יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
גם על בנט דיברתם ככה לפני 4-5 שנים.
-
הריצה לבדואים של יאיר גולן (אנחנו נשתיק את אלקין ונשחרר את העצורים), הביטול תקציבים לאיו"ש, המרתון שעשה בועז טופורובסקי לבד (אמנם ימינה שתקו אבל אם היו עושים את זה לבד... מלחמת עולם), וההצהרה של ניצן הורוביץ עכשיו. זה מה שקופץ לי לראש אבל אם נשקיע שעה לחזור אחורה נמצא עוד המון מהלכים והצהרות של השמאל. למרות שאני לא תומך בממשלה זה היה ברור שזה ממשלת סטטוס קוו - הימין לא עושה רעש והשמאל לא עושה רעש. בתאכלס קיבלנו ממשלה שמכניסה את אבו מאזן לראש העין והורוביץ שנפגש עם פלסטינאים על בסיס יומי, ואנשי ימין שומרים על שתיקה.
-
1. עצימת עיניים זה טוב. 2. על ההייטק אמרו את זה גם לפני 15 שנה.
-
@יבגניפ אמרת ריסט מלא למדינה. אם אי אפשר? לחלוטין מעדיף ממשלה עם חרדים שיקחו לי קצת כסף ממנסור עבאס שגם יקח לי כסף וגם ינסה להרוג אותי אחר כך. עריכה: זה נפל על פיתות, אבל אתם שוכחים שבמשך התקופה הארוכה יותר מדי של הממשלה היו המון פעולות של הצד השמאלי של הממשלה ללא התחשבות בימין, בזמן שהימין הולך על ביצים. אין דבר יותר מסוכן מתחושה פנימית של בן אדם שבסוף תתפוצץ, בין אם זה העובד שלך שמתוסכל או יו"ר הקואליציה.
-
חלום ב-100 אחוז? מדיניות קפיטליסטית - המדינה מוציאה רק על מה שהכרחי. ביטחון, חינוך, בריאות, תשתיות. חוגי ספורט לילדים בתוך החינוך. אברך מהכולל ואברך מהבימה יצטרכו לעבוד בשביל הכסף שלהם. רוצה להתפלל? תשלם על עצמך, רוצה להיות שחקן בהצגה? תמצא מי שישלם לך. גופי ביטחון מקצועיים, איסור על בכירים להתמודד לכנסת לאחר השירות (בכל הגופים) מה שיימנע קבלת החלטות לא מקצועית, דגש על הצלת חיי אזרחים וחיילים לפני הצלת האויב. תגובה רצינית לכל הפרת ריבונות של מדינת ישראל, בין אם זה בלון תבערה לשטח פתוח או טיל למרכז הארץ. ענישה משמעותית מהעבירה השנייה כל עוד לא מדובר בעבירה בין אדם לחברו, המדינה יכולה לספוג העלמת מס בפעם הראשונה אבל לא פגיעה באזרח. רוצחים ואנסים לכלא לתקופה מאוד מאוד ארוכה. זה ייתן לך את הכיוון למה אני מחפש. לא יקרה פה בחיים.
-
אני חושב שמה שקרה לפני זה מה שקורה עכשיו ומה שיקרה בעתיד. המדינה הזאת דפוקה מהיסוד זה לא ביבי, בנט או לפיד. תשתית סוציאליסטית, גופי בטחון שמורכבים מבכירים שמפחדים על הקריירה הבאה שלהם ותקשורת PC כמו אצל הדוד סם.
-
עוד לא התחילו הבחירות וכבר התחלת להתבכיין? העיקר אמרתם לימין חמוצים במהלך השנה האחרונה. עריכה: מוסי רז קורא לצירוף הרשימה המשותפת, זה בטוח יחזיר את ההרתעה!
-
תוך שנה השרשור הזה על 2500 עמודים.
