Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. אין שיח פוליטי בארץ. אין שום שיח על עשייה או על תוכניות. יש רק בלבולי שכל של "סמוטריץ יהרוג להטבים" "ביבי גנב" "בנט וסער סמולנים בוגדים" וחתימות על חוזים מול טיפשים כמו אופירה אסייג ובועז גולן בטלויזיה כשכולם יודעים שזה בדיחה ופוליטיקה זה משחק של פשרות. כל מי שיקבל את הדרישות שלו מביבי יישב איתו, כולל רע"מ.
  2. יש לך את זה ביותר הגזמה? אולי תגידו שכל מי ששמאלני ייתלה ברחובות וזהו? בינתיים השמאל כבר 10 שנים צועק כל יומיים "הדמוקרטיה מתה" בזמן שהם מקבלים כתבות שער בכל פינה. דיי שחררו באמאשכם. ולא הצבעתי ביבי/סמוטריץ/חרדים. וכל זה כשאתם מתעלמים מזה שהרשימה המשותפת בעצמה נגד להט"ב ומספר 7 בעבודה רוצה לשרוף חצי מדינה. אם יש מישהו שמאמין שהגוש אנטי ביבי של ה-50 ומשהו מנדטים יכול בכלל לעשות משהו כשהוא מורכב מליברמן,סער ורשימת מחבלים הוא חי בסרט.
  3. שטן אתה קצת מגזים. עם כל הביקורת שלי על הצבא יצאתי משם עם המון דברים טובים. מסכים שחייב לשים לב מה קורה עם הילד מבחינה נפשית אבל באופן כללי שפשוף נעים.
  4. @Mike808יש לי תחושה שטיפול קטן במוסכי הרשת יתייקר קצת... בערך ב-213 שקל.
  5. אף זמר לא חייב תאורה ברמת אירוויזיון, כמו שאף זמר לא באמת צריך להקה של 36 נגנים.
  6. @sagibd95 זה כבר המון זמן ככה, לא רק אחרי ההקלות. @korolaיש מוטציות באומן? מתווה אומן: חיסונים לאוקראינה - תמורת פתיחת הטיסות (ynet.co.il) אי אפשר להגיד שהחרדים לא דואגים לעצמם.
  7. נשבע שלא חשבתי שאקבל תגובה רצינית.
  8. אתה חדש פה? אנשים נכנסים לדיון על מגיפה לקבל המלצות לסטייקים ומשכנתא.
  9. שמע בלי לחדש את הדיון על זוגיות או משהו כזה, אבל בני אדם צריכים סוג כלשהו של חיי חברה. וכשתהיה במערכת יחסים, אם תרצה בכלל, אתה לא תגיד לחברה שלך שומעת בואי נפתח יוטיוב נחסוך כסף.
  10. טוב אחרי מסעדה במוצש שבה בדקו תו ירוק הייתה אתמול גם הופעה של אמיר דדון בארינה. אולי זה בגלל שמדובר בהופעה דרך העירייה או משהו אבל היה מאורגן ברמה גבוהה וגם שם בדקו תו ירוק עם מרווחים בין כיסאות. היה כיף לחזור לשגרה קצת, אבל כל ההופעה פשוט קפץ לי משהו אחד לראש, התאורה הייתה חרא וסינוורה את כל הקהל, @Transporter אתה לא יכול ללמד את חברת אריאל איך עושים את זה?!?!
  11. במדינות המלוכסנות אם תתקרב למישהו בלי מסיכה (או סתם תתקרב אליו כשהוא בתור למשהו) ותקבל 3 בעיטות לראש שיאשפזו אותך לשבועיים. קודם שנהיה ברמה שלהם מבחינת התנהלות בין אנשים ואחרי זה נדבר. ובוא לא נשכח שהאוכלוסייה שלהם הומוגנית ואין להם כל מיני מגזרים ששמים פס על המשטרה והממשלה. תנסה לצעוק על שוטר סיני או דרום קוריאני נראה איפה תגיע.
