יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
לא הבנתי איך זה רלוונטי, ואם לא הבנת אני אחד מאלה שמתמודדים עם המצב בירושלים. אבל אם כבר הזכרת את עוטף עזה, בוא נדבר על איך בלונים מסריחים הורסים להם את שגרת החיים, או שיגור של עמודי תמרורים שגורם לילדים לחיות עם פוסט טראומה.
-
לעשות כל מה שצריך לשמור על חיי אדם של חפים מפשע, להפגין ריבונות בכל שטח בשליטתך, ולא להתבייש להניף את הדגל שלך בפאקינג עיר הבירה שלך. אהה וגם להגיד שחיי שוטרים יותר חשובים מחיי מחבלים. ככה על הדרך. אם צה"ל כל כך מפחד מתגובת חמאס ארגון טרור הכי קיקיוני בכדור הארץ שהקצינים החלשים שלו יתכבדו ויתפטרו, לא צריך לשלם להם ולא ל"גורמי מערכת הביטחון" שכל כך מפחדים לעשות מה שצריך. לא שירתתי כמתכנת ואני מאלה שברגע שיהיה מלחמה ויחליטו על כניסה יקבלו כנראה טלפון בין הראשונים, ואם זה מה שצריך כדי להבטיח ביטחון במדינה הזאת אז שיעשו את זה. אי אפשר לחיות כמו כאפות ולתת למיעוט מסריח לקבוע איך החיים ייראו פה ולתת לאזרחים בדרום או בירושלים לסבול כמו סוג ב'. וכל מי שיגיד שזה סתם הגזמות זה מי שחי בסרט במרכז ולא צריך לחשוש לבת הזוג שלו/הילדה שלו/אחותו כשהיא יוצאת מהבית.
-
מצטער להגיד את זה בצורה ישירה, אבל זאת גישה של לוזרים. והיום יש יותר מדי כאלה במדינה ובעיקר בתקשורת שקובעת שיח.
-
ליברמן יישב איתם כמו גדול אם זה אומר שביבי הולך לאופוזיציה. בסוף כל אחד שם חושב על התחת של עצמו.
-
כל עוד הוודקה איכותית לא משנה הסוג. כולם יערבבו עם אקסל ראשן או חמוציות ולא ירגישו יותר מדי. מבחינת וויסקי כן אפשר להבדיל כי זה משהו ששותים נקי בדרך כלל אז אם מישהו יירצה יכול להיות שיעדיף סוג מסויים. ברמת העקרון אמור לקנות בחזרה במחיר מלא, אבל יכול להיות שיש כאלה שלא יסכימו. הם לא באמת קונים ממך כמו שפשוט מזכים ומוכרים להבא בתור, זה לא פלאפון או משהו שיש עם זה בעיה כי פתחת את הקופסא.
-
בהקשר הזה - תמצא חבר שאתה סומך עליו שיהיה אחראי על העניין כי אתה תהיה שיכור/מפורק סוף הערב. מאוד קל לברמנים להעלים לך כמה בקבוקים ולהביא במקומם ריקים. גם אם זאת הוצאת יחסית קטנה ביחס לכל האירוע אין סיבה שהאלכוהול הזה יילך אליהם במקום שתהנה מהם בשבת חתן או משהו.
-
Buying a SIM card in Georgia - all you need to know (mywanderlust.pl) לפי מה שהוא רושם סים מקומי עולה דולרים בודדים.
-
אני אגיד לך משהו? בתור אחד שחושב שכל אנשי הקונספירציה הם אהבלים שצריכים לקבל שבב אמיתי למוח למנוע מהם להתרבות, אי אפשר כבר לדעת. לא חושב שזה משהו שהסינים עושים בכוונה כדי להשתלט על העולם, יכול להיות שהם פשוט שמים פס על העולם כי כולם כל היום לאבי דאבי ועם תרבות פוליטיקלי קורקט מסריחה שאסור להגיד את האמת היום. מדינות כמו סין איראן וצפון קוריאה פשוט צוחקות לכולן בפנים ומתישהו זה יתפוצץ ויוביל למלחמת עולם שלישית.
