Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. מתחו אותו מספיק. עוד מתיחה אחת והוא יקרע.
  2. ציינתי מה הבעיות שלי עם iGo primo. הניווט עצמו מעולה. אבל החשיבה בפיתוח עדיין מוכוונת מכשירים ייעודיים ולא טלפונים ניידים.
  3. iGo עובדת בסדר על מערכות ניווט מובנות ברכב. בטלפון היא פשוט לא רלוונטית. למה האפליקציה צריכה מקלדת משלה במקום להשתמש במקלדת המובנית? מה רע בלהיראות ולהתנהג כמו כל אפליקציה אחרת? הם עדיין תקועים בימי מכשירי הGPS הייעודיים.
  4. ברור שלא צריך להאמין לכל מילה שמוציא המוכר והוא יכול להסתיר מידע. אבל יש לו את המידע הזה. לנציג שראה את הרכב בפעם הראשונה היום בבוקר אין. לטעמי, כדי שאקנה רכב משומש מנציג מכירות ולא מהבעלים עצמו צריך להיות ערך מוסף כלשהו. לרוב זו תהיה אחריות כלשהי (או מימון אם נדרש). ברכישת הרכב המשומש האחרון שקניתי בחרתי ברכב ממוכר פרטי. למרות שהיה שתון אחד אחורה ומעט יקר יותר מרכב דומה ממגרש.
  5. אני מכיר לפחות אדם אחד שירצה לקנות את הרכב, אם תצליחו לשכנע אותו למכור את הC6 דיזל שלו (ואם מישהו יסכים לקנות אותה).
  6. ההבדל הוא שמוכר רכב פרטי מכיר את הרכב ואת מצבו. עם קצת נסיון, שאלות נכונות (וגם מזל) אתה יכול לדעת אם המוכר אמין ולקבל החלטה מושכלת האם לרכוש במצבו הנוכחי. טריידאין קיבל את הרכב כמות שהוא, ביצע לו בדיקה מינימלית והנציג לא יודע על הרכב יותר ממך. לכן יש טעם לבטח את עצמך בעזרת אחריות (גם אם כולנו יודעים מה שווה האחריות הזו).
  7. בינתיים לא נתקלתי בהם. Ubisoft דחו את שחרור המשחק בחודש וניכר שזה בהחלט עשה לו טוב.
  8. חוזר לעדכן לגבי FarCry 5. לא להאמין שUbisoft מפיצים את המשחק הזה. הוא עובד. ועובד מעולה. בלי בעיות אופטימיזציה, בלי הגבלות מפגרות ושאר ירקות שלמדנו לצפות להן מUbispft. הוא גם נראה מעולה. כמו FarCry 3, המשחק פשוט כיף. אתה מנסה להתחיל משימה תמימה ואחרי שעתיים מוצא את עצמך קופץ ממסוק, פורס Wind-suit ומרסס רד-נקס מסוממים על רקע התפוצצויות מרהיבות. ואז אתה נזכר שהיתה לך משימה לעשות. רוצה לקנות רובה צלפים עם משתיק ולשחרר מפעל תחמושת בלי שאף אחד יראה אותך? אין בעיה. רוצה לצרף אליך פומה, לבעוט בדלת ולרסס את כל מי שבפנים עם SMG? תפדאל. כיף. Salt and Sancutary: 2D Dark Souls. 'Nuff said. משחק שחיכה הרבה זמן בWishlist שלי בסטים עד שהיה במבצע לפני כמה ימים והחלטתי לרכוש. God of War החדש בהחלט על הכוונת.
  9. ציינתי, תחליפים לפוטושום ולייטרום. הווה אומר עיבוד תמונה ועיצוב גרפי. פוטושופ CS2 ניתנת להורדה ב'חינם' ישירות מAdobe, אבל לא חוקית - עקרונית הגרסה שוחררה להורדה חופשית כי החברה השביתה את שרתי האקטיבציה. כרגע משתמש בDarkTable כתחליף ללייטרום. אבל בדיוק כמו שהשם מרמז - זו המקבילה התכנתית ללהקת קאברים. אנסה לתת צ'אנס נוסף לGIMP. נראה שמשהו השתפר שם בגרסאות האחרונות (הווה אומר העתיקו את הממשק של פוטושופ).
