-
הודעות
935 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי audiR8
-
לא לימדו אתכם בקורס להשתמש בגוגל? לדוגמא: http://calanit.co.il/%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA/
-
עבדתי בזמנו בחברת כלנית כ-Helpdesk בחברת תקשורת. השכר לא בשמיים (יותר נכון ברצפה) ותנאי הקבלה הם יכולת להדליק את המחשב (התמיכה היא לנציגי שירות שלא יודעים אפילו את זה). אנשים שעבדו איתי והראו רצינות וראש גדול התקדמו לתפקידי סיסטם תוך שנה-שנתיים, בתוך הארגון או במקומות אחרים. אם אתה מוכן לעבוד תקופה בשכר נמוך ולצבור ידע ונסיון אני מאמין שתצליח למצוא עבודה במשרה דומה באחת מהחברות האלו. אבל כאמור, הקורס שעשית הוא בזבוז כסף מוחלט.
-
לא שיחקת את השלישי לפני כן?
-
יש תקציב - סביב 2,000 ש"ח. השאלה הייתה אם במחיר הזה אוכל לקבל משהו מוצלח יותר מה610. אין לי ספק שD850 עדיפה על D610. מבחינתי בכלל D500 היא האידאל, היא המחליפה האמיתית לD200 שלי. היא פשוט יקרה משמעותית ממה שאני מוכן להשקיע בתחביב. אוטופוקוס בצילום וידאו לא מעניין. שינוי פרמטרים כן - זה מה שהפריע לי כשניסיתי לצלם עם D7000. גם מהירות תריס של 1/4000 זה לא להיט. הD200 מסוגלת ל1/8000, מוזר. אין לי שום סיבה לעבור למירורלס. המשקל לא מפריע לי ואני לא רוצה לוותר על כל העדשות שצברתי במהלך השנים ולהתחיל לחפש מחליפות.
-
מישהו?
-
לא מסכים. לפני חצי שנה הרכבתי לאחיין שלי מחשב במפרט דומה מאוד (i3 7100, 4GB RAM, 1TB HDD) בתוספת 120GB SSD ו-1050Ti. משחק Fortnite בלי הפסקה כמו כל ילד בן 10 בימינו, בלי תלונות או בעיות. לא הייתי קונה את המחשב הזה בשביל לעבוד עם Premiere, אבל למשחקים קלים ושימוש ביתי ה7100 הוא מעבד שמיש לחלוטין.
-
אם כבר בענייני מצלמות - הוצעה לי ניקון D610 יד שניה בסביבות 2,000 ש"ח. אין לי באמת צורך בFF, אם כי רוב העדשות שלי תואמות. כרגע מצלם עם D200 עתיקה שמתחילה להראות את גילה (מספר באגים, סוללות מתרוקנות גם כשמצלמה כבויה, פספוסים בWB וכו'). נשארתי איתה עד היום כי אני מאוד אוהב את התצורה שלה (גוף מאסיבי, שתי גלגלות, כפתורים ייעודיים לכל הפונקציות העיקריות ללא נבירה בתפריטים) ועד להשקת הD500 לא הייתה לה מחליפה. הD610 דומה לגופי הביניים מבחינת אמצעי השליטה, בסופו של דבר מדובר בדגם הכניסה לעולם הFF. אני מעוניין גם להתחיל לצלם וידאו (מה שהD200 לא מסוגלת לעשות). האם יש חלופה עדיפה, הן מבחינת סטילס והן מבחינת וידאו?
-
טיילתי לפני שנתיים בדרום עם אופנוע (מיכל של 10 ליטרים, מספיק ל250-300 ק"מ) כשהתכנון היה לתדלק בתחנה מסויימת במסלול, התברר שהתחנה סגורה בשבתות. הייתה קצת פאניקה קבוצתית עד שמצאנו תחנה פתוחה במרחק סביר.
-
כנראה שניכוו מאנשים שהתחילו את תהליך הגיוס (או אפילו התחילו לעבוד בפועל) וברחו.
-
גם אם נתעלם מהסכנה שבדבר (אתה עדיין באמצע הכביש וסביבך נעים רכבים), סימוס בעצירה ברמזור אדום זו הפרעה לתנועה.
-
אם כבר הוקפץ, אעדכן שהרכב נמכר לפני שנה לקרוב משפחה עם 115K ק"מ על השעון. לא יודע על כמה עומד היום, סביר להניח שחצה את ה120. עדיין ללא תקלות בגיר. גם לא החלפת מצמדים.
-
משחקי מובייל. אל תצפה לסקיירים VR. שוב, האוקולוס גו זהה לחלוטין חומרתית לגוגל קארדבורד עם סמרטפון ממוצע. אפילו קצב הרענון של המסך הוא 60Hz, בדיוק כמו סמארטפון ובניגוד ל90Hz של משקפי VR רציניים. הTracking מוגבל לתנועות ראש בלבד (אפילו לא כפות ידיים, בטח שלא Room scale), מה שלא מאפשר משחקים ברמה גבוהה, גם אם לא היית נעול לחומרה החלשה של המכשיר (שהמשמעות של 'עצמאי' היא שאי אפשר לחבר אותו למחשב) שבניגוד לקארבוקד אי אפשר לשדרג בעתיד. בקיצור, צעצוע. וכשמשקפי מיקרוסופט MR מתקרבים ל250 דולר וקארדבורד עולה 10, זה צעצוע יקר מאוד.