-
השאלה היא מה השימושים של המשתמש. פותש לא רשם מה השימושים, אבל בוא ניקח בחשבון שהוא כמו רוב מדינת ישראל לא משתמש במחשב לרנדורים או תוכנות כבדות אלא משתמש ביתי ממוצע, זה משנה לו אם גוגל ייפתח לו ב0.2 שניות או 0.1 שניות? זניח. אז כן, יש קשר לפלאפונים. שתי המערכות הפעלה איכותיות, זה רק עניין של מה המשתמש יותר מעדיף. כנל פה במחשבים, שני המחשבים יעשו את העבודה בצורה מצוינת, הכל פקטור של מחיר. בן אדם שיצטרך את הטופ של המעבדים שיש היום זה כבר עניין אחר שלא מעניין את הרוב, וכנראה שלא ייקח יותר מדי תובנות מהשרשור הזה.
-
זה עוד ויכוח כמו של אייפון מול אנדרואיד, ל-90 אחוז מהמשתמשים בעולם זה לא באמת רלוונטי.
-
5 מיליון בני אדם מחוסנים בשתי מנות, ו-6 מקרים זה מה שדרוש כדי להאשים את החיסון? אפילו בכתבה רשום: " לא ניתן לקבוע עדיין שהחיסון גורם לשלבקת חוגרת ישנן גם כמה מגבלות למחקר, שצוינו על ידי החוקרים במאמרם. ביניהן שהניסוי אינו בנוי כדי לקבוע קשר של סיבה ותוצאה בין החיסון לשלבקת חוגרת, כיוון שמטופלים הלוקים בדלקת מפרקים שגרונית ולא התחסנו – לא נכללו במחקר. נוסף על כך, ייתכן שישנם מקרים נוספים לא מדווחים של שלבקת חוגרת בקרב חולי דלקת מפרקים ובקרב האוכלוסייה הכללית." אבל העיקר להאשים את החיסון כדי להשיג עוד כמה לייקים וכניסות לאתר.
-
תבקש תיקון, אם תהיה בעיה אחר כך תגיד להם שהתיקון לא בוצע לשביעות רצונך ואתה דורש שיתקנו בצורה מלאה. אם ימשיכו תדרוש מהם החלפה לטלויזיה מהדגם שלך, כדי לא לצאת חמדן. הם כבר לבד יוותרו ככל הנראה. כל זה בתנאי שבאמת אתה באחריות ויש לך קייס מולם.
-
כולם שם לא מחוסנים, אם החיסון של פייזר יעיל נגדה למי אכפת? שתבוא מוטציה מהחלל גם.
-
השאלה כמה אנשים יש כאלה וכמה יהיו בשוק ברגע שייקרה להם מקרים כאלה או שיהיו עדים ויצטרכו לתפעל? הכוונה שלי הייתה כמובן לכל אותם גיבורי מקלדת שמגיבים בפייסבוק "אני הייתי ישר עושה משהו". שים לב שגם הנהג שאל מה קרה על מה שקרה לו מול העיניים. גם לי היה מקרה של תאונה חזיתית מטר ממני במהלך ריצה ותפקדתי, אבל זה בעיקר בגלל שאני באבטחה ממשלתית ואני כל היום מתרגל מקרים כאלה וקריאה לגורמי חירום אז זה היה לי בראש.
-
שוב, החלטה של פות"ש. אם 4 אלף לא היו מזיזים לו עד כדי כך, שווה את כל הלחץ של מה יהיה? חוץ מזה שבמקרה אירוע כלשהו לך תריב עם ביטוח/משטרה שזה לא היית אתה אלא איזה שחקן שהשכרת לו.
-
משהו קטן לכל אותם אנשים שרואים סרטונים בין אם זה בכביש או בין אם זה מקרי אלימות ומדברים כמו גיבורי מקלדת: "מה הטלפון של זה?" ברגע שקורה משהו כזה גם הדברים הכי בסיסיים כמו טלפון של מדא או משטרה בורחים מהראש. מקווה שהסרטון יגיע לרכב הנפגע.
-
ה-4000 שקל האלה עד כדי כך ישנו לך את החיים? או לפחות ישפיעו בצורה ממשית על החשבון בנק שלך? אם התשובה לשתי השאלות האלה שלילית, תגיד להם שיתקדמו. אם בא לך לעזור למישהו לך תיתן יומיים התנדבות בארגון לתת או משהו.