-
כן, בשלושה העתקים. יומיים-יומיים וחצי זה מספיק בשביל לעשות דברים יפים מאוד. ברור שלא תיתן הספק של מישהו במשרה במלאה אבל להגיד שאחרי שנתיים כאלה אין לך שום ניסיון זה בדיחה, גם אם עשית משימות שהן לא הליבה של החברה אתה עדיין יודע לסגור משימות וזה מה שחשוב ומעניין את החברות שמחפשות בוגרים.
-
אז לא עבדת כסטודנט. מכיר אנשים שכסטודנטים קיבלו משימות "של גדולים". הכל תלוי אם החברה רואה בסטודנטים כחומר להשקעה ולשילוב בהמשך או סתם סוגרי חורים.
-
@Potato שנה וחצי כסטודנטים == בעלי ניסיון. בטח בתחום התוכנה.
-
@Potato זה נכון שאפשר למצוא היום דברים בגוגל, אבל יש דברים שמצפים שבוגר יידע, בגלל זה בריאיון של בוגרים שואלים על קורסים ופרויקט גמר. לא יודע איך זה בתחום המכונות, אבל באלקטרוניקה אפילו המשרות ג'וניור דורשות שנתיים-שלוש ניסיון, משהו שבעבר למיטב הבנתי לא היה. וברור שחבר מביא חבר זה שיטת גיוס יעילה, בסופו של דבר זה שוק חופשי וחברה יכולה להגיד שהיא מגייסת רק בוגר טכניון עם ממוצע 96+ ו-6 שנים ניסיון, אבל מתישהו יצטרכו להבין שמישהו צריך להכשיר את הסניורים הבאים. הפיצוץ משכורות והטסלה הטרייה מהבוקר זה רק לאנשים בעלי ניסיון, לא כמו שמנסים לצייר את זה בדה מרקר שאחרי קורס וחצי בתכן לוגי או מבני נתונים מחלקים לכל אחד.
-
צריך להגיד שזה קצת לא בצדק. בוגר עזריאלי, יצא לי לפגוש בוגרים ממקומות אחרים יותר נחשבים שלא ידעו להפעיל ציוד מעבדה בסיסי (הנדסת אלקטרוניקה). גם בקורס RF פגשתי אנשים שלא מבינים התנהגות של רכיבים פשוטים כמו קבל וסליל (ולא רק בוגרי מכללות). יש פיצוץ של אנשים חסרי ניסיון אז זה מאפשר לחברות להתנהל בצורה שבה הן מתנהלות (רק אוניברסיטאות נחשבות, חבר מביא חבר, גיוס לפי המוסד של ראש הצוות).
-
@פינדר כי שוב, אתה מתעלם מהתחושה בציבור היהודי ומהחששות בערים המעורבות. אתה מתעלם מהעובדה שאונס של יהודיה על ידי ערבי זה ממניעים לאומניים ולא כי הוא סתם היה חרמן או סוטה כמו משה איבגי. למה ערבי מחברון הולך ברגל כל הדרך עד לעין יעל ואונס ורוצח יהודיה? למה לא לעצור אצל השכנה? לגבי ההריסות - כבר שנים שצה"ל הורס בכאילו. העתירות ובג"ץ עוצרות אותו מלבצע ברמה גבוהה. בעבר בין פיגוע להריסה היו עוברות 3 שעות, שזה הזמן שהיה לוקח לצוות הנדסה להגיע לבית ולפזר מוקשים. היום ממפים, מנהלים דיון, עוצרים לעוד דיון, ובסוף פותחים חלון שהם סוגרים בשבוע. זאת לא הריסה (בניגוד ליישובים יהודים לא חוקיים, שם יעלו טרקטור על כל הישוב ויפרקו הכל גם אם הדייר הוא קצין בצה"ל).