-
חשבתי שגוגל חיסלה את התחום הזה כשהוכיחה שניתן להגיע לאותה תוצאה עם קופסאת קרטון ועדשות ב10 דולר. פרקטית מדובר במוצר זהה כמעט לחלוטין לגוגל קארדבורד או סמסונג Gear VR. רק בלי האפשרות להחליף את החומרה בהמשך הדרך ועם זמן סוללה נחות יותר. זה לא מחליף שום VR רציני אלא צעצוע שיזנח במגירה אחרי כמה שימושים, בדיוק כמו גורלם של משקפי סמסונג Gear VR שחולקו בזמנו עם הS6/7.
-
לא מסכים. המכונאי רואה שבתהליך הפירוק משהו עלול להשבר בגלל בלאי? שיעצור, ירים טלפון ללקוח, יזהיר אותו ויסביר על הסיכון והעלות.
-
שתהיו בריאים. בשנה שעברה רכבתי לאילת מגבול הצפון על גבי אופנוע 250 סמ"ק, חזרתי למחרת (סה"כ 1,000 ק"מ ביומיים) ושרדתי כדי לספר. אפשר להשאר בחיים גם עם משפחתומטית. לא חייבים סופה מדוגמת, עוקב מים נגרר ומנות קרב.
-
אם עדיין רלוונטי (או אם מישהו אחר מעוניין) - אני מוסר קסדת Lazer, מידה S. איזור כרמיאל/גליל עליון. חדשה כמעט לחלוטין. נחבשה אולי פעמיים לפני שהאופניים נגנבו, ואני לא צפוי לחזור לרכוב בקרוב.
-
ליסינג פרטי = מילה גסה כשמדובר במוסך מורשה יבואן
audiR8 פרסם הודעה בנושא של ornakash123 בתוך רכב כללי
סיאט וסקודה מוצעות עם אחריות לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית בתשלום נוסף. חברת הליסינג בחרה שלא לשלם את התשלום הנוסף (או שהאופציה מוצעת רק ללקוחות פרטיים). מה אתה רוצה מהיבואן? -
תכל'ס קניתי את הפלייסטיישן ביד2 בזול מתוך מחשבה לשחק The Last of Us ולמכור. ואז החלטתי שאם כבר, אקנה את Bloodborne. ואז Nier (שהפורט שלו לPC מזעזע). ואז Horizon Zero Dawn. ואז יצא Shadow of the Colossus. ועכשיו אני מחכה לGod of War. ואז יגיע The Last of Us 2. אני עדיין קונה רק עותקים פיזיים מתוך מחשבה שאני אוטוטו מוכר את הPS. האקסבוקס קיבל בינתיים את Sea of Thieves (שהתברר כפלופ) וזהו בערך.
-
היינו קוראים את הרכיבים של מטהר האוויר.
-
יש לי גם Xbox One X וגם PS4. קניתי את הפלייסטיישן רק עבור המשחקים האקסקלוסיבים (ויש הרבה מהם). מכל היבט אחר, האקסבוקס (לאו דווקא הX, גם הדגמים הרגילים) הרבה יותר טוב. מלבד המשחקים, התמיכה ביישומים באקסבוקס הרבה יותר טובה (יוטיוב, נטפליקס, פלקס, תמיכה בכוננים חיצוניים), ממשק משמעותית יותר טוב, שלטים הרבה יותר נוחים (אינדבידואלי, אבל השלט של הפלייסטיישן גורם לי לכאבים ביד אחרי שימוש ממושך). בנוסף, לא יודע אם זה ספציפי למכשיר שלי, אבל הפלייסטיישן פשוט רועש בצורה מטרידה.
-
http://news.pocket.co.il/content/viewnews.pl?id=EFuZuVElVlJhWBXuwx&tmpl=pktmobile&style=pktmobile הוט מובייל ניסו בתחילת דרכם הגבלה דומה (האטו את הגלישה בזמן שיתוף ל64Kbps) והקפלו בעקבות דרישת משרד התקשורת. אם ההגבלה הזו תיאכף אנייד את הקו באופן מיידי. מלבד העניין הטכני - אני עושה שימוש באופציה מפעם לפעם - אני לא מוכן לקבל הגבלה כזו באופן עקרוני. מהצד הטכני, מה ההבדל עבור החברה? גם בטלפון אפשר להוריד קבצים גדולים או לצפות בסטרימינג של סרטי FullHD. נגמרו הימים של אתרי מובייל זערוריים.
-
הצטרפתי אליהם היום לחבילה האמורה. אין שום הגבלה על Tethering.
-
הייתי מחובר אליהם כשגרתי בבאר-שבע. תהליך החיבור עצמו היה מעט מעצבן - הטכנאי הראשון שהגיע רצה לקדוח בכל הדירה, כולל בארונות מטבח (!) כדי להקל על עצמו את ההתקנה. שלחתי אותו לדרכו וביקשתי טכנאי אחר שהסכים להעביר את הכבל מארון התקשורת שלהם לצד השני של הבניין דרך הגג ומשם להכנס לדירה. האינטרנט עצמו מעולה. לא היו תקלות לאורך כל תקופת החיבור. מהירות מדהימה ויציבה. היום אני תקוע עם הוט ומרגיש שחזרתי 20 שנה אחורה.
-
הגיוני, את האקליפס כבר בתור קרוסאובר. מעניין אם לגרסת ה4x4 של הלאנסר העתידית יקראו לאנסר איבו. אם כבר אז כבר.
