Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. קשה לי להאמין שזה יקרה. יכולות התמרון של חימושים (מעצם היותם לא מאויישים, קטנים וקלים יותר ממטוסים) וזמני הפיתוח הקצרים שלהם (בהשוואה לזמן פיתוח של מטוס) מוודאים שהטיל תמיד יגבר על המטוס אם לא יעשה שימוש באלקטרוניקה. אייל - ימי הסגירות וההפלות בתותח עברו מן העולם. לא משנה כמה דלק ישרוף חי"א באימונים מעל הים התיכון.
  2. בכל מקרה, ההתעסקות בקרבות אוויר קלאסיים (Dogfight) היא כמעט תיאורטית. יש סיבה לזה שה-F35 נחות מ-F16 מהבחינה הזו למרות ששניהם נועדו למלא אותו תפקיד.
  3. גם לUMI יש מחירון. אבל כשאתה מגיע למוסך המחיר קופץ. יש לי הצעת מחיר ע"ס 450 ש"ח לטיפול. בטיפול עצמו נוספו עוד ועוד דברים (פתאום גילו שצריך גם פילטר אוויר וכו') ומחיר הטיפול קפץ משמעותית.
  4. אתה רוצה קישור למבחן של Top Mach? אין מבחני השוואה בין מטוסי קרב. אלו לא בדיוק כלים שאפשר לתת לעיתונאים לסופ"ש. מלבד נתונים יבשים, השוואות לגבי עליונות אוירית אפשר לקבל רק מחוו"ד של טייסים בתרגילים משותפים או הצהרורות יצרן.
  5. ההבדל בין קרייגסליסט לבין יד2 הוא שהראשון מכוער ומיושן, אבל עובד.
  6. audiR8

    הייתי עד לתאונת דרכים

    זמני הגעת הכוחות נשמעים חריגים. התאונה שלי הייתה בשישי בצהריים בכביש בין עירוני מרוחק יחסית מערים קרובות. ועדיין תוך פחות מעשר דקות היו בשטח כמה חובשים רכובים ותוך פחות מ20 דקות הגיעו ניידת ונט"ן.
  7. פולקסוואגן EOS?
  8. היוע"מ לא מנסה על דעת עצמו. הוא מסתמך על דברי שאר חברי הליכוד. כולל ראש הממשלה עצמו, שדואג לטפח סביבו בשנים האחרונות בדיוק את אותם טיפוסים שכולנו לא רוצים לראות במפלגה.
  9. יזרקו אותך מהמפלגה. ע"ע הליכודניקים החדשים.
  10. בכל צמיד נורמלי הצעדים נספרים והמידע נשמר ע"ג הצמיד, הסנכרון עם הטלפון לא נדרש ולא מתבצע כל הזמן (אחרת הסוללות בצמיד ובטלפון יתרוקנו מהר מאוד) אלא רק בכניסה לאפליקציה. כך שזה היה בMi Band דור ראשון שהיה אצלי, בAmazfit Pace בו אני משתמש כרגע ובFitbit Charge HR שעבר אצלי לתקופה.
  11. בייטי 2011 הייתי צריך ללחוץ על הבלם להנעה. בדאסטר 2017 לא צריך. שתיהן רובוטיות.
  12. The Revenant.
  13. קיבלת תשובה. להלן: אף אחד לא יחרים מסעדה שנפתחה מראש ככשרה. אף אחד לא יחרים מופע שמראש לא תוכנן לעלות בשבת. אם המסעדה הוקמה כלא כשרה ושינתה את אופיה, את התפריט כולו את ימי ושעות הפתיחה שלה, אנשים יגיבו ובצדק. אם מכרו כרטיסים למופע בשבת ואז החליטו לבטל, אנשים יגיבו ובצדק. בדיוק כמו שאם דוכן השווארמה החביב עלי (אין כזה, אבל נניח) יחליט לעבור להתמחות בקייל מאודה, אני אהיה מאוכזב, אבל לא אלך לשרוף את המסעדה הטבעונית החדשה שנפתחה כי היא מעיזה להגיש קייל עם טחינה (מניח שזה מה שהם מגישים).
  14. קבוצת הטלגרם של שרשור הBF עושה חיל, אבל הקשר לרכבים קלוש במקרה הטוב. אם חפצה נפשך במקדחה, לעומת זאת, זה המקום.
