Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. לא משנה גם אם תקנה בימבה, מסבירים לך שכל עוד תקנה רכב חדש - כל מה שחסכת ילך לפח עם תוספות. גם אני חייל משוחרר ורציתי לקנות רכב חדש, אבל קניתי 206+ מציאה וחסכתי לעצמי הרבה כסף, ועכשיו חוסך ללימודים.
  2. עשיתי את הניתוח בגיל 18, בהתחלה היה באמת טיפה הילות אבל לאחר מכן הכל כרגיל למעט רגישות קטנה כשהשמש מול העיניים. עברו כבר 5 שנים ונהנה מכל רגע.
  3. התעלקות על השרשור... פיגו 206+ מידה 175/65/14 התלבטות בין ה912 לcf2. מה עדיף? ממה שראיתי אין את ה-914 במידה הזו.
  4. צ'יפופו, אני מבין בעצם שה-SRP מונע ממני לבצע פוליש ידני, שגם ככה לא חותך יותר מדי?
  5. אהלן, האם אפשר בבקשה לדעת מה המידות המותרות לפיגו 206+ 2011? תודה.
  6. גם עצים אוהבים את זה...
  7. אני עם הK2.120 כבר מעל לשנה, עובד מאוד קשה (עבודות מרפסות בנוסף לרכבים), ללא בעיות בינתיים. החסרון היחידי לטעמי זה שהיא טיפה חלשה אז הקצף לא יותר מדי איכותי, חוץ מזה אחלה מכשיר.
  8. בתור יוצא חיל הנדסה, כואב לי לראות שעושים תחרויות באתר הנצחה של החיל. לא חסר מקומות שלא יבזו זכר נופלים.
  9. בהנחה שאתה לא משתמש במכונה של 250 באר - 1. לא 2. לא 3+4 - לפני שטיפה משפריץ קצף שמפרק את הלכלוך. במקום לשפשף את הפח אתה פשוט עובר בקלילות עם כפפה על הרכב עם סבון ומסיים בדקות. אחרי שעובר עם כפפה מוריד הכל עם המכונה, זה גם נוח וגם חוסף מים. הסבון גם דואג לסיכוך כך שלא יווצרו סווירלים.
  10. אין קיצורי דרך, תשלם יותר תקבל משהו יותר איכותי. אני משתמש כמעט במשך שנה במגבת ייבוש של CG wooly , עולה 180 שקל אבל עם טיפול וכיבוס נכון היא עדיין כמו חדשה ויכולה לנגב 2 רכבים בקלות. המגבות הפשוטות יעשו את העבודה, אבל יש סיכוי שיהרסו ויתחילו לזייף יותר מהר.
  11. אני מדבר על הדגם של ה69,900. עם מיקוח נכון זה נראה שאין בעיה להגיע למחירים האלה.
  12. יש לי חברים שקנו גם את הידנית וגם את הam5 במחירי מבצע מחוץ למבצע.
  13. יש לי גם את המקורי וגם אחד מאיביי, ניסיתי גם כל מיני סוגים של שמפו בדילולים שונים. בכל מקרה אתה משתמש באחת מעט יותר חזקה אז יהיה לך קצף יותר איכותי.
  14. אם זו המכונה של ה-100 באר, אל תצפה לשלג מטורף. יש לי אותה גם, בשימוש עם ההאנידו יש קצף נחמד, אבל לא מה שרואים בסרטונים. אין לה מספיק כוח.
  15. http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A8-OPT-NO-RINSE-Shine-32oz.html ONR זה חומר "פלא". אפשר להשתמש בו בתור שמפו, קוויק דיטיילר, נוזל סיכוך לפלסטלינה והכי חשוב חומר לשטיפה ללא מים, רק לרסס ולנגב. אם תשתמש בו בתור חומר סיכוך, באמת שאם טעם לקנות חומר ייעודי יקר.
  16. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?518260-איך-הכי-טוב-לשמור-על-רכב-חדש http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?457658-המדריך-המלא-לכניסה-לעולם-הדיטיילינג-פרקים-בהמשכים&highlight=%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A+%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94 שיהיה בהצלחה חבר.
  17. הצעדים אחרונים זהים, אבל הרכב המשומש עבר פלסטלינה+שטיפה נוספת+IPA+גלייז. אי אפשר להשוות בין התהליכים של שני הרכבים.
  18. אין סיכון בסבון עם מים, זה עושה אחלה עבודה. רק צריך להשתמש בדילול מתאים. הספוג פלסטלינה להבנתי עושה עבודה מעולה, הבעיה שלו זה המחיר. אני אישית נשארתי עם פלסטלינות סיניות כחולות מאיביי, עושות עבודה מצוינת. אין חובה לעשות פוליש אם הצבע לא דורש את זה, אז אפשר לעבור ישר לווקס אחרי פלסטלינה.
  19. "Precautions: • Only use on paint work. • Do not use on plastic bumper’s, glass rubber trim. " אמנם בסרטון הם מרחו על שמשות אבל שורה מתחת זה מה שהוא רשם בעצמו. מנזרנה PL - באותו רמה של הג'טסיל/FK1000?
  20. תודה, עכשיו רק נותר להטיל מטבע בין ה-FK לג'טסיל
×
×
  • תוכן חדש...