Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. F1 2015 חינם בHumble store. רק היום. https://www.humblebundle.com/store/f1-2015?hmb_source=humble_home&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=mosaic_section_1_layout_index_1_layout_type_twos_tile_index_1
  2. audiR8

    אוקולוס ריפט - GAME CHANGER

    אני מתכנן לרכוש את אחד מדגמי Microsoft Mixed Reality. מעבר לעובדה שהם זולים יותר (אפשר להשיג חלק מהדגמים תמורת 1,200 ש"ח באמזון) וברזולוציה גבוהה יותר מהריפט והVive, הם גם לא דורשים התקנה מורכבת, חצובות ומתיחת כבלים כמו מערכת החיישנים של המתחרים. הטכנולוגיה הזו גם מאפשרת גמישות גדולה יותר בהגדרת סביבת העבודה ושימוש בVR בחדרים קטנים.
  3. מאוד אהבתי את Far Cry 3 ואת ה'הרחבה' שלו, Blood Dragon. ב4 לא שיחקתי. כלומר, שיחקתי חמש דקות ואז ניתקלתי בבאג שבו הדלת הראשונה במשחק לא נפתחת. נזכרתי שמדובר בUbisoft ומחקתי את המשחק. אגב Ubisoft, קיבלתי בסוף השבוע שעבר הזמנה לאלפא הסגורה של The Crew 2. לא זכיתי לראות אפילו רבע מכונית כי המשחק לא עלה בכלל.
  4. ובינתיים: https://www.nytimes.com/2018/03/19/technology/uber-driverless-fatality.html
  5. אם נחזור למטרת השרשור - קיבלתי את הGTX1080 שהזמנתי, המחשב הורכב ואני נהנה ממנו למטרה שלשמה הוא נועד.
  6. https://gunnar.com/ המפיצים שלהם בארץ הם BUG. כמובן שיש חברות נוספות. אני לא בטוח עד כמה באמת משקפיים כאלו מועילות. לא התנסיתי בעצמי.
  7. כמה הערות: א. ביטוח החובה הוא רווחי לחברות הביטוח. אין צורך לסבסד אותו. ע"פ הכתבה הבאה: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000931119 ביטוח החובה הכניס לחברות הביטוח מעל מיליארד שקל בשנת 2013. חשוב לזכור שמעצם היותו ביטוח חובה - המדינה מחייבת את האזרחים לרכוש שירות מחברה פרטית. ב. קיים סוג של סיבסוד - אך לא ע"י המדינה. 'מרכיב ההעמסה' הינו מנגנון שמסבסד את ביטוחי החובה הלא רווחיים (דו"ג בעיקר) ע"י ביטוחי החובה הרווחיים (רכב פרטי). נהגי הרכב הפרטי משלמים מעט יותר, רוכבי דו"ג משלמים מעט פחות (עדיין הון תועפות בהשוואה לרכב) וחברות הביטוח עדיין רושמות רווח נאה.
  8. קיבלתי את הסוללה הזו במשלוח המהיר, אותו קיבלתי חינם לאחר שi-parcel סירבו להעביר את החבילה.
  9. לא תכירו וממילא היא לא תבגוד בך. גאוני. אולי גם תעקור את כל השיניים שלך? אף פעם לא תתעורר באמצע הלילה עם כאב שיניים. מבטיח.
  10. עד אתמול היה לי חשבון אמריקאי עם VPN. הסבתי את החשבון לישראלי ולא שמתי לב שמשהו חסר.
  11. קח בחשבון שגומיות כאלו משתיקות רק את רעש המקש שפוגש בתחתית המקלדת, לא את הקליק שמייצר הסוויץ' עצמו.
  12. נסה לחפש גומיות דנטליות (לגשר בשיניים) בקוטר המתאים. לדוגמא כאלו: http://www.royal-dental.co.il/index.php?page=shop.product_details&product_id=588&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=71
  13. הסיב מגיע עד הדירה? כשהייתי לקוח של אנלימיטד הסיב הגיע עד לארון בכניסה לבניין ומשם כבל נחושת.
  14. כל עוד שלי לא שינה צבע מלבן לחום, אני חוסך במים.
  15. אתם דואגים מגניבת זרע, אני חושש שהבחור הולך להתעורר באמבטיית קרח עם כליה אחת פחות.
  16. אחותי לומדת כרגע נהיגה. אלו המחירים.
