Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. יצרניות הכרטיסים (ABP, לא Nvidia וAMD עצמן) מייצרות עוד דברים חוץ מכרטיסי מסך - לוחות אם, מסכים, מארזים, מקלדות, עכברים ואזניות וכו' - את כל אלו הכורים לא קונים (לפחות לא את מוצרי הHigh end). בנוסף, גיימר שלא יכול להרשות לעצמו כרטיס מסך היום אולי יעבור לקנוסולה - עוד פגיעה במכירות של ציוד היקפי. מכירות המשחקים לPC ירדו - פגיעה במפתחים, בחנויות (Steam לדוגמא) וכתוצאה ירידה בהשקעות. הכורים הם גם לא בדיוק לקוחות לטווח ארוך - רובם לא יקנו עוד כרטיס אחד בחייהם אם הכרייה תהפוך ללא משתלמת. אין להם נאמנות למותג, הם קונים מה שהכי משתלם להם באותו רגע (ראה המעבר לאחרונה מRX580 ל1060/1070). בזמן שגיימר שקונה כרטיס מחברה מסויימת לרוב ימשיך איתה בעתיד, אם משביעות רצון ואם מתאימות לציוד היקפי (G-sync/Free-sync וכו'). אז כן, אולי כרגע הם מעיפים מלאים כאילו אין מחר. אבל בקצב הזה באמת לא יהיה מחר.
  2. זוכרים את התגובה התמימה הזו מימיו הראשונים של השרשור? אח, היו ימים. כשכתבתי את התגובה הזו מחירי כרטיסי המסך עלו בערך ב100$ וגם זה רק עבור כרטיסים ספציפיים (RX580 למשל) שנהנו ממחיר נמוך וHash rate גבוה). היום אנחנו מדברים על מחירים של פי שניים ויותר. אם בכלל תצליחו למצוא מלאי. כרטיסים נושאי MSRP של 500 דולר ומטה נמכרים ב1,000 דולר. צצים יותר ויותר באנדלים של 6 כרטיסים בפרמיה של אלפי דולרים. רכישת כרטיסי מסך עבור השימוש המקורי שלהם - משחקי מחשב - פחות או יותר נעצרה. בטווח הקצר יצרניות הכרטיסים והשבבים אמנם מדפיסות כסף, בטווח הארוך הבועה הזו תפגע קשות בתחום.
  3. כי המיסוי הגבוה על רכבים הופך את ההתקנות המקומיות למשתלמות הרבה יותר מאשר במדינות אחרות, ולכן הרבה רכבים מגיעים עירומים מכל מה שאפשר להתקין מקומית (מערכות מולטימדיה, חיישני רוורס ומצלמות וכו').
  4. audiR8

    פרארי נכנעו - SUV בדרך

    לפרארי יש בטחון כלכלי לא רע בכלל. הם פשוט מסתכלים על העניין שמעורר האורוס של למבורגיני ועל הכסף בו שוחה פורשה מאז השקת הקאיין. בדקו את השטח עם המאזרטי לבנטה, ראו כי טוב (עקף את תחזיות המסירות) והחליטו שמסורת זה נחמד אבל הרבה כסף זה נחמד עוד יותר.
  5. audiR8

