Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. audiR8

    מבחן - סקודה קודיאק

    פלטפורמה בת אלוהים-יודע-כמה על רכב שטח שנמכר באמצעות התבססות על מסורת רבת שנים זה אחלה. בדיוק כמו הדיפנדר ז"ל. פלטפורמה בת עשר, עם תכנון בטיחותי מיושן, חוסר התאמה לדרישות מבחני הריסוק העדכניים וההתקדמות שחלה בזמן הזה בתחום הנדסת הרכב, ברכב שנועד להיות מוביל נוסעים משפחתי - קצת פחות אחלה. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  2. audiR8

    מבחן - סקודה קודיאק

    הייטי הוא הרכב הכבד ביותר שמוצע עם מנוע ה1.2. אם כבר כיול, סביר להניח שאצלך נמצאת הגרסא העדכנית יותר. הרכב שלי נרכש בינואר 2011. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  3. audiR8

    מבחן - סקודה קודיאק

    היה לי ייטי 1.2 למשך שש וחצי שנים ו120K ק"מ. נמכר לפני חודש. יש השהייה קלה ביציאה מהמקום שמקורה בגיר. מעבר לכך לא נתקלתי באף אחת מהתופעות האחרות שציינת. לא טלטול במעבר הילוכים. לא איטיות בהעברה. לא מחסור בכח ולא האצה איטית. למעשה בדיוק להיפך. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  4. audiR8

    מבחן - סקודה קודיאק

    השהיית טורבו במנוע שמגיע לשיא המומנט ב1,500 סל"ד? מה שתגיד. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  5. audiR8

    חדשות רכב: Mahindra Jeeto Mini Van

    6. ברצינות. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  6. אני רואה שהברזתם מכמה שיעורי שו"ע. צריך פה תקן 'פוסק הפורום'. אור"ח רי"ט ט': הני ארבעה לאו דוקא דהוא הדין למי שנעשה לו נס כגון שנפל עליו כותל או ניצול מדריסת שור ונגיחותיו... וכל כיוצא בזה כולם צריכים לברך הגומל. למען הסר ספק: התודה כאן היא כולה לתקנות הבטיחות המתקדמות, למהנדסים ולהורים שהיו חכמים מספיק להקדיש תשומת לב גבוהה לעניין שקל לזלזל בו. אין מה לתת קרדיט לאיזושהי ישות עלומה בשמיים. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  7. audiR8

    מבחן - סקודה קודיאק

    לא סיימנו עם הדיון על מחירון יד2? היו בו מספיק דוגמאות לתמחור שבטוח לא מתבסס על עסקאות אמיתיות, אלא אם כן נעשו בהשפעת סמים קשים. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  8. audiR8

