בדיוק קיבלתי את הRedragon TKL. את ההודעה הזו אני מקליד בעזרתה.
בינתיים אני מרוצה. זו לא מקלדת High-End בשום צורה. חסרים המון פיצ'רים שיש במקלדות יקרות יותר כמו שליטה בעזרת תכנה ייעודית (למרות שבManual מצויין שיש תכנה לשליטה בתאורה ופקודות מאקרו. באתר אין זכר לזה), USB Passthrough, מקשי מדיה ומאקרו ייעודיים, כבל ארוג נתיק וכו'.
אבל הסוויצ'ים עצמם לא רעים בכלל. לא בדיוק Cherry MX blue אבל מספיק קרוב לצרכים שלי. איכות הבניה מעולה - בטח בהשוואה למקלדת לוג'יטק בסיסית בה אני משתמש בעבודה שעולה אותו הדבר, הרבה פחות נעימה להקלדה ומשמעותית פחות איכותית (גם בלי להכנס לעניין מכאנית מול ממברנה).
לצורך העניין, בחרתי בה על פני מקלדות שעולות פי שניים ויותר כמו לוג'יטק G410 או רייזר Blackwidow Tournament Edition, ולא רק בגלל המחיר.