Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. לא אצלי. שרשורים שנקראו עדיין מופיעים כלא נקראו לאחר רענון. שרשורים חדשים מופיעים כלא נקראו.
  2. audiR8

    הגדלת קדח מ-1840 ל-2200

    אם אתה לא יודע מה יש ומה עשו ברכב, איך תדע לתחזק אותו? אתה נכנס לאיזור שאתה לא מכיר. לא הייתי קונה רכב משופר בלי לדעת בדיוק מה מורכב עליו ומה המשמעות.
  3. אני בקושי הצלחתי לדחוף באחת כזו כסא מחשב וכמה תיקים עם בגדים.
  4. קלאסי לא בהכרח משמעו אספנות. יואיל פות"ש להבהיר.
  5. http://car.cma.gov.il מדרגות ביטוח החובה בישראל מוגדרות לפי נפח המנוע, כשהחל מ250 סמ"ק ומעלה אתה נמצא במדרגת הביטוח העליונה. לפיכך ביטוח החובה לרוכב בן 24 עם 0 שנות וותק יעלה 5,429 לביטוח מלא ו3,800 לביטוח עם השתתפות עצמית (מאוד לא מומלץ). צד ג' ומקיף - תצטרך לבצע סבב טלפונים לחברות השונות ולקבל הצעות. תתכונן לשמוע סכומים לא קטנים. רכב בזהירות.
  6. audiR8

    תיכנון דירה

    תעיף מבט חוזר. הדלת של חדר ההורים נמצאת באמצע המסדרון, בין הארונות. חדר הרחצה הוא חדרון בתוך חדר השינה.
  7. סדרה 1 מהשנים הרלוונטיות קצרה ב10 ס"מ, נמוכה ורחבה יותר.
  8. אבארת' לא כ"כ נכנסת לתקציב. פוקוס אקובוסט גדולה מידי. אין לי שום צורך בעתיד הנראה לעין ברכב משפחתי. מה גם שהיא לא באמת מעניינת - פוקוס חזקה וזהו בערך. באותה מידה יכלתי לקנות לאון 1.8, זה לא הכיוון שלי. קליאו 3 RS זה רעיון מעניין.
  9. כנראה שהתכוון למערכת הזרקת הדלק, שאכן נמצאת בראש המנוע.
  10. שלומות. בנסיבות מצערות אני נאלץ לוותר על דו"ג בעתיד הנראה לעין ולחזור לנהוג בקופסאות פח. ע"מ לרכך את המעבר מחפש משהו מעניין. ההגדרה למעניין די מעורפלת - לא בהכרח רכב חזק או מאובזר. משהו מיוחד שיעשה לי טוב בלב כשאני נכנס אליו בבוקר. כח תמיד נחמד אבל כל עוד לא מדובר בעגלה - אני אסתדר. קשה לי להעריך נסועה משוערת כי החיים שלי די התהפכו לאחרונה. כרגע נראה שאנחנו מדברים על 20 ק"מ ביום, הלוך ושוב ועוד נסיעות קצרות לסידורים ופנאי. ידני כדרישת סף. לא מוכן לנהוג באוטומט. אשמח מאוד לגג שמש/פנוראמי כדי לנסות ולשמור מעט על תחושת החופש והמרחב. אבזור תמיד יתקבל בברכה. בעיקר אבזור שקשה/לא ניתן להוסיף עצמאית כמו בקרת שיוט וכו'. קטן ככל האפשר - רווק ואסע לבדי 99.9% מהזמן. מרכב 3 דלתות אפשרי ואף רצוי. תקציב - עד סביבות ה70K, לא כולל יישור קו וביטוחים. הקניה תהיה בערך בעוד חודשיים, כך שהצעות לרכבים ספציפיים שעומדים למכירה כרגע כנראה שלא יהיו רלוונטיות. אפשרויות שצצו בשלוף: הונדה CRZ, פיאט פונטו איבו 135, סדרה 1 ידנית כלשהי, פיאט 500S. המשותף לכולן - נדירות כמו ערס בספריה ציבורית. אשמח לשמוע הצעות נוספות, או לחילופין יתרונות, חסרונות ומחלות נפוצות של הרכבים שציינתי. תודה.
  11. אני מתגעגע לעידן באנגל.
  12. אלו לא תמונות ריגול או צילום של ברושור מהסלולרי, אלא תמונות פרסום באיכות גבוהה וככאלו יש להן מקור אחד - היצרן.
  13. לדעתי SJ למיניהן נהנות ממוניטין שלא מגיע להן. איכות לא מרשימה, איזון לבן בלי קשר למציאות, אפליקציה לא שמישה ואיכות בניה ברצפה. יש לי שיאומי Yi המקורית ובנוסף גופרו Session, הדור הראשון גם כן. על פניו מפרט זהה, אפילו עדיפות קלה לשיאומי. בפועל הגופרו נהנית מתמונה איכותית וחדה יותר, צבעים עדיפים, קלות תפעול מדהימה, זמן סוללה כפול ואפליקציה מוצלחת בהרבה. מצרף סרטון בו השתמשתי בשתיהן. זוית הPOV צולמה בעזרת הגופרו, הזוית מהזרוע האחורית ע"י השיאומי. [video=youtube_share;uJQx9M9aP_k] אפשר לשים לב להבדלי איכות וחדות ברורים, עוד לפני שהשיאומי התחממה בתוך הקייס וההתעבות פגעה בתמונה. ההמלצה שלי - גופרו יד שניה. בנוגע להתקנה מחוץ לרכב - רכבתי עם שתי המצלמות על הקסדה ובמקומות שונים ע"ג האופנוע במשך שנה. מעולם לא נתקלתי בבעיות בשימוש עם אביזרים איכותיים (רמז - אביזרי 3 בעשר בעלי לא נחשבים איכותיים). בנוסף יש פתרונות אבטחה נוספים כמו שרוכי אבטוח וכו'.
  14. כנ"ל גם אצלי.
  15. audiR8