  15. לכמת את האחוזים למרחק כולל זו צורת הסתכלות שגויה. אולי המרחק הכולל הוא אכן כמה קילומטרים, אבל בפועל בכל הסטת מבט הרכב נסע כמה מטרים/עשרות מטרים בודדים. לא מושלם, אבל לא כ"כ מפחיד. אגב, האם אותם 7% כוללים הבטה במראות? אם כן, אמנם לא מסתכלים על הכביש אך הסטת המבט נדרשת לצורך נהיגה בטוחה.
  16. במשטח ליד חוות רונית מטיסים גם טיסנים. בעיקר בימי שישי בבוקר.
  17. באיזה ספר רכב בדקת? כאן כתוב במפורש Engine Oil : Use (API) SH/CD SAE 10W-30 grade or better engine oil.
  18. אולי תספר לנו באיזה צמיד מדובר?
  19. הייתי מספיק ברור - המקרא כותב 'ויהי ערב ויהי בוקר יום אחד'. לא טענתי לרגע 'שהמילה יום במקרא היא בהכרח 24 שעות בכל מצב'. אל תשתמש בטיעוני איש קש. כשמקרא כותב יום ולא מתייחס לפרק הזמן שאנחנו מכירים כיום יש לזה אזכור, אם לא בפשט המקרא אז במפרשים המוכרים. אחרת היית שומר שבת 1,000 שנים ברצף כי כתוב 'שמור את יום השבת לקדשו'. ולכן אבקש פעם נוספת מקור מוסמך לטענה שלך.
  20. א. יום, בהגדרה, הוא 24 שעות. אתה זה שטוען אחרת. אני מבקש דבר פשוט - מקור מוסמך שמבאר שהימים במעשה בראשית ארכו יותר מיום במשמעותו הפשוטה. ב. שים לב שלאורך השרשור אני לא טוען שום דבר בנושא דת נגד מדע, אמונה וכפירה או כל טיעון אחר. יש כאן דיון עשיר שאני לא מעוניין להכנס אליו כי ניהלתי אותו מספיק פעמים. אני לא מביא שום אי דיוקים או טענות. רק עונה לטיעונים לא נכונים.
  21. נסיון נחמד, אבל לא - חובת ההוכחה לא עלי. בטח לא כשכתוב במפורש 'ויהי ערב ויהי בוקר'. לא ברור לי איך הפסוק מתהילים קשור. המלבי"ם במקום מסביר אותו מעולה. ד"ה כי אלף שנים: ר"ל ע"י היסורים כאילו תאמר להאדם הלא אף אם תחיה אלף שנים הלא יהיה בעיניך כיום אתמול כאשר יעבור כי אחר שעבר הזמן מה לו אם היה זמן מרובה או זמן מועט הלא הלך לו ואיננו. וגם אם נאמר שיום שווה אלף שנים - סבבה. תוסיף עוד 5,000 שנה (כי האדם נברא בשישי והסכמנו שהספירה מתחילה ממנו). חסרים לנו עוד כמה שנים כדי להגיע ל13.7 מיליארד.
  22. מקור לכך שאלו אינם ימים של 24 שעות?
  23. מניין השנים לבריאת העולם מתבסס על סדר עולם רבא, שהוא מדרש ונזכר בגמרא כך שהוא חלק מדברי חז"ל. כאמור, לא רק חרדית אלא אורתודוקסית בכללותה. גם הזרמים ביהדות המודרנית שלא מתלבשים כמו פולנים מהמאה ה18 מקבלים ללא ערעור את סמכות חז"ל.
  24. תוס' במקום, ד"ה אסור לאדם שיקדש את בתו כשהיא קטנה: ואע"ג דאמר לעיל דאיסורא ליכא משום דטב למיתב טן דו ה"מ בגדולה שהיא מתקדשת ע"י עצמה דכיון שנתרצית ליכא למיחש שמא תחזור אבל קטנה שמתקדשת ע"י אביה איכא למיחש שמא אם היתה גדולה לא היתה מתרצית ועכשיו שאנו נוהגים לקדש בנותינו אפי' קטנות היינו משום שבכל יום ויום הגלות מתגבר עלינו ואם יש סיפק ביד אדם עכשיו לתת לבתו נדוניא שמא לאחר זמן לא יהיה סיפק בידו ותשב בתו עגונה לעולם לא התוס' ולא רמב"ם פירשו שמדובר באיסור. הייתי ממשיך הלאה אבל מאז שעזבתי את הישיבה הגישה שלי לספרי הראשונים קצת מוגבלת.
  25. אם היית קורא את ההודעה שלי במקום לרוץ לגוגל היית רואה שהכסף משנה שציטטתי מתייחס בדיוק לגמרא בקידושין שמצאת. ואדר"נ זה בכלל מדרש.
×
×
  • תוכן חדש...