Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. לא סביר.
  2. audiR8

    אינפיניטי Q60

    לא שמתי לב לזה קודם. שני מסכים, האחד מעל לשני. לא באותו מפלס (העליון עמוק יותר) אחד נשלט ע"י גלגלת והשני מסך מגע. ובנוסף עוד כפתורים פיזיים מכל הבא ליד. מה הולך שם?
  3. עובד טוב? אל תיגע.
  4. audiR8

    חברי CF עם מדבקות

    כמו בGTA, ברגע שאתה מחליף רכב כל הרכבים בפורום משתנים לרכב שקנית.
  5. לא הייתה לי 'חוויה רעה' חד פעמית, יש במשפחה רכב עם מובילאיי (שברולט טראקס) והמערכת פשוט לא עובדת כמו שצריך. אני גם מזמין אותך לסיבוב. צריך מערכות פסיביות, כי תאונות לא תמיד קורות בשליטתך (התרסקתי עם אופנוע כשרכב פגע בי כשביצע רוורס בכביש מהיר, מובילאיי לא בדיוק הייתה מצילה אותי). חלאס עם טיעוני איש קש. וכנראה אני בכיין ושקרן, כי הזמנתי רכב חדש (דאצ'יה דאסטר) והתעקשתי שלא יגיע עם מובילאיי. בהערת אגב, אפשר לנהל דיון בלי דמגוגיה בשקל (נהג מדהים, בכיין ושקרן וכו')?
  6. נו באמת, GOLF, מה זה התירוצים האלו? דור קודם (אבל מצד שני אתה כותב שהכל אותו דגם), התקנה לא נכונה, תקלה נקודתית, אפשר להנמיך, אפשר לכבות. מערכת התרעה כבויה מצילה חיים? שורה תחתונה - לרובנו יש כאן נסיון עם המערכת (מעצם היותה מותקנת על חלק גדול מהרכבים שנמכרו בשנים האחרונות) ועבור רובנו הנסיון היה לא חיובי. אתה לא יכול לפטור את כולם כפופוליסטים שממשיכים ביקורת התחיל אחד. נ.ב. אני נוהג כמו בנאדם גם בלי הצפצפה, כל מה שצריך הוא זוג עיניים וריכוז, ושיקול דעת לא לעלות על ההגה כשאחד משני אלו לא מתפקד כמו שצריך.
  7. על הילד שצעק 'זאב, זאב' שמעת? מערכת התרעה שמייצרת התרעות שווא על בסיס קבוע היא חד וחלק חסרת תועלת! לדעתי עדיף כלום. צריך לפקוח עיניים ולנהוג באחריות ולא לסמוך על איזו מערכת קסומה שאמורה להציל אותך מהטמטום של עצמך ושברגע האמת לא תתפקד כראוי.
  8. מאוחר מידי, החל מינואר 2018 יחוייב כל רכב חדש במערכות בטיחות כאלו. אין לרכב שקנית מערכות מקוריות או שהיבואן החליט שלא לייבא אותן? תהנה ממובילאיי.
  9. המחיר למובילאיי משקף את כל התמונה. הנחה משמעותית על צפצפה בהתקנה מקומית (המחיר נמוך בזכות הטבת המס שהתקנת המערכת מעניקה) בעוד מערכות בטיחות מקוריות ויעילות עולות הון.
  10. לא מדובר על מערכות האיתור של איתוראן, מערכת ה המולטימדיה היא שלהם.
  11. איך הגעתם לרשימות המתנה עד 2019? מנסיון עבר עם הסופרב, בתחילת השיווק מדברים על בעיות מלאי ומהר מאוד משלוחים מתחילים להגיע בהתאם לביקוש. אותו תרגיל עשו לובינסקי עם ה3008. כשניגשתי אליהם בדצמבר אמרו שהמשלוח הבא (השני אחרי ההשקה) יהיה רק באפריל. באורח פלא בתחילת פברואר כבר מסרו שוב רכבים. אאוטלנדר, ההבדל בין האאוטלנדר והסקודיאק הוא לא במיתוג - סקודה היא המותג העממי בארסנל המותגים של VAG - הקודיאק פשוט עדכני ומתקדם עשרות מונים מהאאוטלנדר. סקודה נהנית מתקציבי פיתוח שמיצובישי הקטנה יכולה רק לחלום עליהם ונאלצת למתוח לקצה את הדגמים הקיימים שלה בעזרת אינספור מתיחות פנים.
  12. גם הסביבה האישית שלך לא בדיוק עונה להגדרה 'נתונים'. בימים אלו אני נפרד מסקודה ייטי בת 6 עם 120K ק"מ. מצמדים מקוריים וגיר שלא פורק מעולם. אבל אנקדוטות יש מפה ועד מחר. המצב בשטח הוא שמכירות רכבי VAG בארץ בעליה למרות המשך השימוש בתיבה עם מוניטין בעייתי. ואילו פורד (ובמיוחד הפוקוס) כמעט נמחקו לחלוטין משוק הרכב בארץ, הערך של הרכבים כיד שניה ברצפה ומגרשי הטרייד-אין מלאים בפוקוס רובוטיות שלא נמכרות.
  13. ההמלצה שלי - לנסות ללכת לטיס בכל זאת. גם אם היא תיפול במהלך הקורס או תחליט לפרוש, לנפל"טים יש אפשרויות בחירה נרחבות יותר מאשר למלש"ב רגיל, איכותי ככל שיהיה.
  14. בטח שיש קוראים בקקי. קוראים להם לבורנטים.
  15. audiR8

