בתור מישהו שנוהג על אסטרה 1.4 2012 - תבדוק תרכב שלך.
קראתי גם את השרשור השני שלך, לא מבין על מה אתה מדבר, הדוושה בסדר גמור, הגיר בסדר גמור והמנוע בסדר.
כל עוד תבין שמדובר ברכב משפחתי רגיל ולא לאון קופרה הכל בסדר, פעמים בודדות שיצא לי לעבור את ה3000 סל"ד, ואין לי שום בעיה להתמודד עם קצב התנועה במילים עדינות.
ברור שאם תצמיד דוושה עד הסוף יהיה לך לאג, אם לא הכל טוב.