תלוי את מי אתה שואל ומתי.
מיצו, בלוגר אופנוען מוכר. התרסק לא מזמן וערך סקר במחלקה בה הוא עובר שיקום - רובם רכבו על כלים כבדים ובפרט BMW 1200GS, אופנוע אדוונצ'ר כבד, מאובזר בכל מערכות הבטיחות ולכאורה מושך אליו רוכבים מבוגרים ושקולים.
מצד שני, איתי בשיקום התרסקו עם 250, 300 ו500. לכולם מדובר בכלי ראשון.
אגב, אופנועי ספורט גדולים לא תופסים אחוז משמעותי בסטטיסטיקת התאונות, אבל לרוב הם לא משמשים כלים יומיומיים והנסועה שלהם נמוכה. כך שקשה לכמת את הנושא למספרים.
Sent from my Mi Max using Tapatalk