יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
גם אם אתה לא יודע כמה היא מורכבת - אם אתה מגיע למקום נורמלי יש אנשים שיעזרו לך ללמוד, או ישלחו אותך לקרוא מה שצריך. אחר כך גם יתנו לך לפרק ולהרכיב מה שצריך. אני אוהב את תחום הרכב מילדות, ואת תחום הכושר גופני מאחרי הצבא. עדיין הם לא מתאימים לי לקריירה.
-
@Potato יש לך ראיה מאוד שלילית על העולם/עצמך/לא יודע מה. אם סיימת תואר בהנדסה, יש לך סט יכולות מאוד נרחב. ניסיון אולי אין, אבל אתה אמור לצאת מהתואר עם הכלים לרכוש אותו בצורה מהירה, וכשאתה נתקל בבעיה שאתה לא מכיר אתה אמור לדעת איך למצוא לזה את הפתרון. מכל הדיונים שהיו ומהתגובות שלך אני חייב להגיד שזה נראה שפשוט למדת משהו שלא מתאים לך ואתה משליך את זה על כולם.
-
ההמלצה של ישה היא להתקדם הלאה ולא לחזור אחורה - כן אתה יכול להילחם על זה אבל השאלה אם שווה לך את המלחמה כי הסכום הזה קטן. אם בסה"כ טוב לך - תדבר איתם על זה שיהיה מוסדר ותדע מה מגיע לך. אם לא טוב ויש לך תחושה שעשו סיבוב - תמצא מקום אחר. תלך לתביעה על 1000 שקל?
-
האם לקנות היום רכב חדש עם מנוע בנזין בלבד בכוונה להחזיקו 5 שנים
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של דודו אוליאל בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ב-2012 המחירים קפצו לרמת המחירים של היום וירדו. מי יודע, אולי אחרי שהחשמלי יתפשט עוד המחירים ירדו לרמת הקורונה? אולי יורידו מיסים מתישהו? אולי המיסים על הרכב החשמלי יקפצו, וכמו שאמרו בפודקאסט של דרייב בהגעה לטסט אדם עם טסלה יקבל דרישת תשלום לפי קילומטרז ויגהץ אשראי על כמה אלפים במכה? אם מישהו פה יודע מה יהיה בעתיד באופן ודאי, שיבדוק לי על מניות שעתידות לקפוץ בטווח הקרוב. תודה. -
האם לקנות היום רכב חדש עם מנוע בנזין בלבד בכוונה להחזיקו 5 שנים
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של דודו אוליאל בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כל אנשי ה"רק רכב חשמלי עחי" מתעלמים מהמצב/רצונות של מרבית אזרחי המדינה. רכב חשמלי היום לא באמת מאיים על מנועי בנזין, ואם תקנה רכב מהסגנון האהוב על אזרחי המדינה (קרי משפחתומטית או ג'יפ כלשהו) אתה תעיף אותו עוד 5 שנים בלי להתאמץ יותר מדי. תהיה רגוע. -
לא יכול לערוך כבר: התנגדות בימין למינוי ביילין ליו"ר רשות הטבע והגנים: "יפגע באתרים בירושלים וביו"ש" (ynet.co.il) זה גם מינוי דחוף כמו הרמטכ"ל?
-
N12 - ביקור ביידן ועומסי התנועה: במשטרה נערכים לסגירת כבישים... (mako.co.il) קודם כל הזייה שכל המדינה נסגרת שוב.. עדיף כבר שלא יבוא. אבל בואו נהנה מזה לפחות: "במקביל להיערכות המשטרה והאזרחים לביקור ולמשמעויותיו, גם הפוליטיקאים נערכים לביקור כאשר שתי הלשכות החשובות בישראל מתעמתות מול עיני האמריקנים. המשלחת של ביידן הגיעה השבוע כדי לתאם את זוויות הצילום בבסיס חיל האוויר בפלמחים, ובמהלך התיאום התגלע ויכוח בין הצדדים. האמריקנים יצאו מהתמונה, ואמרו לישראלים "תסתדרו ביניכם ותודיעו לנו". בנוסף לוויכוח על זוויות הצילום, ביידן עתיד לבקר במכביה. מי שעומד בראש האירוע הוא מקורב של בני גנץ, ובמקרה או שלא בכירה במשרד של לפיד בדקה עם האמריקנים אפשרות לבטל את הביקור במכביה, ולקיים במקומו ארוחת ערב אישית של ביידן ולפיד. בשני הצדדים טוענים כי אין בכלל מתיחות, ובצד של לפיד טוענים כי הצד של ביידן הוא זה שביקש לבטל את הביקור במכביה משיקולי זמן."