-
מוכר רכב מה הדרכים הכי בטוחות לקבל את הכסף?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של t830king בתוך ייעוץ ברכישת רכב
1. העברת זה"ב. 2. צ'ק בנקאי כאשר אתה נוכח במעמד הוצאת הצ'ק. 3. מזומן אם אפשרי לפי חוק המזומן ובדיקה בצ'יינג סמוך לסניף הדואר שהכסף לא מזוייף. כל שאר הדרכים מעמידות אותך בסיכון. -
@Shay_u שלא תטעה לרגע לא התכוונתי לקחת כלב ולהתייחס אליו כמו אל פושע נמלט. הבעיה שיש המון אנשים שבטוחים שכלב זה צעצוע ואז להגיד לו לא, בגלל זה התכוונתי שזה מבחינתי השיטה החלקית. יש התנהגויות שצריך לעקור, בשאיפה מגיל קטן. צריך להבין שכלב זה כמו ילד בהקשר ההתנהגותי, כמו שעם ילד צריךל להיות לפעמים קשוח ולפעמים רך ככה גם עם כלבים (לא לראות בזה המלצה להביא כלב כיס להלביש בסוודר ולסחוב על הידיים כל היום). מחזק את ההמלצה על כלוב אילוף, ועוד יותר על ליווי של מאלף איכותי.
-
השיטה החיובית פח זבל. צריך להבין שלפעמים הכלב צריך לקבל בראש כמו שאתה לוקח לילד את הטאבלט לפעמים ושולח אותו לחדר (אלא אם יש שם סוני ואז החדר זה פרס אז אתה משאיר אותו איתך בסלון). כמו שמידן כחלון קורא לזה - "השיטה החלקית" אולי יותר יתאים יותר.
-
לפי מה שרושמים כל פעם בקבוצות עורכי דין במקרים כאלה - פנייה למפקח על בתים משותפים. אמור לעשות את העבודה.
-
זכותו לעשות מה שבא לו כל עוד הוא לא מפריע לשכנים.
-
אומנם לא בחורף 92 אבל כן בחורף 2013 עם השלג ששיתק את ירושלים, ביצענו תרג"ד אחרי הסופה (גדוד הנדסה), זוכר אותנו פורסים זחל בפומה ויורדים לתקן בבאסה של החיים, שיריון פרסו זחל וירדו לתקן בכיף כאילו רק לזה הם חיכו. אנשים מוזרים.
-
עברתי על ההודעה שלי פעמיים נוספות, לא היה שם משהו לדעתי כל כך פוגעני כלפייך אישית אבל אם נפגעת אני מתנצל. לעניין: 1. כל אדם שיקרא את ההודעה שלך יגיד בצורה אוטומטית שאתה משתייך לגוש המרכז-שמאל-ערבים, או "גוש השינוי" כמו שזה נקרא היום בתקשורת כדי לתת לו יותר לגיטימציה. אפשר להגיד שהוא לא באמת שמאל בגלל לפיד או סער, אבל בוא נהיה תאכלס רוב האנשים בגוש הזה יירצו לממש מדיניות שמאל, לכן "אתם השמאלנים". 2. אתה מגזים, ואז אני שמגזים זה לא בסדר? 3. האם אתה באמת חושב שטיפולי המרה יהיו *חובה*? לא מדבר על מותר שזה דיון בפני עצמו, שדרך אגב הרעיון הזה של תחיה את החיים שלך לפי איך שבא לך משתלב יותר עם גישה ימנית מאשר שמאלנית אבל לא משנה, מדבר האם יהיו פה לדעתך סנקציות על הומואים ולסביות? 4. אם אתה כל כך בעד להט"בים, איך אתה בעד גוש שמכיל את הרשימה המשותפת? https://www.israelhayom.co.il/article/857127 או מועמדת מרצ, לא פחות ולא יותר, שתמנע בהצבעה כי זה לא מסתדר לה עם ההשקפה האישית שלה? אם אתה באמת לא שמאל, וכנראה גם לא ימין, אתה מרכז סטייל יאיר לפיד/כחול לבן, למה רק קיצוניים מהצד הימני מפריעים לך? הצד השמאלי כשר כדי להפיל את ביבי?
