Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. הבעיה בצילום סלולרי היא לא האיכות (כלומר כן, גם גם אם תיאורטית יצליחו להגיע לאיכות של חיישן גדול בהרבה) חוסר הגמישות הופך את הצילום בטלפון ללא שמיש בהרבה מקרים. מצלמת הטלפון מותאמת לשימוש הנפוץ ביותר שנעשה בו - צילום של אובייקט (או מספר אובייקטים) ממרחק מטרים ספורים. בכל מקרה אחר היא חסרת תועלת. להלן כמה תמונות שצילמתי - לא בהכרח אות ומופת בתחום הצילום, אבל שיהיה קשה מאוד לשחזר עם סמארטפון, טוב ככל שיהיה.
  2. ארורים תהיו, כורים. כבר אי אפשר לקנות כרטיס מסך שפוי בMSRP, שלא לדבר על הנחה.
  3. AV זו יציאה ולא כניסה או שקע משולב כמו למשל בטלפון שלך. אין אפשרות לחבר אליה מיקרופון.
  4. לדעתי אכן מדובר בציפוי, בשילוב שריטות קטנטנות שמצטברות לאורך תקופת השימוש. אני לא מצליח להחזיק זוג משקפי ראיה למשך יותר משנתיים בגלל אותה תופעה שתיארת. בחלק מהמקרים אפשר ממש לראות שינוי בגוון העדשה.
  5. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=585127 תעשה חיים.
  6. אלגוריתם קידום הסרטונים של יוטיוב משתנה כל הזמן, ללא הודעה וללא פרסום השינויים, מה שגורם לא מעט תסכול לאנשים שמתפרנסים מהאתר. הפרמטרים מאוד נרחבים החל מהאיכות הטכנית של הסרטון (וידאו ואודיו), דרך חלון הזמן שבו הועלה, נושאים חמים ורלוונטיות. האלגוריתם אפילו יודע להפריד בין סדרות שונות של סרטונים בתוך אותו ערוץ, ולהציג סדרות מסויימות רק לאנשים שהתעניינו בסרטונים אחרים בסדרה. לאחרונה גם מסתבר שיוטיוב מקדםנבאגרסיביות סרטונים בשעות הראשונות שלאחר העלאתם ואז 'קובר' אותם ככל שהזמן עובר, מתוך נסיון כנראה להציף תוכן 'עדכני'. בקיצור, תורה שלמה.
  7. אני עדיין מצלם עם ניקון D200. עדיין נותנת עבודה למרות תקלה אחת - היא פורקת סוללות גם במצב כבוי. מה שאומר שיש צורך לאחסן את הסוללה בנפרד מהמצלמה. די מעצבן. ניסיתי לעבור לD3200. איכות התמונה טובה יותר אבל מבחינת פיצ'רים, נוחות תפעול ושליטה מדובר בשנמוך משמעותי. גם D7000 לא שיפרה את המצב בהרבה. עכשיו סוף סוף יש מחליפה אמיתית - D500. אבל במחיר שלה כבר אפשר לקנות D750, או בכלל D610 (ולחסוך כמה אלפי שקלים), בהנחה ואני לא צריך את הקרופ ורוב העדשות שלי מתאימות לFX.
  8. יש לי חשבון פייסבוק בשם פיקטיבי, על כתובת מייל פיקטיבית, בלי תמונות, חברים, מיקום או כל פרט מזהה אחר. פתחתי אותו אך ורק לצורך חיפוש אופנוע, אחרי שהתברר שההיצע שם גדול יותר מאשר ביד2. מעבר לזה אין בו שום שימוש או תועלת מבחינתי. שקלתי לפתוח אינסטגרם לשניה ורבע כדי לשתף צילומים שלי, אבל בדיקה מהירה העלתה שזו לא הפלטפורמה - זה בעיקר כלי לשיתוף תמונות שקיעה, אוכל או דוגמניות בעיני עצמן. עבור פידבק מקצועי יש פלטפורמות ייעודיות. עם החברים אני מתקשר (בקושי) בסקייפ, WhatsApp או Steam. די והותר.
  9. מה שציינת זה בדיוק מה שמפריע לי בשני המשחקים שהזכרתי. שני המשחקים הראשונים בThe Witcher הם לא עולם פתוח, אבל עדיין יש סביבות גדולות יחסית לחקור והרבה משימות צדדיות. קל מאוד לנהל אותן וקשה ללכת לאיבוד. גם בשלישי - שהוא כבר עולם פתוח עצום - ניהול המשימות פשוט מאוד ואינטואיטיבי, כולל חיווי ברור האם המשימה מתאימה לרמה הנוכחית שלך. *כל* המשימות קשורות בצורה כלשהי לעלילה, חלקן הגדול ישפיע על המשחק בדרכים שאתה לא יכול לדמיין. החלטות שתקבל במשימה אחת ישפיעו על משימות אחרות, על סוף המשחק שתקבל, על קווי עלילה שונים ואפילו על גורלן של דמויות מסויימות. אפילו החלטות שקיבלת במשחקים הקודמים משפיעות (אפשר לסמלץ את הבחירות אם שיחקת בקודמים בפלטפורמה אחרת או לוותר ולתת למשחק לבחור לבד). אין מנגנון שמאלץ אותך לקחת משימות צדדיות, בניגוד לShadow of Mordor, למשל, שבו אתה נאלץ לקחת עשרות משימות משעממות כדי להתחזק מספיק ולקדם את העלילה. מעבר לזה - פסקול מדהים, מנגנון קרב מאוזן וכמעט מושלם (מעבר לקושי בהתמודדות עם מספר רב של אויבים), אויבים מגוונים שדורשים שימוש בשיטות שונות והכנות מקדימות לקרב ועוד המון דברים קטנים שהופכים את המשחק מ'עוד RPG' למשחק שיעברו שנים עד שיצליחו להתעלות עליו. מדהים.
  10. מקפיץ. סיימתי את The Witcher. אני מתכוון לכל הסדרה, אותה שיחקתי ברצף. עכשיו אני לא מצליח לשחק שום דבר אחר. ניסיתי את Skyrim (שקניתי לפני שנים ומעולם לא הצלחתי להתמיד מעבר לקווסט הראשון). כל מנגנון הקרב מחורבן לחלוטין והמשחק מבולגן יותר מהחדר שלי. הכי קרוב היה Middle earth: Shadow of Mordor, אבל גם הוא מרגיש קצת מבולגן, העלילה מתפזרת מהר מאוד וקשה לעקוב אחרי הנרטיב המרכזי. הצעות?
  11. לא מזמן רכבתי על אופנוע ופגע בי אוטו. מאז הבנתי שלא כדאי לרכוב ליד מטומטמים.
  12. גם לי יש אופני ילדים בני 20 שנה. מי צריך קורולה?
  13. audiR8

