Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. בוא נגיד שזורמים איתך, אז תחסן את האסיר בן ה-50+ ולא את המחבל בן ה-21, בזמן שאזרח ישראלי משרת מילואים ומשלם מיסים בין 39 צריך לעמוד בתור לעודפים. זאת עוד אחת מהתופעות של מדינת ישראל הגלותית. לדעתי כולם שם איבדו את הזכות לחיות ברגע שביצעו פיגוע אבל זה כבר נושא אחר.
  2. אם 3 שנים אחרי מלחמת העולם השנייה הייתה אולימפיאדה, כנראה שהקורונה לא תהרוס לנו את החיים לגמרי. סתם תחושה. בסופו של דבר זאת עוד מחלה שתיכחד. הכל בסדר. מישהו מכריח אותך ללכת לאירועים? רציני עכשיו. כמו שאני כבר לא יוצא למקומות כמו הדזרט והשלוותא אתה לא חייב ללכת לאירועים המוניים.
  3. או שמתישהו מישהו יבין שככה העולם העובד, יש מחלות ואנשים מתים. אי אפשר לצפות להישאר בשגרת קורונה למשך 30 שנה. מחסנים את מי שאפשר וממשיכים, אם עוד שנה שנתיים תהיה מוטציה חדשה ישדרגו את החיסון כמו שעושים לשפעת ומי שמפחד יתחסן.
  4. @sperialבקופות חולים אין צורך לחזור לאותו מקום. רק בתי חולים צריך. התחסנתי בחיסון עודפים בקטמון בירושלים וקבעתי תור שני לארינה.
  5. ברור. גם כשבעלי ואגיות מגיעים למוסך להחליף מוח גיר המוסכניק חייב להרוס לעצמו גם כדי להזדהות. אי אפשר באמת להשוות אותנו למדינות הומוגניות כמו אוסטרליה או ניו זילנד. המדינה הזאת מחולקת לשבטים ברמה שעוד מעט יהיה פה חורבן בית שלישי.
  6. הקשר הוא שכשאתה יושב טוב ולא חי מהיד לפה זה מאוד קל להגיד בואו נחכה עם המענקים. זה אותו דבר כשמשרד הבריאות רצה סגר ומשרד האוצר התנגד כי זה היה גורם לו להמציא תוכנית התייעלות וקיצוצים. כשהחרב על הצוואר שלך אתה נלחם, כשהיא לא אתה רגוע ומתנהל בשאנטי.
  7. אפשר להסתכל על זה מצורה שונה - אדם עובד בעבודה שמכניסה לו 5000 שקל, ההוצאות שלו 5500 וכל חודש מסיים במינוס. מה עדיף לו, לעשות הכשרה וקורס שיגרמו להוצאות שלו לגדול ל6500 למשך שנה ואז להתחיל להכניס 8000 עם הוצאות 5500 או להמשיך במצב הרגיל? ברור שכולם יגידו לו ללמוד, ירידה לצורך עלייה הרי זה תמיד טוב, אז מסכים עם טרנספוטר שזה מה שצריך לעשות, העיקר זה לחלק את הכסף כדי שאנשים יוכלו לשרוד. אחר כך המדינה תוכל להצטמצם איפה שאפשר ולכסות את החוב, אבל העיקר שאנשים ישרדו. וזה שהמידע קיים בביטוח לאומי לא עוזר כי הם חבורת עצלנים. וגם ככה הם בדרך לפשיטת רגל עד 2040 שיגרמו לנו לשלם עוד איכשהו.
  8. אותו דבר כבר הראשון רק יותר חזק אם היה לך משהו.
  9. מצחיק אותי בהתחלה שהוא אומר thanks to the new variant.. הם שלחו אלינו אותו
  10. @DareDevil התאריכים שלך לא נכונים - התחילו לחסן ב20.12 (ביבי ב-19.12), והחיסון מגיע לשיא שבוע אחרי הזריקה השנייה. זה כבר מקצר בערך שבועיים וחצי מהתחזיות שלך. לגבי כמה אחוזים דרושים לחסינות והשפעה אני לא מבין יותר מדי אז אחכה לדוקטור. אם אתייחס להודעה של קורולה לגבי הגרף חולים קשה, ובהנחה שלא היה באמת סגר, כנראה שכבר רואים את ההשפעה.
  11. יותר בכיוון חכה ליום ראשון וייפתח.
  12. לחלוטין, רק שבתור אוהד הפועל קצת קשה עם השם שלהם.. רייטינג, אם זה יביא רייטינג הם ירשמו הכל. מעניין אותי לדעת מי יושב שם ומה האינטרסים שלו. בעצם לא משנה - לגיא מרוז הגיעו מים עד נפש: "נמאס לי מהפצת השקרים על פרידמן, דוידוביץ' ועלינו" (ice.co.il) חברים שלו כבר באו להגנתו.
  13. זה לזכותם, ארגון נכון וניהול מלאי איכותי. הבעיה ששאר הקופות עושות שכונה ומנסות לארגן עוד כמה מנויים על חשבון תעדוף לאומי.
  14. @David32עם סגר או בלי סגר? כי זה ברור כבר שאם לא היה סגר היינו מגיעים ל-6000 הרבה יותר מהר...
  15. אני גם ממליץ להעלים את הסרטן ושאר מחלות קשות מהעולם, שאנשים יפסיקו להיות עניים ומעכשיו אין יותר אלימות ופשיעה.
