לדעתי SJ למיניהן נהנות ממוניטין שלא מגיע להן. איכות לא מרשימה, איזון לבן בלי קשר למציאות, אפליקציה לא שמישה ואיכות בניה ברצפה.
יש לי שיאומי Yi המקורית ובנוסף גופרו Session, הדור הראשון גם כן.
על פניו מפרט זהה, אפילו עדיפות קלה לשיאומי. בפועל הגופרו נהנית מתמונה איכותית וחדה יותר, צבעים עדיפים, קלות תפעול מדהימה, זמן סוללה כפול ואפליקציה מוצלחת בהרבה.
מצרף סרטון בו השתמשתי בשתיהן. זוית הPOV צולמה בעזרת הגופרו, הזוית מהזרוע האחורית ע"י השיאומי.
[video=youtube_share;uJQx9M9aP_k]
אפשר לשים לב להבדלי איכות וחדות ברורים, עוד לפני שהשיאומי התחממה בתוך הקייס וההתעבות פגעה בתמונה.
ההמלצה שלי - גופרו יד שניה.
בנוגע להתקנה מחוץ לרכב - רכבתי עם שתי המצלמות על הקסדה ובמקומות שונים ע"ג האופנוע במשך שנה. מעולם לא נתקלתי בבעיות בשימוש עם אביזרים איכותיים (רמז - אביזרי 3 בעשר בעלי לא נחשבים איכותיים). בנוסף יש פתרונות אבטחה נוספים כמו שרוכי אבטוח וכו'.