-
1. יופי, יש לך הבנה שהם רוצים לרצוח אותך. תשב בשקט ותמתין שיגיעו אליך או לבני משפחה שלך? 2. אני אהיה רגע קצת יותר בוטה - יהודון המחמד, זה שהולך לנגב חומוס ומטפל אצל ערבים ומרגיש דו קיום כמו הציוץ המטומטם של אייבי בנימין. נראה את הבת שלך מסתובבת ליד קבוצת פועלים באיזור הגבעה הצרפתית, או מטיילת בעיר העתיקה בירושלים ליד חבורות של נערים ערבים. ונראה גם אותך מגיב כאשר תיסע בכבישי הדרום ויחסמו אותך 3 טנדרים כשאשתך והילדה הקטנה באוטו. מה תעשה? תצפור? תתקוף? לא, בגלל שיש לך ערך לחיי אדם אתה תסתום את הפה ותברח משם לשמור עליהן (ובצדק!). גם אם איכשהו רוב הערבים רוצים שלום, זה לא מעניין אותי כשיש סכנה ליהודים בכל חור. חוץ מזה,מאמין שבתקופת שומר החומות לא נסעת לכפר לקנות פילטר שמן בזול. @פינדר מויקיפדיה (כי זה קפץ ראשון): " במערכת הביטחון הישראלית רווחת הגישה שהריסת בתי מחבלים היא אפקטיבית ביצירת הרתעה ומניעת פיגועים, כאשר ההרתעה היא לא רק כלפי המחבל עצמו אלא גם כלפי בני משפחתו ובני ביתו. ואכן, במספר רב של מקרים הודיעו בני משפחות מחבלים לכוחות הביטחון על כוונת קרובם לבצע פיגוע במטרה למנוע את הריסת ביתם ולעיתים אף הסגירו אותו בעצמם. על פי חוות דעת שירות הביטחון הכללי, הריסת בתי מחבלים מרתיעה מחבלים פוטנציאליים מביצוע פיגועים, ומעודדת בני משפחה להסגיר מפגעים מבעוד מועד.[1][2] במהלך השנים פרסם השב"כ מידע על בני משפחה שהסגירו את קרוביהם לכוחות הביטחון במטרה למנוע את הריסת ביתם. כך למשל דודו של עלי אבו חאמד מהכפר אלעיזריה, שתקף בגרזן את צביקה כהן בקניון מעלה אדומים בשנת 2016 ופצע אותו באורח אנוש, הסגיר אותו לשב"כ כדי למנוע את הריסת הבית. ב-15 בנובמבר 2015, בעקבות הריסת בתי המחבלים, הסגירה משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בעתניאל ב-13 בנובמבר 2015 את הרוצח לידי השב"כ מחשש שצה"ל יהרוס את ביתם.[3] בעקבות זאת סירב היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לאשר את הריסת ביתו של המחבל שרצח ב-2015 את הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל בכביש 60 סמוך לעתניאל. דברים בנוסח זה הושמעו גם על ידי בכירים במערכת הביטחון. אלוף פיקוד הצפון, גדי אייזנקוט, אמר ש"היו לא מעט מקרים בהם משפחות הסגירו את בנותיהן ואת בניהן כי הם ידעו שהם הולכים לבצע פיגוע והיה להם חשש שביום שאחרי, ביתם ייהרס". גם שר הביטחון אהוד ברק שיגר מכתב ליועץ המשפטי למערכת הביטחון ובו ציין כי "יש בהריסת הבתים אפקט הרתעתי".[4] גם בשירותו כרמטכ"ל אמר איזנקוט: ”אני זוכר עשרות מקרים שבהם אבות הביאו את הבנים שלהם למפקדת החטיבה בשומרון או התקשרו לשב"כ וביקשו לעצור אותם, כי הם עלו על העובדה שהבנים הלכו לעשות פיגוע ופחדו שהבית ייהרס. גם היום הריסת בתים היא כלי הרתעה אפקטיבי מאוד“.[5] ראש המוסד לשעבר אלוף (במיל') דני יתום כתב מאמר בנושא ובו טען כי מניסיונו: "הריסת בתי מחבלים היא גורם מרתיע שעשוי למנוע המחבל מלבצע את זממו ולרתום את משפחתו כדי למנוע את הפיגוע".[6] עם זאת על פי ממצאי צוות חשיבה בראשותו של ראש אגף התקשוב בצה"ל, אלוף אודי שני שבחן ב-2005 את מדיניות הריסת הבתים למטרות הרתעה, לא נמצאה הוכחה לכך שמדיניות הריסת הבתים יעילה לאורך זמן.[7]" שים לב שהבאתי גם את המשפט האחרון שטוען שזה לא יעיל לאורך זמן, אבל אי אפשר להתעלם מכל הראיות לפני שטוענות שהריסת בתים היא אחת הדרכים היעילות למנוע טרור עתידי.