    טאבלט איכותי

    יש לי אייפד 2 שעדיין מתפקד, למרות שסבל התעללות של ילדים לאורך שנים.
  16. אתה לא יכול להפגע כש'מזלזלים' ברכב שלך ואז לזלזל בבחירות של אחרים. כלומר, אתה יכול. אבל זה לא מוציא אותך טוב. בסט השיקולים שלנו, גטס מקבלת מקום מאוד נמוך. בשלך, גבוה יותר. מכבד את השיקולים שלך, כבד את שלנו.
  17. לא חושב שהוא מנסה להוריד מרכבים אחרים, אלא להסביר את מכלול השיקולים שהוביל אותו לבחור ב206. אותו שיקול שבגללו אנשים כמוהו (וכמוני ורבים אחרים) לא יתפסו נוהגים בטיוטה קורולה - רכב מוצלח לכל הדעות - פשוט בגלל סט שיקולים אחר בבחירת רכב.
  18. ברשותי ייטי עם חישוקי 17", חוסר נוחות הוא ממש לא אחד מהחסרונות של הרכב. אגב, בעניין מערכות חסרות בהשקה - הייטי שלי מינואר 2011, די סמוך לתחילת השיווק. מתברר שהדגמים הראשונים הגיעו ללא בקרת שיוט וללא דיבורית בלוטות'. לא הורידו שקל ומסרו לנו את המידע הזה רק בקבלת הרכב.
  19. העיצוב הלך אחורה.
  20. audiR8

    טאבלט איכותי

    הדעה שלי - כבר אין דבר כזה 'טאבלט אנדרואיד'. גוגל הרגה אותם. אין פיתוח ייעודי לטאבלטים ואין מוטיבציה לפיתוח כזה. כל האפליקציות בבסיסן מיועדות לטלפונים עם מתיחה של הUI, שום חשיבה מעבר. אני ממליץ אך ורק על אייפדים. אפל לטעמי היא היחידה שמבינה מה התפקיד של טאבלט ולא מנסה להגדיר אותו כ'טלפון גדול' (אנדרואיד) או 'מחשב קטן' (מיקרוסופט). כבונוס, בתחום משחקים העשרתיים וחשיבתיים לילדים, לאייפד יש עושר אפליקציות שלא קיים ולא יהיה קיים בשום פלטפורמה אחרת.
  21. למה נהגים שלא יודעים להדליק אורות תמיד נוסעים בקיה?
  22. מקפיץ - חודשיים לאחר התאונה הגיע הבוחן וגבה עדות. הבוחן הבטיח לשחרר את גווית האופנוע במהלך השבוע. בהנחה ואני מעוניין לתבוע את הפוגע, האם אני יכול לגרור את האופנוע לחצר הבית הפרטי ולבצע שם את השמאות? כמו כן, הגרר שפינה את האופנוע מזירת התאונה השאיר מאחור חלקים רבים שאת חלקם ביקשתי שיאספו (בתור מזכרת מעוותת, לכו תבינו). האם אצטרך למסור אותם לשמאי לצורך ביצוע השמאות? מדובר בעיקר על הפנס הקדמי בשלמותו, מניח שיש לו או לחסרונו ערך מסויים בקביעת השמאות.
  23. audiR8

    השקת 3008 החדשה בישראל

    גם אני זכרתי שהיו קדמיים, אבל הסתכלתי שוב של התמונות שצילמתי מנסיעת המבחן שערכתי ואכן אין חיישנים קדמיים.
  24. יש לי נסיון מעורב עם Geekbuying. די הרבה הזמנות בסכומים יחסית גבוהים (מאות שקלים, לא צעצועים בשקל) שהגיעו בשלום ובלי בעיות. מצד שני, כשמוצר לא הגיע ומספר המעקב הראה שנמסר בגרמניה (למרות שאותו מוצר הוזמן שבועיים קודם לכן מאותו חשבון לאותה כתובת והגיע בלי בעיות) מרחו אותי במשך חודש במיילים של 'העניין בבדיקה', נאלצתי לערב את פאיפאל וגם שם התגובה שהתקבלה הייתה 'העניין בבדיקה' עד שלאחר שבועיים פאיפאל פסקו לטובתי והכסף הוחזר.
  25. מניח שאין סיכוי לקבל את הקקטוס עם שילוב המנוע-גיר של הפיג'ו 3008 דיזל. 1.6 עם התיבה של אייסין. דגם כזה בכלל נמצא בייצור?
×
×
  • תוכן חדש...