    נהגים מסנוורים

    הבעיה היא פחות בסינוור מאחור (כאמור, יש פתרון מובנה במראה) ויותר בסינוור מלפנים. אני יוצא לעבודה בשעה שעדיין חשוך יחסית, בכביש מפותל ללא תאורה, ומוצא את עצמי מהבהב לחלק גדול מהרכבים שמגיעים מולי בנסיון לא לדהור בעיוורון לתוך גדר בטיחות. גם אחרי שהנהג ברכב ממול מעמעם את האורות (בהנחה ובאמת הפעיל אורות גבוהים ולא סתם פנס אחד שלו מכוון בדיוק לגובה הרשתית) עוברות מספר שניות עד שהראיה חוזרת לעצמה. לעזאזל, לא כ"כ קשה לראות את תאורת הרכב שמגיע ממול עוד לפני הפניה, למה לא להפעיל חשיבה מראש ולעמעם את התאורה? ואם כבר, מה הסיפור עם פנסי ערפל 24/7?
  6. אגב מכוניות קופה מזדקנות, יש תכנון לדור חדש לשירוקו?
  7. אני מתייחס לרגע להודעה ישנה שלך, אם כבר השרשור הוקפץ. לא כולם צריכים רכב 'פרקטי', לא כולם חולקים אותם שיקולים פרקטיים כמו שלך, וכמו בכל דבר - לא לכולם סדר עדיפויות זהה וצרכים דומים. הסתדרתי מעולה במשך שנים עם אופנוע (אפילו לא קטנוע). כולל קניות, נסיעות להורים וכל הצרכים שלי. רק פעם אחת נזקקתי לשאול רכב (במעבר דירה) וגם אז פונטו ספייס הייתה די והותר. הפרקטיות מבחינתי נמדדה בלהגיע לעבודה בפחות משעה וחצי ולא במספר מושבי הבטיחות מאחור או מספר שקיות הסופר בתא המטען. כיום אני נוסע על רכב מיני קטנטן ואפילו זה יותר 'פרקטי' מהצרכים שלי. 100% מהזמן אני נוסע לבדי עם תיק גב בתא המטען, למעט איסוף טרמפיסט מזדמן. אם התקציב היה מאפשר הייתי מסתדר נהדר עם רכב דו מושבי. אז למה שאתייחס לפרקטיות בבחירת רכב?
  8. ברוב השירותים האלו קיימת אפשרות ליצא את אנשי הקשר לקובץ CSV.
  9. המנוע כנראה נראה כך: https://jalopnik.com/5235675/saturn-rental-car-never-gets-oil-change-engine-carnage-ensues-after-30000-miles
  10. SSHD זה דרעק. אל תתפתה. הפתרון הכי פשוט הוא כונן SSD בנפח קטן (מומלץ 240) וכונן קשיח בנפח 1TB. סוגר את כל נושא האכסון בפחות מ600 ש"ח.
  11. האם יש צפי לפריסת מוסכים נרחבת יותר? בבדיקה לגבי הרכב שלי כל המוסכים נמצאים בין הרצליה לאשדוד. כאשר לתושבי הצפון אין מענה.
  12. גם כשההודים מדברים אנגלית זה לא שיפור משמעותי.
  13. נתניהו כבר העלה פעם הצעה לאיסור הקלטת שיחות. לא חושב שזה התקדם לאנשהו. http://m.maariv.co.il/news/politics/Article-553010 נתניהו חזק מאוד בחלוקת הוראות בסגנון 'הנחתי לבחון, הוריתי לבדוק' ושאר ביטויי לשון סמכותיים. פחות בהוצאה לפועל.
  14. פרארי עצמם לא כ"כ מסכימים איתך. ע"ע KERS.
  15. אני גר בגליל. רוב מוחלט של הכבישים כאן הוא חד נתיבי. אני נוסע 40 דקות לכיוון כל יום במהלכן שני מקטעים קצרים בלבד כוללים שני נתיבים לכיוון וגם הם מצטמצמים לנתיב אחד מספר פעמים (עקב נתיבי פניה והשתלבות). לאורך הדרך יש מספר מוגבל של מקומות בטוחים לעקיפה מבחינת שדה ראיה, ואם תצא לעקיפה בלי האצה חזקה תמצא את עצמך משתרך אחרי משאיות ב30 קמ"ש לאורך קילומטרים ארוכים.
  16. באותה התלבטות בדיוק אני רכשתי ספארק 2011. רכב חביב למדי, אבל הגיר הידני לא הכי מבריק. בעיקר בגלל חלוקת הילוכים מוזרה (ראשון ושני קצרצרים, בור בין שני לשלישי ורביעי חמישי מאוד קרובים) ותחושה מאוד עמומה בידית עצמה, משהו שם מרגיש מוזר. המנוע בסדר גמור אני מקבל צריכה של 1/16 בתוואי הררי עם הרבה עליות ונסיעה בסל"ד גבוה. נסה לחפש פונטו איבו 1.4 ידנית. מעט חלשה (77 כ"ס) אבל רכב לא רע בכלל. אני לא מצאתי אחת כזו באיזור שלי בתקופה שבה חיפשתי רכב.
  17. audiR8

    מעבר לרכב חשמלי (Tesla Model S)

    הנסיון הקודם של פיסקר היה פיאסקו שהסתיים בהשתלה של מנועי LS V8 כדי להשמיש את הגרוטאות היקרות, וגם זה פתר רק חלק מהבעיות שלהן. הייתי מחכה קצת עם ההספדים לטסלה.
  18. אם כבר הוקפץ - המאגר הביומטרי ההודי ככל הנראה דלף ובצורה דומה לצורה שבה הופצה תכנת האגרון כאן, ע"י מישהו מבפנים עם גישה לגיטימית למערכת. https://gizmodo.com/full-access-to-indias-national-biometric-database-repor-1821772876
  19. audiR8

    מעבר לרכב חשמלי (Tesla Model S)

    הראשון לזהות: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635826-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%98-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99
  20. אני לא גר במרכז - למעשה, אני גר הכי רחוק שאפשר מגוש דן. ובכל זאת קניתי לאחרונה ספארק 2011 ולא פונטו 2010 שמחירה די דומה. הדרישות היו רכב ידני וקטן ככל האפשר. אני נוסע לבד 99% מהזמן, במחיר מעט פחות מקום קיבלתי רכב מעט יותר חזק, מאובזר בצורה דומה (כלומר, בשתיהן אין כלום), קצת יותר חזק וקצת יותר בטוח. מסכים שכרכב חדש יש אופציות עדיפות יותר כיד שניה.
  21. עוד אחד. הנה מה שטענתי: וזו התגובה שקיבלתי: לא בדיוק תשובה עניינית. ננסה שוב: טענו בחיטים וענה לו בשעורים. ואז הגעת אתה, עם חוש ההומור הכובש שלך. רוצה לנהל דיון ענייני? בשמחה. רוצה להסביר לי איפה אני טועה? בכבוד. אני אפילו אשאל שוב - מה היתרון של בלוקצ'יין בשיטה של Golem מול פרוייקט Folding@Home שיישם את אותן מטרות בלי בלוקצ'יין? רוצה לחזור שוב ושוב על משפט אחד בלי שום טיעון עובדתי? תעשה חיים, אבל הקושי בדיון כאן הוא לא בגלל חוסר הידע שלי.
  22. באמת? זה המחיר? שם תזכורת לחפש ידנית משומשת בעוד שנתיים שלוש, נראה כמו עסקה לא רעה בכלל.
  23. דגש על שוק הליסינג, אני מניח.
  24. קצת קשה לנהל דיון כשאתה מתייחס שוב ושוב אלי במקום למה שאני טוען. אני בחוץ.
  25. ואם נעזוב לרגע את רמת הידע שלי, יש לך משהו ענייני לתרום לדיון?
×
×
  • תוכן חדש...