Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. אם בגבעת רם התכוונת לבנייני אומה אז חד משמעית רכבת, היא נמצאת ממש מול בנייני האומה. שים לב שיש רכבת יצחק נבון שזאת הרכבת המהירה החדשה (42 דקות מסבידור לתחנת יצחק נבון) ואת הרכבת הישנה שמגיעה למלחה, יכול להיות בדקת על קו אוטובוס משם ( אולי 31?). בכל מקרה תעשה חישוב מהתחנת רכבת שלך לסבידור ומשם החלפה ליצחק נבון, זהו.
  2. גבעת רם בעצם מרחק 5 דקות באוטובוס מהתחנת רכבת (קו 14), אז אתה צריך להתייחס בתאכלס רק לרכבת. עדיף מרכב פרטי לדעתי.
  3. איזה גישה לוזרית. אם קנית דירה ובמקום שהבנייה תמשך שנתיים היא נמשכה שנתיים ושבוע, לגיטימי להחליק. אם היו אומרים לך שהבנייה היא שנתיים אבל בפועל קיבלת אחרי 4 שנים, לא היית דורש פיצוי? לא מדובר על זה שהרכב נכנס לטיפול ב-10:30 ויצא ב-12:15, מדובר פה על זה שהרכב בכלל לא עלה על ליפט שעתיים אחרי הזמן המשוער לסוף טיפול, זה ביזיון. ברגע שאתה מסכם משהו מן הראוי שתעמוד במילה שלך, אחרת אתה לא שווה.כלום.
  4. במסלול ההפוך ממך, גר בירושלים התחלתי לעבוד ברמת גן באיזור מתחם הבורסה. ברכב הנסיעה לוקחת כמעט שעה וחצי, רכבת 40 דקות (לא כולל הגעה לרכבת, אבל לי אישית לוקח בערך 10 דקות באוטובוס) לא יודע באיזה שעות אתה מתכנן להיות אבל ממה שיצא לי עד עכשיו הרכבת חצי ריקה, אפשר לעבוד בכיף או לראות משהו בנטפליקס. אם לפני חודשיים הייתי אומר לך שאין מצב שהייתי נוסע בתחבורה ציבורית, היום אומר לך שאין מצב שאני נוסע ברכב לעבודה.
  5. כבוגר טרי בהנדסת חשמל ממכללה אומר לך הכי פשוט - אל תחשוב על זה. היום הדרישה מבחינת גוניורים היא שנתיים ניסיון, בוגרים מאוניברסיטאות מובילות ולעיתים רחוקות מצטיינים ממכללות. אף חברה איכותית לא תסתכל על בוטקאמפ והניסיון של מטריקס שווה לתחת (בתאכלס זה עוד חברת קבלן). אם אתה מחזיר אותי לתחילת התואר אני הולך לאוניברסיטה בלי לחשוב פעמיים.
  6. אם אתה ירושלמי ולא משתמש בירושמיים אתה אדם מוזר. בועז נחמיה מנתח אירועי שלג ברמה של "בשעה 4 ירדו 5 וחצי פתיתים אחר כך הפסקה לשעה ואז 15 סנטימטר ב-6 דקות". דיוק מטורף.
  7. ללא חיסונים המגיפה לא הוכלה בשום מקום ללא סגר קיצוני. כל שאר הדברים שתגיד זה השערות. הסיבה היחידה שאפשר לעבור את זה היא החיסונים, כל שאר הדברים זה סתם ליופי ולעבוד על עצמנו. מגע בין בני אדם יביא להפצה של כל מחלה ויראלית, אלא אם אתה בטוח שכל מי שנכנס למשרד שלך עבר חיטוי מלא שנייה לפני שנכנס.
  8. אל תעשה ביטוח רכב, היכולת נהיגה שלך מספיק טובה. גם לא צריך מקיף, יש נעילה לרכב, למה לשלם סתם מי כבר יצליח לגנוב. בלי קשר מסכים עם הטענה שצריך להוריד את המסיכות, אבל רק אחרי שיאשרו גם לילדים. יש חיסון, מי שרוצה להתחסן שיתחסן מי שלא שייקח סיכון.
  9. לא. אצלנו כרגע זה תו ירוק בלבד.
  10. כרגע במקומות עבודה אין מגבלות מיוחדות לפי מה שאני מכיר, רק תו ירוק. לוקח תעודת זהות ומשווה למה שמופיע בתעודת התחסנות או בתו הירוק באפליקציה. מקומות בילוי מצאו פתרון בזה שהם מסתכלים על התו ושואלים בעל פה מה התעודת זהות, סתם כיסוי תחת. מבחינתך התו שתופס זה התו שמחליט הבוס.. כל האחרים לא מעניינים.
  11. באופן רשמי צריך לראות את האפליקציה ולסרוק את הברקוד, כמו שרשמו רק מה שהונפק אחרי החידוש האחרון יהיה תקין. בתאכלס, אני באבטחה במשרד ממשלתי ובדקנו בלי הברקוד, מה שעשינו זה או לראות את האפליקציה ולוודא שהתו חדש, תראה את זה על ידי זה שלא יהיה תאריך אחרון 31.12.2021 אלא תאריך שמתאים לאותו אדם, או אישור על חיסון שלישי מהאתר של קופת חולים.