-
90 אחוז מהסטודנטים בישראל לומדים דרך יוטיוב (והתודה למריו ליביו על פיזיקה, צנזור על חדוא, וכל מיני הודים על שפות תכנות שונות+אנגלית במבטא הודי). בהצלחה!
-
אם המצב שלך מאפשר, הייתי מסיים עם המחלה ומחפש עבודה אחרת. זה לא מנהל, זה מישהו עם כוח שמתנהל כמו בצבא אוגנדה.
-
@sperial מצאתי איפה אפשר לקצץ: 85 מיליארד שקל שכר בגופים הציבוריים: הממוצע בנמלים - 33 אלף שקל בחודש (ynet.co.il) בהמשך ללינק למעלה, אם מורה היה מופיע ברשימה עם 25 אלף שקל שכר לא היה מפריע לי (בניגוד לאיזה עובד נמל מקומבן). עובדים הרבה יותר קשה מ-90 אחוז מהמשק (מתחרים עם עובדי ניקיון ועובדי קופה בערך על מי יותר קשה). הורים היום לא רוצים לשבת 20 דקות עם הילד שלהם לשחק משחק קופסא בגיל 5 אבל מבחינתם שמורה יאכל את כל הלקרדה 9 שעות.
-
בריאות מבחינתי זה לא רק בתי חולים אלא גם ביטוח לאומי והגנה על נזקקים, אם לא היה ברור אני מחדד. הכוונה היא שמדינת ישראל לא צריכה לממן מותרות. אם יש כסף ספייר, שיגדילו את סל התרופות. עדיף.
-
כמעט שנה לאחר מכירת רכב הקונה מאיימת בתביעה
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא שלו בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לאיים זה קל, לתבוע זה קשה. תתעלם. -
@MZN השירות הציבורי? כן. הבעיה שהאנשים בשירות הציבורי שמחים לחלק את הכסף שלנו לשירות ציבורי שלא נותן שירות. אין סיבה שמדינת ישראל תחזיק ערוץ טלויזיה (כי אנחנו לא איראן או סין), אין סיבה שצה"ל יחזיק תחנת רדיו צבאית (אם החיילים שמשרתים שם לא נדרשים, שחרר אותם ותעביר תקציב ללוחמים), או שהמדינה תממן לכמה אלפי בני אדם תיאטרון. כל הדברים האלה עולים כסף שלמדינה אין, אז מחפשים איפה לחלוב אותנו. עוקצים בדלק, נהיה רעש אז הורידו קצת מהבלו, ומעלים בעקיפין את החשמל כי "יש מלחמה".
-
גם אין סיבה לקחת אנשים בגיל 18 לעצור להם את החיים ל-3 שנים תמורת חצי משכר המינימום, מה לעשות שככה המדינה עובדת. שיגיע כבר מישהו שישבור הכל ויבנה מחדש.
-
שהמדינה תיתן את המינימום הנדרש. ביטחון, חינוך, בריאות, תשתיות. כל השאר להפריט.
