Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. כי אם אתה נכנס לאחד מהאתרים של הרשתות הגדולות אתה יכול לראות לדוגמא את הדגם שלך ב-6500 כאשר ה-NANO90 באותו גודל תעלה 4500. אם תרד קצת באיכות אפילו ל-NANO79 שתיתן איכות נהדרת לרוב האנשים אפילו ב-2800. הבדל משמעותי. מסכי טלוויזיה וסטריאו - ליאור מוצרי חשמל (lior-electric.co.il) משיחה עם חבר בעסק כל המחירים קפצו בגלל הקורונה, המפעלים בסין עובדים הרבה פחות ועלות משלוח מכולה קפצה פי כמה.
  2. פעמיים ניסיתי ללכת לחיסוני עודפים ללא הצלחה. רק תפתח את החיסונים לעוד אוכלוסיות ותראה שוב התנפלות. כל האוכלוסייה הרלוונטית כבר קיבלה למעט בודדים אפשר להגיד.
  3. @m3x7r3m3 6 מיליון במהלך כל שנת 2021.
  4. תיעזר בי שוב. או שתלמד. כמו שלפני 6 שנים לה ולהוריי לא היה מושג איך משתמשים בוואטספ והיום הם לא מפסיקים לשלוח תמונות וסרטונים. בסופו של דבר צריך להתקדם, זה לטובת הכלל אין מה לעשות. והיום גם אדם בן 70 יכול ללמוד דברים גם אם זה יצריך קצת מאמץ מהסביבה.
  5. דודה שלי קיבלה רישיון רכב חדש ושמעה שאפשר לשלם באינטרנט, תוך 3 דקות שילמתי והדפסתי לה במדפסת ביתית. צריכים להפסיק להתייחס לכל שינוי והתקדמות בתור ניסיון להרוס למבוגרים את החיים, לרובם יש מי שיעזור במקרה הצורך. מי שלא שיגיע ויקבל טיפול פרטני. מצד שני, במקרה הזה ספציפי אם מישהו הוא עד כדי כך מקרה גמור כנראהלא צריך לנהוג..
  6. מישהו קרא את הכתבה לפני שהתחלתם לתקוף את משרד התחבורה?
  7. מה אפשר לצפות ממישהי שאומרת שמישהו לקח את הילדים שלה לגן בלי שהיא ידעה?
  8. אם הממשלה משלמת על אישפוזי קורונה משתלם לבתי החולים שם לאשפז על כל דבר.
  9. שימו לב שהוא רשם מפגין אלימות פיזית ומילולית. בסרטון שבשרשור הזה אין אמצעי אז כל עוד ננעלת ברכב אתה בסדר, אלא אם הוא יקריב את היד שלו וישבור תחלון. מבחינת החוק הרכב מגן עליך וסלאמת, בטח כשאתה יכול לברוח מהמקום כביכול.
  10. הגנה עצמית תופסת אך ורק כאשר אתה עושה כל מה שאפשר להימנע מהמקרה. זאת אומרת אם יש לך גז פלפל והוא סתם דופק על החלון, במידה ותצא ותרסס אותו זה נחשב תקיפה. במידה וישבור את הזכוכית או לחלופין יפתח את הדלת זה ייחשב הגנה עצמית. דפוק אבל זה המצב. רוצים שתשב ברכב ותתקשר למשטרה.
  11. התחלת טוב וסיימת רע.. כי אם יש פחית ב-10000 שקל באמצע המדבר האפשרות השנייה שלך היא שלא תהיה פחית ותשאר צמא. היצע וביקוש. אלא אם אתה רוצה שהמדינה איכשהו תבזבז 10 אלף שקל להביא את הפחית לאמצע המדבר למכור לך אותה ב3.
  12. נכון, וגם אם הלכו לאיבוד 1000 מנות, זה עדיין משתלם בשביל לחסן את כלל האוכלוסייה בסיכון. תסיים איתם, פתח ת'משק ותמשיך תחיים. אם הממשלה כל כך רוצה להגן על חיי האוכלוסייה הצעירה במדינה במקום להתעסק בוירוס שגורם להם לשבת יומיים בבית לראות נטפליקס שידאגו להכניס פעילות גופנית ותזונה יותר טובה תוך כדי שיילחמו בצורה אפקטיבית בסיגריות.
