לא מדוייק. לכל לוח אם ומעבד מוגדרת טמפ' גג שלאחריה המחשב מתחיל להפחית ביצועים ע"מ לייצב את הטמפ' (thermal throttling).
אם המחשב לא מגיע למצב הזה הבעיה היא לא בטמפ', אבל לא נכון לומר שאין פגיעה בביצועים בעקבות התחממות.
Google Now אינה אפליקציה נפרדת, אלא חלק מאפליקציית החיפוש המובנית של גוגל. לא תמצא אותה ברשימת האפליקציות.
כדי להשבית את Google now, כנס לאפליקציית Google, פתח את התפריט הצידי וכנס להגדרות.
תחת Voice > OK Google detection כבה את כל האפשרויות.
תחת Your feed כבה הכל.
מצטרף לאזהרה - מעבר לBloatware, הרום שלהם פשוט מחורבן.
התקנת ROM במכשירים האלו מאוד פשוטה. הבעיה היא היא למצוא אחד.
מוודא - הדגם שלך הוא x800? אם כן, מניח שמדובר בגרסה הסינית, אכן?
ללפטופ שלי מסך 4K. עם GTX960M - ובכלל, מחוץ למשחקים הכרטיס שדוחף את המסך הוא הintel 4600 המובנה במעבד - ואין שום בעיה. אין הבדלים בטמפ' בין אם המחשב מציג על המסך שלו או מחובר למסך 1080p חיצוני (ומציג רק עליו).
כל עוד לא מדובר במשחקים או בניגון תכני 4K Native כמעט ואין הבדל. שום מחשב לא יתאמץ להציג את הממשק הגרפי של חלונות או דף אינטרנט ברזולוציה כזו.
לפני שלושה חודשים הובלתי מכונת כביסה, שני תיקי 85 ליטר עמוסים ועוד שקיות מלאות ציוד בסקודה ייטי. ברכב היו שלושה מבוגרים לא קטנים במיוחד.
בסדאן הייתי מכניס אולי את התיקים. אולי.
אלוהים, זה כל הרעיון!
קורולה חדשה תטופל במוסך מורשה כי היא באחריות. ג'ולייטה תלתן (או כל ספורטיבית בת שלוש) - לא.
אין טעם בהשוואה של מחירי טיפולים במוסכים מורשים כי אז תשווה גם מחירון כחדשה ובום! אנחנו עם חור של 100K בכיס.
Xbox One S. יצא לפני קצת פחות משנה.
אכן, כרגע לא משתלם להזמין מאמזון. קנה בארץ ואת האביזרים תזמין מאמזון (שלט נוסף יעלה כמעט חצי מחיר). משחקים כדאי לקנות במבצעים בחנות המובנית או לחפש מציאות באיביי. ניתן למצוא משחקים חדשים בכמה עשרות שקלים בודדים.
ברוב המכשירים הזולים השוליים נותרו בדיוק באותו רוחב, רק החלק העליון צומצם למינימום וכל החומרה שנדחפה לשם עברה לצד התחתון. זה בולט מאוד בסרטון (בתמונות מצמצמים את השוליים משמעותית).
לעומת הMi Max שבאמת צימצם את השוליים למינימום או סוני שלסדרה החדשה שלהם שוליים אפסיים לפחות בצדדים.
הכעס הוא פחות על הפיקנטו (מכונית ראויה בהחלט) ויותר על הנהג הישראלי.
הפיקנטו הפכה לברירת המחדל בשוק המיני. בחורה שהרגע קיבלה רשיון? קחי פיקנטו ורודה. בחור שהרגע קיבל רשיון? פיקנטו שחורה. רצוי 'ספורט'. סתם רוצה רכב קטן? פיקנטו. רוצה רכב מהניילונים ואין תקציב לספורטאג'? פיקנטו.
שידור חוזר של הבהלה למאזדה 3 לפני עשור. אף אחד לא מסתכל ימינה ושמאלה על מתחרות לא פחות טובות.
בשנה שעברה הלכנו מספר חברים למצפה רמון. היה שם פסטיבל שלם, רעש נוראי ובעיקר אורות ולייזרים.
התקפלנו. המשכנו לנסוע לכיוון המדבר ונעצרנו בשטח ריק, גדול וחשוך בשולי הדרך. נשארנו שם כמה שעות עם כסאות מתקפלים, בירות, חטיפים ואווירה טובה.
מכשיר נהדר.
קניתי אחד עבור אבא שלי, לאחר שהטביע את הLG G3 שלו וכתוצאה מכך סבל מבעיות התחממות וסוללה.
האמת - הופתעתי.
מבחינת איכות בניה הוא מרגיש איכותי ומרשים יותר מהשיאומי MiMax שלי שעולה כמעט כפול. לא נתקלתי בבעיות ביצועים או השהיות ועדכוני גרסה עברו ללא תקלות (מדובר בגרסת הSD625). זמן סוללה מעולה, מסך בהיר וקריא וממשק שקל לתפעול עבור מבוגרים ושאר טכנופובים.
במחיר של 600 ש"ח בארץ למכשיר שבוודאות מגיע בגרסה הגלובלית, לא רואה צורך לשלם שקל יותר.
זה לא בדיוק חיפוש.
הוספה של האשטאג היא בעצם תיוג של הפוסט תחת נושא מסויים. מה שמאפשר מעקב אחרי נושאים חמים, בארץ או בעולם.
לאחר אירוע טרור, נניח, תוכל לראות בנושאים החמים מונחים כמו #pray_for_*random city* וכל מיני שטויות כאלו.