-
מדד תשומות הבנייה מוגבל לשנתיים, ובחוזים החדשים מוגבל ל-40 אחוז. מי שיזכה עכשיו ירוויח, מאמין שבמכרז הבא המחיר למטר יקח את זה בחשבון. מבחינת המשכנתא - תשלום בדירוג, ולא משלמים עד חתימת חוזה, כלומר אם המפתח יהיה עוד 6 שנים, זה אומר שתחילת בנייה עוד 3 בערך, כלומר 3 שנים שבהם הוא ישלם שכירות וקצת משכנתא (לפי הבנתי מאנשים שזכו התשלום משכנתא מלא קורה רק כמה חודשים לפני המפתח). משמעותי אבל פחות נורא ממה שזה נשמע, כן משהו שצריך לקחת בחשבון כשחותמים חוזה.
-
@laplugבגלל זה רשמתי שאני לא יכול להגיד מה היה המצב מבחינה בטחונית. כלומר כן, ידעתי שאוטובוסים עפים באוויר, אבל אין לי הכרות מלאה עם הנהלים (למרות שראיתי בימי רענון את כל הסרטונים בערך מ-1990 עד 2021). כיום, אדם שלוקח חוק לידיים יכול להסתבך בצורה כזו או אחרת בין אם הוא מחליט להחנות בחנייה פרטית של בניין או אם הוא מחליט לנקום. פות"ש מנסה לקבל פה אישור להתנהגות חרא, זה לא אומר שאנשים צריכים להתנהל כאילו אנחנו באפגניסטן.
-
ציטוט: " 5. (א) סירב אדם לדרישת הזדהות, לחיפוש או לתפיסה לפי הוראות חוק זה, רשאי מי שמוסמך לערוך חיפוש כאמור לפעול בדרכים אלה, ואף להשתמש בכוח סביר לשם כך: (1) למנוע מאותו אדם כניסה למקום או לרכב הציבורי, למנוע הכנסה של מטען או של טובין אחרים למקום או לרכב הציבורי או למנוע כניסה של כלי תחבורה למקום, הכל לפי הענין; (2) להוציא מהמקום את האדם, את המטען או את הטובין האחרים, או להוציא את כלי התחבורה מהמקום – הכל לפי הענין. (ב) סירב אדם לחיפוש, והיה חשד סביר שהוא נושא שלא כדין נשק או עומד לעשות שימוש שלא כדין בנשק, רשאי מי שמוסמך לערוך את החיפוש, לערוך את החיפוש, על אף הסירוב, ואף להשתמש בכוח סביר לשם כך. ". קודם כל בוקר טוב זה לא דרישת הזדהות, דרישת הזדהות מאזרח זה כשאתה מגיע מולו בנקודה שהוא רואה אותך בבירור, מראה את התעודת מאבטח ורק אז מבקש ממנו תעודה מזהה. דבר שני: הסמכות שלך מוגבלת לפי 5.1 למניעת כניסה ולפי 5.2 להוצאת אדם אם הוא כבר נכנס. הכוח הסביר לזה יהיה לתפוס אותו ולגרור מהמקום, לא לקפל ל-4. חיפוש בכוח (קרי, הפלה על הרצפה) אפשרי רק כשיש לך חשד לנשק שלא כדין או שימוש שלא כדין בנשק חוקי, לא כי הוא לא ענה לך ונעלבת. ב-2005 אני רק עליתי לתורה, אז לא יכול להגיע מה היה המצב בכל רחבי מדינת ישראל, וזה שלא היה פלאפונים עם מצלמות HD בכל חור עזר לך כנראה, אבל היום אם תנסה סתם להפיל אדם או לחלופין להדביק למישהו מדבקה, הפרצוף שלך יהיה תוך רבע שעה בכל הפייסבוק ושליח יגיש לך זימון לבית משפט תוך שבוע. תקופות אחרות, אנשים נורמטיבים שלוקחים את החוק לידיים יכולים להכנס להליכים שעדיף להם להמנע מהם אם אפשר. היום אם מישהו מחנה בחניה שמורה (ניסיון במשרד ממשלתי) מזמינים פקח של העירייה שייתן דוח.