  13. אבל אם יגיע לרמת אביב או בבלי ויאכל בפארק מישהו מהדיירים יתקשר למשטרה ויגיד "יש פה מקרה ביטוח לאומי שאוכל בפארק תעיפו אותו".. לא? מצד שני אם יש בחורות יפות מסתובבות זה כבר התקהלות ואז מה ההבדל בין זה לבין כיכר דיזינגוף?
  14. עכשיו אתה מגזים כמו קורולה וספריאל. במספרים גדולים, 130-150 אלף חיסונים גדולים ביום אין באמת משמעות כזאת גדולה ל-100 חיסונים שנזרקו. באסה אבל לא על זה תפול המדינה. אנשים פה צריכים להרגע וללכת לעשן משהו.
  15. יובל .מ.

    תוסף דלק אקו סייב

    אני יודע לזייף יותר טוב ואני לא יודע לעשות ריבוע בצייר.
  16. נתעלם מזה שאתה מארגן מסיבה בסילבסטר?
  17. לא טוב כל החיים להיות שלילי.
  18. איך אתה יכול להכריז על סגר ככשלון תוך 24 שעות?ההדבקות האלה זה הדבקות מחמישי/סופש. עוד פעם לא נכון, החיסונים היו בפריפריה כדי לא לזרוק חיסונים לפח. הפיצול מגשים שדיברו עליו כל כך הרבה אמור למנוע את הבזבוז/חיסון אוכלוסיה לא רלוונטית קח את זה לאיפה שתרצה. "במשרד ציינו כי בבדיקה ראשונית לא נראה קשר בין מותו לבין החיסון, ומבצע החיסונים ממשיך להתנהל. גם בתו אמרה כי אביה סבל ממחלת לב ובמשפחות לא רואים כל קשר בין המקרים. המשפחה ביקשה שלא לקשור בין מות האב לבין החיסון שקיבל. "
  19. אתה לא רואה מה קורה בחוץ?תן לאנשים לצאת והם יצאו ויבזבזו פי 4 ממה שהיה לפני הקורונה.
  20. כל מי שאמור להתחסן במשפחה שלי קיבל תור בכללית לתחילת פברואר, פתחו חיסונים בהדסה עין כרם, חצי התחסנו בבוקר וחצי היום בצהריים. הביטול תור הזה זה אחד הדברים הכי טיפשיים שיש. לגבי ביזיון 2, שמעתי גם על רופאי שיניים שרצו להתחסן ואמרו להם שהם בסבב הבא. לך תבין.
  21. כן זאת הליטוש. לי התחילה להשתפר הראייה תוך שלושה ימים ואחרי שבוע ראיתי כבר מצויין. מצד שני חבר שלי עשה לפני חצי שנה בערך ולקח לו כמעט חודש.
  22. לא מכיר את אליה, מניח שהוא קשור לשמואל שהוא הבעלים של הרשת. עשיתי PRK לפני כמעט 11 שנה 3 חודשים לפני הגיוס לצה"ל, עדיין רואה טוב ולא הגביל אותי כמעט למעט קצת סינוור בשמש בתקופה של אחרי הניתוח. עשיתי אצל שמואל.
  23. @sperialלא נמאס עם ההפחדות? בהתחלה זרמתי עם זה והכל אבל זה שכל פעם שרוצים לעשות סגר מפחידים עם איום של עשרת אלפים מתים ביום כל פעם לא גורם למי שאומר את זה להרגיש כמו בדיחה?
  24. רק בי"ב.
  25. אוקי, איזה נדבר על אירוע. 80 אנשים שלא יישבו כל אחד בשולחן שלו אלא יסתובבו ויגעו אחד בשני ויתחבקו, אלא אם יש לך אירוע ביטוח לאומי שכולם יושבים ולא זזים כל הערב. מצד שני בכיכר יש 200 איש אבל כל קפסולה אולי 3-4 אנשים שגם ככה נפגשים כל הזמן. לא מבין את ההבדל?
×
×
  • תוכן חדש...