    חדשות - אאודי SQ7 בישראל

    נשמח לשמוע אם דעתך השתנתה ולמה.
  16. audiR8

    מפצל לחיבור VGA

    אם תמצא כרטיס עם יציאת DVI, תוכל להשתמש במפצל לשתי יציאות VGA גם עבור מסכים ברזולוציה שונה. כמובן, אם תמצא כרטיס עם שתי יציאות VGA מובנות זה עדיף.
  17. והכנסה לארץ לא תדרוש תשלום מע"מ?
  18. יכול להיות, אם הסדאן המדוברת היא צ'ארג'ר Hellcat.
  19. כי זה אפילו לא 1080. ה360 מנגנת ברזולוצייה של 720 או מקסימום 960 בUpscale ל1080. במקור מנגנת 1080 רק לתכני וידאו מהחנות של מיקרוסופט. אתה מותח את התמונה המקורית פעמיים. חשוב לזכור שאתה מדבר על קונסולה בת 12. אל תצפה לביצועים עדכניים.
  20. בואו נכניס דברים לפרופורציות. אנחנו מדברים על 130 כ"ס, לא בדיוק כח עוקר הרים. DSG7 יודע להתמודד עם זה וכך גם שאר מכלולי הרכב. אמינות זה שיקול מרכזי בהחלטה על עדכון, אבל אף אחד לא ישבור ציריה בגלל עדכון תכנה.
  21. הנקודה היא שהרכב הזה מופיע שם.
  22. לא ראית Breaking Bad?
  23. ^ אני חצי מזוג תאומים, ואני מאשר את הכתוב למעלה.
  24. אני ממש אוהב את גרסאות הסטיישן הספורטיביות של סובארו. החל מWRX STI SW, דרך B4 3.0R סטיישן ועד הלבורג העדכנית. פשוט נראות הרבה יותר טוב מגרסאות הסדאן.
×
×
  • תוכן חדש...