-
חומרה, התפקיד שם כרגע הוא למהנדסים והשכר בסיס מעל 15-16. השכר בתוכנה כרגע הרבה יותר גבוה מחומרה, ושוב, מכללה בינונית. בוגר תוכנה מהאוניברסיטאות המובילות יקבל הרבה יותר היום.
-
1. מתכנת מתחיל היום יקבל מעל 20. מישהו מהלימודים שלי, בוגר מכללה אבל ממוצע 98 התקבל לNVIDIA בצפון לבורד דיזיין עם 25 ברוטו, חבר אחר באפלייד משרה התחלתית למהנדסי אינטגרציה נותנת כמעט 20. ומדבר איתך על מכללת עזריאלי שכולם חושבים שזה הקניון. עם כל הכבוד - שיווק, משאבי אנוש וכל אלה הם לא באמת הייטקס, גם אם הם עובדים במשרד עם המון מחשבים, ברז בירה ובאז וורדז שנזרקות לאוויר כל רגע. 2. סטודנט באינטל ירוויח היום מעל 80 שקל לשעה, טאלנטים גם יותר. ואינטל נחשבת כמשלמת גרוע ביחס לחברות גדולות באיזור גוש דן, אז תסיק מזה לגבי השכר שלהם. 3. חברה שלך יכולה לקבל היום הרבה יותר, זה שכר של מתכנת במשרד החינוך (עם כל הצער שבדבר לגבי משרד החינוך..). שתבדוק איפה הבעיה שלה מבחינת רשת חברתית/מעבר ראיונות עבודה.
-
כי כשמדברים על תיאוריה אתם אומרים זה לא עובדתי ואנחנו סתם ממציאים או שלא מביאים דרכי פעולה, כשמביאים נתונים אתם אומרים הנתונים שלנו סתם מונפצים ושאפשר להביא נתונים לצד ההפוך למרות שלא הבאתם כלום. מי פה לא מקדם את הדיון?
-
בסופו של דבר צריך להסתכל על דברים פשוטים, ערבי בסביבת יהודים ירגיש בטוח, יהודי בסביבת ערבים יהיה בחשש (ופי כמה כשמדובר ביהודייה). כל שאר הדברים שאתם רושמים פה זה סתם בלבולי שכל שתרגישו טוב עם עצמכם ותרגישו נאורים.
-
82% מהחשודים במקרי רצח הם ערבים, נכון לשנת 2019. המספרים מאחורי האלימות במגזר הערבי - וואלה! חדשות (walla.co.il) בשנת 2021 בלבד נרצחו 126 במגזר הערבי. פילוח נתוני הרצח בחברה הערבית בשנת 2021 - סיכום שנתי - יוזמות אברהם (abrahaminitiatives.org.il) המספרים לא לטובתך חבר. המאות פושעים יהודים עליהם אתה מדבר כנראה נאספו במהלך איזה 40 שנה, עד היום מדינת ישראל מתעסקת ברצח של נערה ישראלית מלפני 16 שנה, הערך שלנו לחיים הרבה יותר גבוה. בהמשך לכך, @SlowRide, מסכים לחלוטין שצריך לשאוף לחיות בשלווה, רק שלפעמים צריך לקבל את השלווה הזאת במחיר דמים. אחרת תקבל גם דם וגם חוסר שלווה, ואז תצטרך להלחם הרבה יותר קשה. "בחרתם חרפה מפחד מלחמה, הרי לכם חרפה ומלחמה גם יחד", מכיר? זאת הגישה כרגע של מדינת ישראל. בהצלחה באינתיפאדה שלישית.
