@sperial מנסה להבין אותך ולא מצליח, הגיעו לקצב של 160 אלף זריקות ביום בערך לפני שהתחילו את המנה השנייה, מבחינתי לא מעניין אם זה ראשון או שני העיקר זה מספר מחטים שנכנסו לאנשים.
כרגע מחסנים במנה שנייה כ-120-130 אלף ביום, לזה תוסיף עוד 20-30 אלף מנה ראשונה זאת אומרת שאתה עדיין עומד על אותו קצב ולא ירדת.
מה הבעיה פה? מצפים להגיע ל300 אלף ביום? חצי מיליון? מה הגבול?
ולגבי הביקוש אמרתי כבר מקודם, ניסיתי אישית פעם פעמיים לקבל חיסון עודף, לא אעשה את זה שוב. כשיגידו שהחיסון נפתח לכולם אקבע תור ויש לי עשרות מכרים שמעוניינים גם. רק שיתנו את האופציה.
מסכים עם עם @Transporter לשם שינוי. תהיו קצת יותר אופטימיים ותחכו קצת.
לגבי התופעות לוואי שלא מפסיקים לפמפם - אם יש חדשות משעה 3 עד 10 בלילה ברצף הם ידברו על כל מה שזז מבחינתם, צריך להפסיק לראות את השטויות האלה.
@korola- רשום שהחיסון של J&J מגיע לרמה יעילה אחרי 28 ימים. מה שרשום לגבי ה-71 זה שהרמת נוגדנים נשאר יציבה אחרי 71, לא שזה הזמן הדרוש ליעילות.