    Tapatalk לא מקפיץ התראות

    ליצרנים הסינים יש נטיה להוסיף מנהלי יישומים אגרסיביים מאוד מתוך תפיסה שזה מסייע לחיי סוללה. בפועל ההשפעה כמעט ולא קיימת (ויש שיאמרו שלילית) ומתקבלות תופעות מוזרות כמו התראות שלא מגיעות, נגן מוזיקה שעוצר מעצמו בהאזנה ממושכת או אפליקציות שנסגרות ברגע שיצאת מהן כדי להציץ על משהו באפליקציה אחרת למרות שיש המון ראם פנוי.
  14. מה היה לנו: - יצאתי בפעם השניה למגורים עצמאיים. הפעם לבדי. - מצאתי עבודה, נהניתי ממנה ואפילו קידום היה באופק. - גידלתי שיער. - לא מתתי על האופנוע. אבל לא הייתי רחוק. בזכות אחד מנהגי ישראל המובחרים זכיתי להכיר השנה את מערכת הרפואה בישראל באופן אינטימי. מחצית מהגפיים שלי רוסקו וזכיתי למספר מכובד של תוספות מתכתיות ולמספר מכובד אף יותר של צלקות. אחרי אשפוז שיקומי ארוך שוב חזרתי לגור אצל ההורים, הפעם בלית ברירה. התוכניות לשנה הקרובה: - להחלים לחלוטין. - להתאושש כלכלית. התקופה הזו חיסלה את כל הנכסים המועטים שילד בתחילת שנות העשרים לחייו הספיק לצבור. - לחזור לרוץ. נראה כמו עתיד רחוק בחודשים שבהם התגלגלתי מהכא להתם על כסא (כל עוד אין מדרגות באמצע הדרך), אחרי הרבה עבודה קשה וכואבת - עדיין נראה רחוק, אבל אפשרי. - לתכנן תוכניות חדשות. התאונה פחות או יותר עצרה את כל התכניות הקודמות ואני לא בטוח שאוכל להמשיך מאותו מקום שבו נעצרתי. - לחזור לרכוב, אפילו באופן חד פעמי. נראה קלוש, המשפחה תהרוג אותי אם אפזול למשהו עם פחות מארבעה גלגלים וכרגע אני לא אפילו לא מסוגל פיזית לטפס על אופנוע. אבל אני חייב את זה לעצמי. - לקנות רכב. בתקווה מעניין.
  15. קיה פרוסיד קונספט - פיטר שרייר סוף-סוף התנתק משורשיו באודי ועבר 'לקבל השראה' ממאזדה. הונדה EV - גולף MK1 עם לדים. מגניב. רנו סימביוזיס - תתכוננו לעלות רמות כדי לפתוח את היכולת לנסוע למכולת, והאופציה לנסוע מעבר ל10K ק"מ תמכר כDLC. R8 RWS - תארזו לי אחת. אתם יכולים לשים אותה על נגרר ולהוביל אותה עם הדיסקברי SVX. אני אזמין לכם מונית לחזור.
  16. ברור לחלוטין שמדובר בבדיקות שונות לחלוטין, אבל לעיתים שיקול המחיר מנצח. בצבא, למשל, קשה מאוד לקבל בדיקת MRI. שמעתי זאת ממספר חיילים שעברו תחתי, ובנוסף ממקור ראשון - אחי סובל מבעיות גב ולמרות המלצה ברורה מרופא לבדיקת MRI הוא נשלח לארבעה צילומי CT עד שסירב לעבור בדיקות נוספות. הצבא חוסך על חשבון מנות הקרינה שהוא מקבל.
  17. audiR8

