מעניין, צריך לראות מה היא אומרת בערבית. אז קחו נאום של מנסור עבאס ברמאללה: https://www.facebook.com/755961464/posts/pfbid02bCaoQG1EPnJPG3JS25K8isNFMQ6y3rmZPJCFkGwG8Vmx9WtfoXKuFYhkrD8ACPH5l/ מעניין מי יבוא ויגיד "אבל זה מפעם", בזמן שהוא טוען שבן גביר הוא אותו בן גביר של לפני 15 שנה.
  20. "ליברלי" זה משהו ששמור למפלגות השמאל. אצל הימין זה או "מפלגה פנאטית קיצונית" או "מפלגה פנאטית קיצונית שמתחזה לנורמטיבית". אין על הדיקטטורה של יאיר לפיד, שם יש מגוון קולות. יאללה תחילת שבוע, אפשר לחזור לבזבז זמן על חשבון המעסיקים.
  21. הדיונים שלכם מורכבים מדי לתגובות מהבית... קחו את זה בינתיים, יאיר לפיד לא מפספס שום הזדמנות לסתור את מה שאמר בעבר: שיהיה שבוע טוב נתראה בראשון ✌️
  22. יובל .מ.

    סלקום פייבר

    125 לטלויזיה+אינטרנט 600 מגה. עובד מצויין, אין תקיעות והאינטרנט יציב גם בחוטי וגם ב-WIFI. אין לי שום ראוטר או ממיר שלהם מה שמוזיל את המחיר.
  23. יובל .מ.

    סלקום פייבר

    @YoJ זה לא נכון, אני עם סלקום אבל התשתית בבניין של בזק.
  24. "עצב הוא רגש המבטא תחושת צער של געגוע חיסרון או אובדן. מצבי רגש עזים יתבטאו בדרך כלל בבכי. השתקעות עזה וקיצונית ברגש זה עלולה לגרום בסופו של דבר לדיכאון, שהוא מצב רגשי פתולוגי, שמחייב לרוב התערבות של אנשי מקצוע;" יש פה שר ביטחון של מדינה שמביע צער על זה שמחבל (שלפי הפרסומים הוא חלק מפת"ח, שזה אבו מאזן, אותו אחד שגנץ טוען שצריך לשמר ולחזק) שירה על מתפללים חוסל. למילים יש כוח ומשמעות, בטח כשזה בא ממנו. מה אומר לעצמו המחבל הבא? אולי בפעם הבאה לא יירו עלי, וייצא לבצע גם פיגוע.
×
×
  • תוכן חדש...