נו באמת, GOLF, מה זה התירוצים האלו?
דור קודם (אבל מצד שני אתה כותב שהכל אותו דגם), התקנה לא נכונה, תקלה נקודתית, אפשר להנמיך, אפשר לכבות.
מערכת התרעה כבויה מצילה חיים?
שורה תחתונה - לרובנו יש כאן נסיון עם המערכת (מעצם היותה מותקנת על חלק גדול מהרכבים שנמכרו בשנים האחרונות) ועבור רובנו הנסיון היה לא חיובי. אתה לא יכול לפטור את כולם כפופוליסטים שממשיכים ביקורת התחיל אחד.
נ.ב. אני נוהג כמו בנאדם גם בלי הצפצפה, כל מה שצריך הוא זוג עיניים וריכוז, ושיקול דעת לא לעלות על ההגה כשאחד משני אלו לא מתפקד כמו שצריך.