  16. עבודה מאורגנת זה דבר מצוין כשההתאגדות היא פנים ארגונית ודואגת באמת לאינטרסים גם של העובדים וגם של הארגון. במדינות סקנדיביות שכל הזמן מדברים עליהם הכסף שהעובדים משלמים מגיע אליהם חזרה, אם יהיה צורך בקיצוצים כדי שהמפעל ימשיך להתקיים הם יקבלו קורסים והכשרות על מנת שימצאו תעסוקה אחר כך, וההתאגדות לא תעצור את ההתייעלות כי היא מבינה שאם המפעל ייסגר כולם ילכו הביתה. במדינה שלנו אם יש בעיה בארגון פרטי כמו שהיה בטבע משביתים לך חצי מדינה כדי לגנוב כספים מהמדינה. זאת בדיוק ההגדרה של טרור גם אם הוא כלכלי ולא פח"עי.
  17. תגובות של בן אדם או 2 זה בקטנה, זה לא כמו שיפה בן דוד הולכת לכל האולפנים אחד אחרי השני ומאיימת בשביתה שתנטרל את המשק עוד יותר ממה שהוא מנוטרל עכשיו.
  18. שוטרים לא מגיבים כי אסור להם, כמו שאסור להם לשבות. אני מגיב בתור מישהו שחושב שצריך לעשות מהפכה בכל התחומים הממשלתיים ושחברי ההסתדרות למיניהם (מורים, רגילה, לאומית, לא משנה מי מהם) הם טרוריסטים כלכליים - אין לך מושג על מה אתה מדבר.
  19. הדבר העצוב זה שיש גם אנשים משכילים שמרוויחים טוב ועדיין טיפשים שמאמינים לקונספירטורים.
  20. @sperial מנסה להבין אותך ולא מצליח, הגיעו לקצב של 160 אלף זריקות ביום בערך לפני שהתחילו את המנה השנייה, מבחינתי לא מעניין אם זה ראשון או שני העיקר זה מספר מחטים שנכנסו לאנשים. כרגע מחסנים במנה שנייה כ-120-130 אלף ביום, לזה תוסיף עוד 20-30 אלף מנה ראשונה זאת אומרת שאתה עדיין עומד על אותו קצב ולא ירדת. מה הבעיה פה? מצפים להגיע ל300 אלף ביום? חצי מיליון? מה הגבול? ולגבי הביקוש אמרתי כבר מקודם, ניסיתי אישית פעם פעמיים לקבל חיסון עודף, לא אעשה את זה שוב. כשיגידו שהחיסון נפתח לכולם אקבע תור ויש לי עשרות מכרים שמעוניינים גם. רק שיתנו את האופציה. מסכים עם עם @Transporter לשם שינוי. תהיו קצת יותר אופטימיים ותחכו קצת. לגבי התופעות לוואי שלא מפסיקים לפמפם - אם יש חדשות משעה 3 עד 10 בלילה ברצף הם ידברו על כל מה שזז מבחינתם, צריך להפסיק לראות את השטויות האלה. @korola- רשום שהחיסון של J&J מגיע לרמה יעילה אחרי 28 ימים. מה שרשום לגבי ה-71 זה שהרמת נוגדנים נשאר יציבה אחרי 71, לא שזה הזמן הדרוש ליעילות.
  21. נתוני המתחסנים בישראל: לראשונה בעולם עדות לירידה בהדבקה (ynet.co.il) יש מצב שאפשר להירגע וסוף העולם יידחה קצת.
  22. בתור מאבטח, ההתנייה של לא לאחר זה משהו דיי בסיסי. דמיינו שאתם מגיעים לקופת חולים, קניון או כל דבר אחר ואומרים לך שהמקום סגור כי המאבטח לא התעורר. לא יודע איפה פות"ש מתכנן לעבוד אבל רוב הסיכויים שזה מקום שצריך להיפתח בזמן. לגבי העבודה עצמה - לא הייתי נוסע שעה ומשהו לכל כיוון בשביל 35 לשעה, בטח אם אין שום אופציה להתפתח בעסק.
  23. את הלנובו הראשון קניתי לפני 7 שנים, עדיין מתפקד כמו חדש אצל אחי (מחשב מסדרה יחסית גבוהה) חוץ ממנו יש עוד 2 במשפחה, אחד אצלי בן בערך 3-4 לא זוכר במדויק ועוד אחד בן שנה. כולם פיקס.
  24. כי אם אתה נכנס לאחד מהאתרים של הרשתות הגדולות אתה יכול לראות לדוגמא את הדגם שלך ב-6500 כאשר ה-NANO90 באותו גודל תעלה 4500. אם תרד קצת באיכות אפילו ל-NANO79 שתיתן איכות נהדרת לרוב האנשים אפילו ב-2800. הבדל משמעותי. מסכי טלוויזיה וסטריאו - ליאור מוצרי חשמל (lior-electric.co.il) משיחה עם חבר בעסק כל המחירים קפצו בגלל הקורונה, המפעלים בסין עובדים הרבה פחות ועלות משלוח מכולה קפצה פי כמה.
  25. פעמיים ניסיתי ללכת לחיסוני עודפים ללא הצלחה. רק תפתח את החיסונים לעוד אוכלוסיות ותראה שוב התנפלות. כל האוכלוסייה הרלוונטית כבר קיבלה למעט בודדים אפשר להגיד.
×
×
  • תוכן חדש...