  10. הטבת הסטודנט שלי עבור Adobe CC הסתיימה ואני לא מתכוון לשלם 175 ש"ח בחודש. במיוחד מכיוון שכרגע אני לא עושה בכלים האלו שימוש מסחרי. מחפש תחליפים בעיקר לפוטושופ ולייטרום. עבור עריכת וידאו אני מסתדר עם DeVinci Resolve. חיפוש בגוגל מעלה רשימות ארוכות של תוכנות קוד פתוח, אבל רובן זבל או פשוט חסרות המון פיצ'רים. אני מחפש משהו קצת יותר מלוטש, נניח ברמה של Blender. אשמח לעזרתכם. תודה.
  11. אפשר להתחיל בקטן בשרשור הזה. מי הראשון שמוכן להעלות תמונה לביקורת?
  12. לא שיש אופציות נוספות מלבד הפול. בטח לא לרוכב עם וותק של שבוע.
  13. אף אחד לא ראה את השחזור?
  14. סיימתי השבוע את Nier: Automata. התחלתי אותו בקיץ, בגרסת הPC. לא שחיק בעליל, גם עם מוד שאמור לשפר את המצב. קניתי לא מזמן PS4 כדי להשלים כמה חורים (בעיקר The last of us ושאר אקסקלוסיבים) וגם שם הוא לא רץ כמו שצריך, אם כי סביר יותר. משחק מאוד מוזר, עם Gameplay שמשתנה בשניות מHack'N'Slash קלאסי לBullet hell shooter, עם אלמנטים של RPG וסוג-של עולם פתוח, עם מספר דמויות ראשיות ולא מעט קטעי WTF. ועדיין בתוך כל הבלאגן מתחבא אחלה משחק עם רעיונות מאוד מעניינים. כרגע באמצע Shadow of the colossus. החידוש נראה מעולה ועדיין מרגיש בדיוק כמו המשחק המקורי שהפך לקלאסיקה. ואם כבר בענייני Shadow of Something - עדיין לא סיימתי את Shadow of War. התחיל מעולה, באמת. הרבה יותר טוב מהראשון (שאת התלונות שלי עליו כבר כתבתי בשרשור הזה) ואז נופל בדיוק באותה נקודה - העלילה מתפזרת לגמרי ואני מרגיש שאני סתם מתרוצץ בין נקודות תחילת Quest בלי רצף עלילתי. לך לאיזור זוהר בכחול, לחץ RT, צפה בסרטון של שלוש שניות וחסל אורקים עד שהמשחק אומר לך שסיימת. האלמנט של כבישת המבצרים היה מעניין בפעמים הראשונות, בפעם הרביעית כבר נמאס. Sea of Thieves - נחמד עם חברים. חסר כל טעם לבד. אין באמת תוכן, את המעט שיש אפשר לסיים בפחות משעה ומכאן זה רק לעשות שטויות עם חברים. ראה מעלה. FarCry 5 - אני מאוד מתלבט אם לקנות. כרגע אני נתקל בבאג בו שום משחק מUplay לא עובד אצלי. ניסיתי את AC4, AC3, The Crew, Blood dragon, Watch Dogs ועוד כמה שיש לי שם. כולם קורסים בעלייה. לא מתחשק לי לזרוק 60 דולר עם משחק שלא אוכל לשחק, ואני לא מוכן לשחק FPS בקונסולה.
