דודה שלי קיבלה רישיון רכב חדש ושמעה שאפשר לשלם באינטרנט, תוך 3 דקות שילמתי והדפסתי לה במדפסת ביתית.
צריכים להפסיק להתייחס לכל שינוי והתקדמות בתור ניסיון להרוס למבוגרים את החיים, לרובם יש מי שיעזור במקרה הצורך. מי שלא שיגיע ויקבל טיפול פרטני. מצד שני, במקרה הזה ספציפי אם מישהו הוא עד כדי כך מקרה גמור כנראהלא צריך לנהוג..