  12. ביוני שיפסיקו עם החל"ת הם יהיו בבעיה אל תדאג.
  13. בשלב הבא: קריאה לגנבי רכב להחזיר את הרכבים הגנובים, לאנסים להיכנס לבד לכלא, ולמחבלי חמאס לירות לעצמם בראש ולקבור את עצמם איפשהו לחסוך כדורי 5.56 לצה"ל. מבצעי איסוף נשק נועדו לאזרחים שדאגו לעצמם לספיירים במהלך השירות ואיכשהו סיימו עם 30 מחסניות ספייר וכמות כדורים שמספיקה למחלקת חי"ר לשבוע קליעה, לא לארגוני פשיעה.
  14. כולה רוצים קטע לאוטו מה סט מצולם.
  15. korola שאלה רצינית, מה האפשרות השנייה? לחכות עוד 5 שנים עד שכל העולם יתחסן? @korola
  16. בוא נגיד שעובדים לפי התו הירוק בצורה מלאה מה שכנראה לא ייקרה במדינת ישראל - ברגע שאתה קם מהשולחן שלך אתה אמור לשים מסיכה. ואז אין הבדל בין המסעדה לבין הסופר למעט העובדה שבשירותים אתם שניכם עם הבילבל בחוץ.
  17. שואל שאלה על בשר בדיון על מגיפה עולמית ולכולם זה נראה הגיוני. נפלאות הפורום.
  18. כל אדם רשאי לעשות מה שהוא רוצה עם כספו. אבל אם מישהו ישים 200 אלף שקל על רכב בסיסי עם מנוע 1.5 הוא טיפש. השאלה כמה כאלה יש ואם הם יספיקו לכל המלאי.
  19. אבל איזה כיף היה? @farkash7
  20. ברמת העקרון לא צריך להיות בכל מקום, מספיק שבעלי האולמות יידעו שיש סיכוי שמשטרה/פקחים לא יודע מי מתלבשים בסמוי על האירוע וסופרים בעצמם והם בסיכון לקבל 100 אלף שקל קנס והם לבד היו סופרים את זה. הבעיה שאנחנו מדינה של לוזרים שרק מדברת ולא עושה כלום. שמע אתה צריך להיות דמות באיזה סאותפארק או משהו. תקבל ממנו עכשיו מענק, תצביע לו, תגיד איזה כיף, ושבועיים אחרי הבחירות ייסגור אותך שוב כי זה מה שיתאים לו. מה זה יעזור לך?? (רק להבנה, אני מצביע ימין שחושב שביבי נהיה שמאלני כן? שאשא-ביטון מבחינתי אפילו יותר גרועה ממנו אבל הוא פח אשפה מהלך)
  21. שוב, העניין אם תצליח לשכנע את השוטר שאתה חוזר לבית ממטרה הגיונית. אם יבוא לו רכב עם 3 טינקרבלים שיכורים יש מצב שידביק דוח על שהיה בבית של מישהו אחר.. גם אם זה לא מוצדק ואתה יכול לבטל את זה בבית משפט, עדיף לך להימנע ביומיים הקרובים. אם עוצרים אותך במחסום תחזור לספר איך נגמר.
  22. אם תצליח לשכנע שוטר שהיית במקום עבודה או משהו תצא מזה נקי, אם הוא יחשוב שאתה מחרטט אותו תקבל דוח ולך תוכיח שאין לך אחות אחר כך. כמובן שזה תלוי בך ובאיך אתה נראה (כי כנראה שבאטמן או ספיידרמן לא יבנו במות במהלך היום).