-
פתח את הצילומים של אתמול בלילה משער שכם. או מחגיגות בערים הערביות אחרי פיגוע. או משומר החומות. או בנטיעות עצים בדרום. או סתם תחפש כתבות על הטרדות של יהודיות על ידי ערבים (כי אם יטרידו ערביה יירצחו אותה על פגיעה בכבוד המשפחה ואותו כנקמת דם). או את הכתבה על החייל שמצאו לו את האופנוע שנגנב לו באמצע הכביש על ידי 2 ערבים מרמלה. או פריצות לבתים בעומר ובאר שבע. מה אומר על מלחמת שלג שבתוך הכדורים יש סלעים שנזרקים על חרדים ועל רכבים? או סתם חרדים שהולך לכותל ומפוצצים לו את הפנים. להמשיך או שאתה רוצה להמשיך לטמון את הראש בחול?
-
זה תוצר של הקורונה - המון אנשים (אני ביניהם) לא מצאנו משרת סטודנט במהלך הלימודים בגלל שהמשרות הוקפאו ואחר כך כשהתחילו לפרסם שוב דרשו ניסיון לבוגרים או סטודנטים עם יתרת לימודים של שנתיים. ברור שכל מי שמחפש את הדרך הקלה להייטקס יהיה בבעיה כי יש חוסר רק במהנדסים עם ניסיון ולא ג'וניורים אבל לא צריך להתנשא על אנשים.
-
היהודי הגלותי שמחפש להוריד את הראש כדי לא להכעיס את האויב. לפעמים עדיף שיהרגו 30 חיילים במבצע של שבועיים מאשר 30 אזרחים בשנה מה שיגרור תחושת פחד ל-10 מיליון תושבים. בעצם 8 מיליון כי 2 מיליון ערבים יסתובבו בכיף שלהם בזמן שכל היהודים יפחדו. (לוחם במילואים, לא מתכוון לשלוח אף אחד להילחם במקומי אם מישהו מתכנן לכתוב על זה). ירושלמי, עבדתי, דיברתי, למדתי איתם. חלקם עדיין עובדים עם אבא שלי ואחי ואפילו תנחש מה, כמה מהם היו בחתונה שלי לא מזמן. המיעוט שם שמנסה לחיות בשקט שונא את המחבלים יותר ממני וממך, פשוט אין להם אפשרות להילחם בזה. אפשר לשאול איפה כבודו גר? כי אם היית ירושלמי והיית יודע שכל יציאה בערב של הבת שלך תהיה מלווה בהטרדה מינית של מחבלים לא היית מדבר ככה כנראה. סטודנטים צריכים לסתום תפה באקדמיה בזמן שיש הפגנות תומכות טרור באוניברסיטאות ומכללות.
-
אתה מבין שעצם זה שאתה יושב במשרד שלך בכיף וכותב פוסטים בקארספורום מעודד את המחבלים לעשות פיגוע? תבינו כבר שמבחינתם כל דבר זה פרובוקציה. פעם זה בן גביר, פעם זה שרון במנהרות הכותל, פעם זה הזנחה בדרום ופעם זה רמאדן. כשהם צריכים תירוץ חדש זה שייח ג'ארח ואחר כך "הר הבית בסכנה". בהמשך זה לוסי אהריס בוכה על פחד של ערבים להסתובב באולפן 12 ובעבר גם יהודים שתו דם של ילדים ערבים. תירוצים תמיד יש להם, השאלה מתי אנשים במדינה הזאת יפסיקו לבלוע אותם כמו פטל.
-
אז כשבן גביר עולה להר הבית כל חודש הוא מתריס, אבל כשיאיר לפיד הולך זה בגלל הרמאדן? @פינדר מתישהו הצד השמאלי של המפה יבין שההתפרעויות זה כי יהודים הם יהודים. זה הדבר היחידי שצריך להבין.