-
נוהל פנימי של משרד לא תקף לחוק הישראלי. בשיחות יחידה ובתדריכים מרעילים מאבטחים לחשוב שהם חסינים. בסופו של דבר יבוא שופט יגיד לך תראה לי את הסמכות בחוק (לפי הרצאת סמכויות שעברת) שבו רשום שמותר לך להדביק מדבקה על רכב. עשיתי מספיק זמן במשרדי ממשלה כדי להגיד בוודאות שלא מאשרים את זה לפי אף אחד מהחוקים שנותנים למאבטח סמכות. בזמנך הפרטי אם אתה עושה משהו שנוגד את החוק ומוכן לשאת באשמה אחר כך זה משהו אחר, בשביל עבודה? בחיים לא.
-
הדבקת אזהרה על רכב חונה שלא כחוק בבית משותף (shachal-adv.co.il) שוב, צריך להיזהר עם זה. @laplug במיוחד בתור מאבטח שאחר כך אף קב"ט לא ייתן לך גיבוי על פעולה שהיא לא חוקית (למרות שזה כבר לא רלוונטי אלייך).
-
תקצץ משהו אחר. לא צריך לתקצב את הבימה ולא קבוצות ספורט מקצועניות. תוריד תקנים של אנשים מיותר מהשירות הציבורי והנה יש לך את האיזון למיסים שהורדת מהדלק. מחיר הדלק בזיוני והמיסים שלו הם בושה, אנשים עברו לחשמליות והנה החשמל מתייקר. הכל כדי לקחת את הכסף של האזרחים הפשוטים.
-
גם בנק ישראל לא יכול להתעלם ממה שקורה, מאמין שיעלו בצורה יחסית אגרסיבית, איזור ה-0.5 אחוז.
-
א) שאלות כאלה תמיד עולות בתשאל עו"ד, לפי מה שאני מבין יש דברים שאפשר להכריח לשלם, שווה לבדוק אם זה אחד מהם. ב) זה מסוג הדברים שאני לא מבין. גם תמיד יהיו אנשים שינסו לשדוד, אז מה זה אומר שהמשטרה צריכה לוותר ולא לרדוף אחרי אף אחד? עושים את זה בצורה מסודרת, כל אחד מהבניין מקבל את מה שהוא צריך וזהו. אם מישהו הזמין משאית הובלה ושבר את השער (יש מצלמות בימינו, לא תהיה בעיה לדעת מי זה היה), שיישא בעלות התיקון.
-
למה לא להשקיע פעם אחת לשים מחסום ולהתראות? צריך לבדוק את החוקיות של זה, שלא יואשמו בהשחתת רכוש. זה כמו העניין שאסור לך לחסום מישהו שתפס לך חניה. מדינה מוזרה.
-
#מהאחי. אם החניה פרטית לא אתקרב אליה ולא אעמוד באיזור שחוסם כניסה לחניה פרטית, אבל ציבורית? מה אכפת לי התחושות שלך או של אחד מהתושבים האחרים? זה כמו שאני מגיע פעם בשבוע לקניון מלחה ואכעס שמישהו מתל אביב היה בפגישת עסקים בירושלים ועכשיו חונה בחניה הקרובה לכניסה. #מהאחי. אם החניה פרטית לא אתקרב אליה ולא אעמוד באיזור שחוסם כניסה לחניה פרטית, אבל ציבורית? מה אכפת לי התחושות שלך או של אחד מהתושבים האחרים? זה כמו שאני מגיע פעם בשבוע לקניון מלחה ואכעס שמישהו מתל אביב היה בפגישת עסקים בירושלים ועכשיו חונה בחניה הקרובה לכניסה. #מהאחי. אם החניה פרטית לא אתקרב אליה ולא אעמוד באיזור שחוסם כניסה לחניה פרטית, אבל ציבורית? מה אכפת לי התחושות שלך או של אחד מהתושבים האחרים? זה כמו שאני מגיע פעם בשבוע לקניון מלחה ואכעס שמישהו מתל אביב היה בפגישת עסקים בירושלים ועכשיו חונה בחניה הקרובה לכניסה.