    למה 3 בוכנות?

    היה לי אופנוע חד בוכנתי (מנוחתו עדן) ורכבתי גם על כאלו בנפח גדול (דיוק 690). הרעידות היו מורגשות הרבה יותר באלטו ידנית.
  18. audiR8

    מכונית ראלי אוטונומית

    https://www.youtube.com/watch?v=DeWriarFlsU&feature=youtu.be לא רחוק, אבל לא מעניין מעבר לפן הטכנולוגי.
  19. audiR8

    מבחן - אופל מוקה X

    יש במשפחה טראקס מלפני מתיחת הפנים. כשנכנסים לרכב נתקלים בהפתעה, ולא לטובה - תא הנוסעים קטנטן. צריך לצאת שוב החוצה ולנסות להבין איך כל ניפוחי המרכב נעלמים ללא זכר לשמץ של מרווח בתא הנוסעים. כמו הטארדיס של דוקטור הו, אבל הפוך. הוא לא צפוף פר-סה, אבל בהשוואה לג'יפונים האחרים שעברו במשפחה (ייטי ודאסטר) הטראקס נראה גדול יותר, אבל מרווח הפנים ותא המטען קטנים משמעותית.
  20. העדשה בA119 (ובA118) יושבת על שני צירים וניתנת לצידוד בנוסף לכיוון הזווית מעלה-מטה.
  21. ממש לא גנבים. קנית ביטוח לשנה - משמעו שבמשך השנה הקרובה הרכב שלך מבוטח. עשית שימוש בביטוח? קיבלת תמורה מלאה לכספך. בביטוח החובה לא השתמשת, ולכן יזכו אותך עבור הסכום היחסי לתקופת הפוליסה שלא ינוצל מעתה, שהרי הרכב נגנב.
  22. טולקין היה נותן לך את הנוסחה הכימית של החומר, בזמן שהוא מתאר את דרך הנפילה של כל גוש קרח מהחומה. היו זמנים.
  23. audiR8

    עוצרים את העושק

    בהנחה ואנשים לא נכנסים לרכב ונוסעים משום מקום לשום מקום, לא תפחית בהרבה את הנסועה. אנשים עדיין צריכים לנסוע לעבודה, לסידורים וכו'. דוגמאות של דלק חינם ללא הגבלה בליסינג לא רלוונטיות. אם היה לי חשמל חינם לא הייתי מכבה את המזגן לעולם. זה לא אומר שאנתק את המקרר ואקנה בלוק קרח אם מחיר החשמל עולה. המשוואה היא פשוטה - עלות בתח"צ (לא דווקא כספית אלא בשקלול זמן, משאבים, טרחה וחווית שימוש) מול עלות זהה ברכב פרטי. במקום להפוך את המשוואה לטובת תח"צ ע"י שיפור החוויה, המחיר והזמינות, המדינה פשוט מייקרת את השימוש ברכב פרטי אבל לא עד כדי כך שאנשים באמת יעברו לתח"צ, כי אז ההכנסות ממיסי הרכב יעלמו.
  24. שכן פצח בקריירת מנעולנות. עדיין ממשיך לעבוד כשכיר בעבודה יומית רגילה. אומר שמזמינים אותו בעיקר לפרוץ לרכבים שננעלו עם המפתחות בפנים.
  25. תמונות כאלו: לא גרמו לכם לחשוד בעניין?
×
×
  • תוכן חדש...