Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. יובל .מ.

    מבחן - סוזוקי סוויפט

    למה לוחית זיהוי ישנה?
  2. הבעיה שאתה מגדיר צמיגים בני 5 כתקינים, בלי קשר לאם זה בסדר שהשתוללת בכיכר או לא.
  3. עם כל הכסף שצריך להוציא היום בכל מקום, מי האידיוט שישלם עוד על חנייה? לא יצליח.
  4. לא קורה לי דברים כאלה.
  5. בתור מישהו שנוהג על אסטרה 1.4 2012 - תבדוק תרכב שלך. קראתי גם את השרשור השני שלך, לא מבין על מה אתה מדבר, הדוושה בסדר גמור, הגיר בסדר גמור והמנוע בסדר. כל עוד תבין שמדובר ברכב משפחתי רגיל ולא לאון קופרה הכל בסדר, פעמים בודדות שיצא לי לעבור את ה3000 סל"ד, ואין לי שום בעיה להתמודד עם קצב התנועה במילים עדינות. ברור שאם תצמיד דוושה עד הסוף יהיה לך לאג, אם לא הכל טוב.
  6. בקצב עליית רכבים לכביש יש עוד איזה 100 שנה עד שזה יקרה
  7. אם אתה נעול על הרכב הזה, קח אותו לבדיקה שלך (הנציג נוהג למקום, לא אתה) ותשלם עליה. תרשם בתור מזמין הבדיקה והיא תהיה יותר נורמלית. עדיף שתקשיב למה שרשמו לך פה ותחפש רכב אחר, גם אם זה דרך חברות הליסינג.
  8. לגבי קירור - זניח, הבדל של דקה לפה או לשם. לגבי הצבע - על צבע כהה רואים יותר לכלוכים/אבק/שריטות.
  9. הבנתי.. תודה.
  10. שכפלתי מפתח לאסטרה 2012, נאמר לי שהמפתח יעבוד תוך יום בגלל הצ'יפ, הנעתי היום את הרכב ונסעתי מרחק קצר ללא בעיה אבל הייתה נורה שנשארה דולקת של רכב עם סימן מנעול עליו. בעייתי?
  11. יובל .מ.

    פיזו 208 gti

    פרקש, לא קשור ולא מודע לסיפור של סלבה עם לובינסקי, אבל אם המשתמש הרשמי של לובינסקי לא מודע למחיר של הרכבים שלו אז מי כן? בטח כשפות"ש אומר שקיבל את ההצעה בסוכנות רשמית.
  12. היה לי כמעט שנתיים את הקרצר 100 בר. מבחינת סבון - סביר מינוס. כל השאר היה בסדר גמור, בטח אם תשמור עליה (תפעיל רק אחרי שהזרמת מים כמה שניות, תכבה לפני שאתה סוגר את הברז וכל זה). לא היה נזילות ובעיות לחץ, החלפתי נטו כי רציתי לשדרג.
  13. יובל .מ.

    מי אשם? [רכבים בכיכר]

    רכב א'. נתיב חיצוני מיועד לפנייה ימינה והמשך ישר,נתיב פנימי מיועד להמשך ישר ופנייה שמאלה. אין סיכוי לתאונה בצורה הזאת. אם תהיה פנימי ותרצה להמשיך ישר, או שהרכב בנתיב החיצוני ייצא לפניך בפניה ימינה, או שימשיך איתך ישר. עריכה: לזה שמעליי, אם תהיה בכיכר עמוסה בצורה הזאת תעשה מעגלים במשך שעה, או שתתפרץ למישהו בדרך.
  14. רציתי להזמין מיסטר פינק באריזת גלון אבל נגמר, שלח לי ללא עלות שמפו של קארפלן לבינתיים. אחלה משה.
  15. http://www.up2me.co.il/v.php?file=9302940.jpg
  16. פירסום בידיעות אחרונות: עלייה לכביש החל מאפריל 2017, המבנה יהיה 000-00-000. בממון אם מישהו רוצה לקרוא.
  17. מכיר המון אנשים ששוטפים שנים במכוני שטיפה ללא נזקי לכה. זה לא כמו שמתארים את זה פה, בפורומים יש נטייה לקיצוניות. שוב, לא עושה את זה בעצמי ולא מתקרב למקומות האלה, אבל לא מפחיד אנשים.
  18. כנראה שבשלוש שנים לא יהיה לך נזק ממשי לצבע עצמו. מה שכן יהיה לך זה סווירלים על הרכב, וסיכוי לפגיעה בלכה של הג'אנטים. אם לא מפריע לך, אתה יכול לשטוף במכונות. אין פה אנשים שיעשו את זה לרכב שלהם (גם אני לא מן הסתם).
  19. פוליש ידני בחיים לא יצליח להוריד את זה.
  20. מחפש בשביל חבר סאב 8\10 אינץ' הסאב לא צריך להיות מטורף, הכי בסיסי שיש, תקציב 300-350 שקל. עדיפות כמובן לאזור ירושלים. מי שמוכר או מכיר מי שמוכר מוזמן לשלוח הודעה לפרטי.
  21. אם רשום שהיציאה היא 2.1V זה אומר שזה יוציא בזרם הזה באופן זה קבוע. זה לא משנה אם הסוללה תהיה מלאה או רבע.
  22. חשבתי שנמאס לך מסטיגמות.
  23. לא גרוטאה, אבל למה שאשלם לך 45 אלף אם ליסינג יביאו לי אותו דבר אחרי יישור קו, השבחה מימון ואחריות לשנה ב-39 אלף? ואפילו פחות.
×
×
  • תוכן חדש...