    מבחן - סקודה קודיאק

    איך אתה יודע שהם נמכרים מעל המחירון? כמה אאוטלנדר בני פחות משנה שכבר עברו ידיים אתה מכיר? ואנטנת כריש זו לא תוספת ששווה כסף במכירה. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  9. תלוי את מי אתה שואל ומתי. מיצו, בלוגר אופנוען מוכר. התרסק לא מזמן וערך סקר במחלקה בה הוא עובר שיקום - רובם רכבו על כלים כבדים ובפרט BMW 1200GS, אופנוע אדוונצ'ר כבד, מאובזר בכל מערכות הבטיחות ולכאורה מושך אליו רוכבים מבוגרים ושקולים. מצד שני, איתי בשיקום התרסקו עם 250, 300 ו500. לכולם מדובר בכלי ראשון. אגב, אופנועי ספורט גדולים לא תופסים אחוז משמעותי בסטטיסטיקת התאונות, אבל לרוב הם לא משמשים כלים יומיומיים והנסועה שלהם נמוכה. כך שקשה לכמת את הנושא למספרים. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  10. לכל עבירה יש פוטנציאל להפוך לתאונה עם נפגעים. כשהפן המשפטי יסתיים אפתח כאן שרשור על התאונה שעברתי, בה צירוף עבירות יומיומיות (מה שאתה מגדיר 'מרגיזות') שלח אותי לאשפוז ארוך, שרשרת ניתוחים ושיקום ממושך. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  11. אל תשכח שתנאי מזג האוויר כאן מעולים. אנחנו כמעט ולא מתמודדים עם נהיגה בגשם (וכשכן יש כאן כמה טיפות, Shit hits the fan) ובכלל לא עם נהיגה בשלג, רוחות קיצוניות ושאר מרעין בישין. בסה"כ זה די מתקזז עם צורת הנהיגה הנפוצה. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  12. ב206 יש שתי קופסאות פיוזים, אחת מתחת להגה והשניה בתא המנוע. שים לב שיש הבדלים בין גרסאות שונות של ה206. בחלק מהן פיוז 23 שייך למערכת הABS ולא למצת. בדוק באתר הזה: http://fusesdiagram.com/peugeot/fuses-and-relay-peugeot-206.html איך נראית קופסאת הפיוזים שאצלך ברכב ואיזה פיוז בדיוק שייך למצת. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  13. כל מה שהיית צריך זה לעבור על ההודעות האחרונות שלי בפורום, ולגלות שביטלתי הזמנה ל3008 לאחר שהיבואן לא הצליח לספק את ההזמנה בזמן סביר. ממש לפני שבועיים קיבלתי לידי דאסטר דיזל חדש. אל תנסה לשפוט אנשים דרך האינטרנט. אתה לא מוצלח בזה. אף אחד לא עושה לי טובה, גם לך לא. אתה צריך להבין את מגבלות שוק הרכב בישראל, להבין את הביקוש לדגם שאתה מבקש לקנות (3008 לא בדיוק נרקבות במכס, לעומת זאת אם היית מזמין C4 Picasso היית מקבל את כל הדרישות שלך ויותר) ואת יכולת המשא ומתן שלך כלקוח. כשאני מגיע לקנות רכב - אני מגיע לקנות רכב. לא לריב, לא לחפש הנחה. באופן מפתיע אני זוכה ליחס טוב בהרבה מהיחס שאתם מתארים שקיבלתם. אני אחזור שוב - 165 אלף השקלים שלך קונים לך רכב. לא את כל היבואן. מצאת יבואן שמסכים ללכת לקראתך במשא ומתן? מעולה. קנה ממנו. את הקיטור שלך על היבואן שלא הסכים אתה מתבקש לא להוציא עלי. תודה. Sent from my Mi Max using Tapatalk
  14. כן. היבואן לא מחזיק מלאי רכבים לא מוגבל. רוצה רכב בדיוק בדרישות שלך? שלם מחיר מלא ותמתין עד שיגיע למלאי. רוצה הנחה? תתפשר בהתאם למה שנמצא במלאי ובמועד האספקה של היבואן. 165K זה סכום לא מבוטל. אבל הוא קונה לך רכב. לא את היבואן כולו.
  15. כל יום אכסון בבונדד עולה ליבואן סכום לא מבוטל, והרכב תופס מקום על חשבון משלוחים חדשים. אתה גם רוצה הנחה מפליגה, גם לא מוכן להתפשר על רכבים שבמלאי (מבחינת צבע ואבזור) וגם רוצה לקבל את הרכב במועד שתגדיר. בארץ זה פשוט לא עובד ככה.
  16. אתה יודע, יש אנשים שעוד מסוגלים לנהוג בלי קול אלקטרוני שמורה להם לאן לנסוע.
  17. גם בארץ הוא עושה את אותו הדבר. הכרתי מגוון פינות נידחות בארץ עד שהתחלתי להפעיל שיקול דעת ולהתעלם מההוראות שלו כשצריך.
  18. זו בדיוק הנקודה שלי. לך לראות את הרכב לפני שאתה יוצא בהצהרות והשערות.
  19. איך אתה מסוגל לקבוע שמדובר ב'מוצר חצי אפוי' מתמונות? אז במערכת אין וויז. ביג פאקינג דיל. יש iGo. מערכות בטיחות - מסכים עם הביקורת. הקומבינה הלא ברורה עם מובילאיי הזויה ועדיף היה בלעדיה. אבל עדיין, מערכות כאלו - וכבודן במקומן מונח - לא הופכות רכב ל'לא אפוי'. בפרט שהן קיימות ומסורסות ע"י היבואן ולא היצרן. לא אומר שמדובר ברכב מושלם. לדעתי המחיר גבוה ויחידת ההנעה לא רלוונטית כיום. אבל לצאת בקביעות כאלו על רכב שעדיין לא ראית בכלל - קצת הזוי.
  20. audiR8

    מבחן - סקודה קודיאק

    ובחינם. אז למה להם לשלם על זה?
  21. פיטר שרייר, המעצב של יונדאי-קיה, עבר אליהם מאאודי. אז לא, לא רק אתה.
  22. אנשים רוצים גרסה לא מאובזרת בהנחה משמעותית, אבל הם לא רוצים שידעו שהם קנו את הגרסא הזולה. במיוחד בC3 המדוברת, בה ההבדל החיצוני עצום ולא מסתכם רק בג'אנטים קטנים יותר או בהיעדרם של אי אילו פסי קישוט.
  23. רוב הרכבים נמכרים מתחת למחירון. איך יתכן שזה לא בא לידי ביטוי במחירון יד2? לדוגמא - סיטרואן C4 1.6 אוטו' משנת 2010. רכב שאפילו סוחר הרכב החלקלק ביותר לא יצליח למכור במחירון, אם בכלל ימכר מתישהו. מחירון לוי יצחק 29,600. יד2? 30,400. וזה אמור לשקף מחירי עסקאות אמיתיות? עשה לי טובה.
  24. צריך לנעול את הגישה לשרשור הזה עם ססמא, שתימסר לישראלים רק לאחר חתימה על טופס ויתור למקרה של מוות משברון לב.
  25. נו, מחירון יד2 מציג מחיר זהה לרכב חדש. לוי יצחק משקף ירידת ערך אמיתית וסבירה. רוצה לספר עוד על הרלוונטיות של המחירון הפיקטיבי של יד2?
×
×
  • תוכן חדש...