  15. אתם קצת נסחפים. בשלוש השנים האחרונות ערכתי את כל הסרטונים שלי (1080p60) על לנובו Y50-70 עם i7 4720HQ וGTX960m. לפני כן על מקבוק פרו רטינה 13 עם i7 דואל-קור, שניהם עם 16GB RAM וחצי טרה SATA SSD. עובד יופי כולל Color correction וכל מה שזרקתי עליהם. אבל, עריכה רצינית על מחשב נייד זה פשוט לא נוח, גם עם מסך סופר איכותי. עבודה על מחשב נייח זה עולם אחר, גם מבחינת נוחות וגם מבחינת ביצועים.
  16. חכה לגרסאת הליסינג באפור עכבר, עם טאסות, מושבי בטיחות לילדים במושב האחורי ומדבקות אלביט, 'איך אני נוהג?' ו'אבא פגום'.
  17. במקרה חירום לעיתים יש צורך להאיץ. ברכב ידני הנהג צריך לזכור שהוא בהילוך סרק, להעריך מהו ההילוך המתאים בהתאם למהירות הרכב הנוכחית, לשלב את ההילוך בעצמו ורק אז הנהג יכול להגיב. התיבה הרובוטית עושה זאת בעצמה בשבריר שניה ברגע שהנהג לוחץ על הגז.
  18. audiR8

    פריצת רכב

    ברכבים חדשים בדר"כ אין את המנוף המכאני שפותח את הדלת, אלא כפתור חשמלי.
  19. אין לי ספק שהמערכות האלו מונעות חלק ניכר מהתאונות הפוטנציאליות. כאן אפשר למצוא מספרים. הטיעון שלי הוא פשוט - את רוב התאונות שנמנעו בעזרת המערכות ניתן היה למנוע בעזרת נהיגה אחראית. קל מאוד להתעלם ממערכות פסיביות (טרחתי לחפש את הסרטון עליו דיברתי בהודעה הקודמת. הוא הוסר מYoutube. תוכלו למצוא את הדיון לגביו בשרשור הזה.), מערכות אקטיביות עלולות לגרום לבעיות אחרות כמו שעלו כאן בשרשור. מכיוון שאני משתדל לנהוג באחריות, המערכות האלו לא מהוות שיקול עבורי ברכישת רכב. לא טענתי כלום בנוגע ליעילות שלהן עבור כלל אוכלוסיית הנהגים.
  20. הדיעה שלי קצת חלוקה בעניין. מצד אחד, התערבות של הרכב ברגע לא מתאים היא מצב לא רצוי ולפעמים גם מסוכן. מצד שני, קל מאוד להתרגל לצפצוף פסיבי ומהר מאוד לומדים להתעלם ממנו (במיוחד לאחר ריבוי התראות שווא). כבר עלה כאן בפורום סרטון של מובילאיי שצפצפה 12 פעמים בשתי דקות ונהג הרכב עדיין סיים את הסרטון בתוך הפגוש של הרכב מלפנים. מבחינתי אין תחליף לעיניים פקוחות ותשומת לב, וגם זה לא תמיד עוזר אם אתה נתקל בדביל נחוש במיוחד (מנסיון מר). בכל מקרה מערכות בטיחות לא נכנסות כרגע למערך השיקולים שלי ברכישת רכב.
  21. יש לי Kobo 6 והוא ממש לא מוצלח. נתקע המון ודורש איפוס, סוללה מתרוקנת בן לילה בלי סיבה. באגים מוזרים כאלו. כשהוא לא נתקע הוא עושה את העבודה סה"כ בסדר.
  22. הסוף (אם אתה מתכוון לשניות האחרונות) לא קשה להבנה. מה שבא לפניו יותר מאתגר. אני צריך לישון על זה קצת כדי לגבש דעה על הסרט. רק שזה יהיה קצת קשה אחרי הסצינה הקריפית המוזכרת לעיל. לא ראיתי את זה בא.
  23. זה כדי שלא נדקור בטעות אנשים שאנחנו לא רוצים לדקור. אינסטינקט מובנה. אתם יודעים.
  24. כבר המליצו לי על Annihilation, פיספסתי את העובדה שהוא זמין בנטפליקס.אצפה בערב. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...