  23. @BioS אני חושב שזה מאוד קשור לנושא השרשור. זה העניין, שדברים שאנשים טוענים "זה לא מזל זה רק עבודה קשה" זה טעות, והמזל משחק פה תפקיד מאוד חשוב. אם מישהו גדל בסביבה תומכת שדחפה אותו לפתח אפליקציות בגיל 12 זה בסדר גמור, ואם זה מה שצה"ל צריך כדי לחסל מחבלים ולנצח במלחמה הבאה שייקח אותו למודיעין, אין קשר למי הבן אדם ואיפה הוא גדל. השינוי בחשיבה צריך להגיע מזה שיש כל מיני סוגים של אוכלוסיות במדינה, והשאלה אם אותו אדם היה גדל בסביבה אחרת, קצת יותר לחוצה ובמקום לתכנת בגיל 12 היה יוצא לעבוד בכל מיני עבודות כדי לעזור לאמא חד הורית לשלם חשבונות אם הוא גם היה מצליח להגיע לאותו דבר. לעניות דעתי התשובה היא לא. כהמשך לזה, יש כל מיני דעות לגבי ילדים. יש מישהו שגדל בסביבה שגיל 19 זה כבר מאוחר להתחתן, ויש ילד שגדל בסביבה שבה לפני גיל 35+עבודה מסודרת+תואר+בית אין לו מה לחשוב על זה. כל עוד זה מגיע מהסכמה של שני הצדדים הכל טוב, ולא צריך לחשוב שכולם יוצאים אותו דבר וצריכים ללכת באותו מסלול. הכל תלוי אם מי שמביא ילד לוקח בחשבון את המצב שלו בחיים, רמת הכנסה ואם הוא מוכן להקריב דברים לצורך זה. אם נקרע הגומי זאת בעיה אחרת כבר.
  24. זה בדיוק העניין חבר. אם תלך לרוב האוכלוסייה בישראל תמצא מאפיינים דומים - הורים שעובדים קשה אבל לא מסוגלים לתת לילד את האקסטרה של שיעורים פרטיים וחוגי מחשב. אתה תמצא שם ילדים שחלקם הגדול מגיע לבית עם שניצל ופירה לחמם במיקרו, ובמקרה הטוב יישבו לעשות שיעורים, במקרה הרע פורטנייט. זאת הסיבה לכך שאם תלך ליחידות מודיעין אתה תמצא חיילים שגרים באיזור המרכז המבוסס, כנ"ל אם תלך ליחידות מיוחדות בחיל האוויר/קורס טיס, בעוד שאם תלך למחלקה ממוצעת בגולני, הנדסה או שיריון אתה תמצא אנשים ממצב סוציואקונומי נמוך יותר. שלא נדבר על כך שאם תלך לחיל חימוש וכדומה אתה תמצא את האנשים מהדירוג הנמוך ביותר בארץ, ובכלא תמצא לרוב אתיופים. זה דברים שנשמעים רעים אבל זאת האמת, "צבא העם" היום הוא יותר "צבא המעמדות". מי שמגיע חזק ייתחזק מי שמגיע חלש ייחלש עוד וידפוק נפקדות כדי לנסות לעזור בבית. עריכה: וכדי שלא יגידו שאני מדבר מהאוויר: דו"ח: יותר ממחצית החיילים יוצאי אתיופיה נכלאו (ynet.co.il)
  25. מעניין איך היית מדבר אם היית יוצא מהצבא בגיל 21-22 אחרי 3 שנים של ריצה ושמירות וכל מה שבא לך היה לשים תראש כדי שלא יגידו לך מה לעשות ולא בתור מתכנת מבוקש בשוק. או יותר גרוע, בתור תומך לחימה שאפילו עבודת אבטחה איכותית לא יכול למצוא וצריך לעובד בתור מלצר שרודף אחרי אחמשים. אנשים פה מדברים כאילו כל ילד במדינת ישראל מתחיל לכתוב קוד בגיל 12 מתגייס לממרם בגיל 18 משתחרר מתחיל לעבוד באמאזון בשביל 45 אלף שקל בחודש ומצליח לקנות דירה תוך שנה, ואם לא הוא כושל.
×
×
  • תוכן חדש...