  17. אורך חיים של רכיבי VRM מוגדר בX שעות בטמפ' Y. ככל שY גדול יותר X קטן בהתאם. כרטיס שעובד ב100% 24/7, בVoltage offset לא ידוע, לרוב ללא אוורור מספק וללא בקרה על טמפ' הרכיבים לא ישרוד לאורך זמן.
  18. של BMW הייתה קלה לפני שכניסת מנועי הטורבו שניתקו את הקשר בין המספר לנפח המנוע, ומאז המספור לא תמיד הגיוני.
  19. אני אישית לא הייתי קונה כרטיס יד2 ששימש לכריה.
  20. מחשב גיימינג בטווח המחיר הזה יהיה גדול, כבד ועם חיי סוללה לא ארוכים במיוחד. לדוגמא המחשב הזה נכנס לתקציב, אבל שוקל 2.5 קילו בלי המטען. לא כיף לסחוב את זה על הגב כל יום.
  21. אני לא מכיר הודעה רשמית כזו. אבל בכל אופן כבר קיימים כרטיסים כאלו (ASUS P106 למשל הוא כרטיס גרפי בלי I/O ולא יכול לשמש לגיימינג). זה לא יפתור את הבעיה - יש מחסור בGPUs, ליבות העיבוד עצמן שנמצאות במרכז הכרטיס. התוצאה תהיה - הכמות המוגבלת תתחלק בין עוד סוגי כרטיסים, שאת חלקן (כרטיסי הכרייה) לא יהיה ניתן למכור אם התחום יקרוס (כי גיימרים לא יכולים להשתמש בהם) אז למה להסתכן ולייצר אותם?
  22. אני לא אוהב לקרוא לשום דבר 'סרטן' (מלבד לסרטן, כמובן). אבל הדימוי לא רע. גוף זר שמשתלט על תחום בריא ופעיל ומשמיד אותו לטובתו האישית.
  23. המחיר של ה1080Ti בהשקה היה 699, וחשוב לזכור שבניגוד לאינטואיציה, Founders editions (ישירות מNvidia) הם לא הכרטיסים הכי זולים שניתן להשיג. מתחת לו אבל עדיין בסדרות הגבוהות, 1070 אמור לעלות 379, 1070Ti צריך להיות 450, 1080 עלה 550 עד לפני חצי שנה. בAMD המצב עוד יותר קשה. RX580 8GB נושא MSRP של 229 דולר. נמכר בפועל ב500-600. RX VEGA אמורים לעלות 400 לדגם 56 ו500 ל64. אני בספק אם אי פעם מישהו קנה אותם במחירים האלו.
  24. בדיוק השבוע הזמנתי GTX1080. מצאתי את עצמי משלם הרבה מעבר למה שתכננתי להוציא ושהייתי מוציא אפילו לפני חודשיים. אם נתעלם רגע מהמצב הנוכחי ומהמחירים בארץ - מדובר בחומרה לא כ"כ יקרה (MSRP בין 400-600$ לסדרות הגבוהות. פחות מאייפון, לצורך הדוגמא, למוצר עם חיי מדף ורלוונטיות ארוכים יחסית) עם ייעוד מאוד ספציפי וקהל יעד מוגדר. ובין לילה הכרטיסים האלו הופכים למכונות להדפסת כסף, נחטפים מהמדפים (או ישירות מהיצרנים והספקים) ומי שרוצה להינות מהם למטרה לשמה הם נועדו לא יכול להרשות זאת לעצמו. מעבר למחירים המופרכים ולמחסור - כל עניין הכריה גרר את כל התחום למערבולת שלא ברור איך ובאיזה מצב השוק יצא ממנה. היצרנים נהנים מרווחים שהם לא צפו ומצד שני מהססים להשקיע בהגדלת היצור ע"מ לענות על הביקוש מחשש שתחום הכרייה יקרוס. השקת מוצרים חדשים מתעכבת, ולקוח שהחליט לקנות Xbox כי אין לו יכולת לשלם 800$ על מה שעד לפני חודשיים עלה 400$ אולי כבר לא יחזור לתחום כשכל העסק יתאזן.
  25. אני גר ביישוב של 100 משפחות. כמה רכבים תשים? מה זאת אומרת 'אין עלויות'? מישהו צריך לקנות את הרכבים האלו, גם לרכבים חשמליים יש תחזוקה, בלאי וירידת ערך. אף אחד לא יחזיק רכב שלא מכניס כסף, בדיוק מאותה הסיבה שאין קו אוטובוס לישוב שלי כל 15 דקות.
×
×
  • תוכן חדש...