  12. שקברניטי המלחמה ידאגו לזה. כל עוד לא קרה - שחרר, תחיה את החיים שלך ותזרום. אם יש לך בעיות עם התגובה של הממשלה או שתצא להפגין נגדה (למרות שזה לא ביבי אז לא תקבל תמיכה מהתקשורת) או שתחכה לבחירות הבאות.
  13. אתה חייב להשתחרר קצת. בוא נסגור את מקום העבודה של קורולה שיילך לחתום אבטלה, ככה נוריד את המקדם מתחת ל1. בעצם את של קורולה לא אבל אולי נפגע בתיירות ובאמונה של אנשים זה יותר טוב.
  14. תן לי אפשרות להחליף את הסיטיגו שלי לטסלה ואני עושה את זה בלי לחשוב פעמיים.
  15. למה לי לשנות את כל החיים שלי במקום לקחת זריקה אחת שתשחרר אותי ממסיכות והגבלות? אם נשווה את זה לכיוון של תזונה - יבוא בן אדם יגיד לך קח זריקה שתאפשר לך להישאר שרירי וחטוב גם אם כל התזונה שלך תהיה מורכבת ממקדונלדס ופיצה האט 6 פעמים ביום וללא פעילות גופנית, אתה תגיד לו "לא אני מעדיף לחיות על אורז, חזה עוף, וספירת ערכים ו-5 פעמים בשבוע חדר כושר"? עריכה: 3 אנשים בסביבה שלי לא הספיקו להתחסן חיסון שלישי ונדבקו ממש כמה ימים לפני - אחד סובל ממיגרנות פסיכיות, אחד לא מריח עדיין ואחת עם עייפות מטורפת שלא הייתה לה. תאמינו לי עדיף לכם לקחת מחט כל חצי שנה.
  16. אבל הוא מכבד, שואל איפה הוא יכול לעשות בלי שיפגוש דתיים. מעניין שאתה לא רושם על החרדים שביום השואה פותחים מנגלים בגן סאקר בטענה ש"אנחנו לא עומדים בצפירה כי זה נוצרים". (שומר וצם מאז גיל 10, פשוט לא אכפת לי מה פות"ש יעשה).
  17. לא עובד כללית, סתם לקוח, אבל קבעתי תור, הגעתי 5 דקות לפני, עד שהגיע הזמן המקורי של התור כבר שיחקתי בפלאפון בחוץ מחכה שיעברו עוד 10 דקות ואוכל ללכת לבית. @Transporter עזוב אותך מתחמים מיותרים, תקבע רגע אחד תור ותסיים עם זה. תפנה 10 דקות, גם ככה אחרי זה תקבל תופעות לוואי שיפרקו לך ת'מוח.
  18. סיכום חיסון שלישי: אותן התופעות בערך ב-30 או 40 אחוז מהעוצמה של החיסון השני, עברו יותר מהר. נוסף כאב בבית שחי בצד של הזריקה. חוץ מזה לא משהו מיוחד.
  19. לא יכול לערוך - נפתח והוזמן תור למחר. מה נסגר עם התופעות לוואי? אם חטפתי קשה בחיסון השני זה יהיה ככה גם בשלישי או שלא מחייב?
  20. מנכ"ל משרד הבריאות: "החל מהיום החיסון השלישי פתוח לכולם" | שידור חי (ynet.co.il) סוף סוף נפתח לכולם. כשיפתחו התורים נקבע ונסיים עם זה.
  21. https://m.ynet.co.il/Articles/59900080 1:30 "איפה יוסי מאושפז?" אם גם אתה עכשיו עובר לצד שאומר "איך תוקפים ראש ממשלה" לפחות אל תנסה להציג את הימין כשקרנים.
  22. חייב להגיד שבאופן כללי מסכים איתך, צריך לנסות לחיות ולתת חיסונים למי שרוצה, וזה נראה שמי שלקח חיסון שלישי גם אם הוא בסיכון הוא יחסית מוגן. אבל לא אמרת שהגעת למיקונוס ואיזה מר בחור השתעל לך על הציפס וזרמת? 😅
  23. @yor2, אתה מוזמן לעקוב אחרי "כן אבל קורונה, מדע, חיסונים, התחממות גלובלית ואסונות טבע אחרים" בפייסבוק. הוא פירסם על זה היום בבוקר ורשם שזה בסה"כ זן שרץ כמה חודשים ונדחק בארה"ב בגלל הדלתא. הוכחה נוספת לזה שהתקשורת בארץ גרועה/שקרנית/לוזרית.
  24. לא, כי אם תהיה אפשרות לפטר עובדים בלי לחשבן להם הם יפחדו מהפיטורים וייתחסנו. הבעיה שאנחנו מדינת למלמים.
  25. במצב כזה עם הביבי הכושל היו שותים לו את הדם.
×
×
  • תוכן חדש...