Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. דוגמא מצויינת. ספרתי 12 (!) צפצופים של המערכת בסרטון הקצר הזה. חלק גדול מההתרעות התקבלו כשלא היה שום שינוי במרחק (הקצר מידי, האשמה בהחלט כולה עליו) ששמר הנהג המצלם מהרכב שלפניו. אין שום סיכוי שנהג שמקבל 12 התראות בשלוש דקות יתייחס להתראה ברגע האמת. אין שום תחליף לנהיגה זהירה, בעיניים פקוחות ובתשומת לב מלאה. בטח לא בדמות צפצפה היסטרית.
  2. תסתכל על הצד החיובי - הפרונט שונה.
  3. audiR8

    קורקינט חשמלי

    נחסוך מעכשיו את השרשור שיבוא בינואר - מוסטאנג GT350. תתחדש.
  4. Good luck getting that out your head.
  5. אני חושב שההגדרה טרקטור קצת מנותקת מהמציאות. אני משווה את הדאסטר לייטי שקדם לו. על פניו רכבים דומים מאוד - ג'יפונים קטנים, בעלי תיבה כפולת-מצמד, הנעה קדמית ומנוע טורבו (האחד דיזל והשני בנזין, אבל עדיין). הייטי היה מתקדם הרבה יותר, בזה אין ספק. אבל גם היה רועש יותר מהדאסטר (בעיקר מבחינת רעשי רוח) ונוח הרבה פחות (אם כי מרוסן יותר ומתנהג הרבה יותר טוב). הדאסטר לא מעודן פחות מלוגמות דיזל מודרניות מקבילות, גם כאלו מבית VAG (ספציפית הנסיון שלי עם אוקטביה, ראפיד וג'טה). כרכב יומיומי שלא בהכרח מוביל משפחה, החסרונות של הדאסטר בולטים ומנגד היתרונות (צריכת דלק, כח, תא מטען) באים לידי ביטוי בצורה מאוד מוחשית. החלטנו לרכוש את הדאסטר האוטומטי לאחר שהזמנת 3008 לא עלתה יפה (נציג שמרח אותנו לגבי זמן האספקה ובפועל הרכב לא היה בארץ בכלל). ויתרנו על עיצוב ועל תא הנוסעים המתקדם (לדאסטר דווקא יש יותר אבזור) אבל חסכנו קרוב ל50 אלף שקלים עבור רכב חדש עם מנוע וגיר שקולים. זה המון כסף, אבסולוטית.
  6. אם התקנת האיתוראן תבטל את הדרישה לקודנית, הייתי הולך על זה. אין דבר שנוא עלי יותר מקודניות.
  7. audiR8

    מחשבי lenovo

    לי דווקא לא הייתה לי בעיה איתם. החליפו לי מסך קומפלט (IPS 4K UHD עם פאנל מגע - 250 דולר לפני משלוח והתקנה מאוד מסובכת) במחשב נייד לאחר שהמגע החליט לקום לחיים משל עצמו, יומיים לפני תום האחריות. בלי שאלות וויכוחים, עם שליח עד הבית במסירה ובהחזרה.
  8. בפעם האחרונה שניסיתי להעביר למישהו סכום בהעברה בנקאית, עברו יומיים עד שהוא ראה את הכסף בחשבון (בנקים אחרים ולאחר השעה 15:00 בצהריים). זה אחלה כשאתה מעביר כסף לקרוב משפחה, למוכר הרכב שמולך זה קצת פחות אטרקטיבי.
  9. תצביע מר"צ.
  10. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?342269-צבע-לוחית-רישוי הראשון לזהות.
  11. ועוד יותר חבל שהוא מוחלף בעוד SUV גנרי וחסר ייחוד.
  12. audiR8

    מבחן - במוו סדרה 5

    גם אם מחירה כמשומשת נמצא בהישג ידך, עלויות האחזקה והחלפים לא יורדות בהתאם ועדיין מתאימות לרכב שעולה חצי מליון.
  13. פתיחת הנעילה לוקחת שלושה ימים.
  14. הMi Max שלי עדיין לא קיבל עדכון ל7.0.
  15. הגרסא אצלך לא רשמית ולא ברור מי בישל אותה ועל בסיס מה.
  16. audiR8

    ספרים אלקטרוניים

    זמן התגובה הארוך, כמו גם ההבהוב השחור, נובעים מטכנולוגיית המסך. זה לא מסך LCD רגיל אלא E-ink. כל זמן שהתוכן על המסך לא משתנה, המסך לא צורך סוללה. לכן קצב הרענון של המסכים האלו אפסי ובעקרון מתרענן רק כשהתצוגה משתנה.
  17. סופרמיני מוקשחת קלות עם מנוע ללא יומרות ספורטיביות שנלקח ממכונית משפחתית. אותו רעיון שבוצע באופל אדם S בהצלחה. לא הוט-האצ' ייעודית כמו נניח 208GTi. אבל בהחלט אופציה מעניינת לרכב קטן, חזק ומהנה בלי יותר מיני פשרות ביום יום.
  18. זה מתאים לדרישות? http://www.ebay.co.uk/itm/132270412291
  19. עדיף נייח. כדאי להרגיל את הילד לעבוד בצורה מסודרת, לשבת מול מחשב בצורה ארגונומית ונכונה ולא להזרק על הספה עם לפטופ.
  20. audiR8

    מבחן - במוו סדרה 5

    רגע, אז עכשיו צריך לזכור להטעין גם את שלט הרכב?
  21. audiR8

    שיפורי בטיחות

    כל רכב הוא פשרה. כשקנית את המאטריה התפשרת על בטיחות תמורת אמינות. עכשיו אתה רוצה בטיחות, תצטרך לוותר על אמינות. או להעלות את התקציב.
  22. audiR8

    שיפורי בטיחות

    מה עוד אתה רוצה לעשות? להתקין כלוב התהפכות? מושבי באקט עם רתמות 6 נקודות ותמיכה לצוואר? כריות אוויר אפטרמרקט? לנהוג עם קסדה? הציעו לך את האופציות הריאליות. או - אם אתה עדיין חושב שהרכב שלך לא בטיחותי מספיק - להחליף רכב. במחיר המאטריה שלך תוכל לקנות רנו מגאן חדישה יותר עם 5 כוכבי בטיחות, ABS ו-ESP.
  23. מה ההבדל בתפעול, במהירות ובמבנה המכני בין הוברבורד לרכינוע, שמבדיל ביניהם מבחינת החוק?
  24. 'בעלי האתר'. לא גולשים. אני אמשיך לזלזל בהם כל עוד ימשיכו עם הרמה הנוכחית הרדודה והלא מקצועית, באתר ופורום.
  25. 'הוברבורד' הוא בסה"כ חיקוי סיני זול לסאגווי (רכינוע) שעושה שימוש במערכת שליטה מסוכנת יותר וחסרת יציבות. מבחינה תפעולית אין הבדל בינו לבין הסאגווי המקורי.
×
×
  • תוכן חדש...