Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. חזר לאונו? מה קרה לפולוג'יטייאייידניתמתליםאדפטיביים?
  2. נו באמת, כל בעל פייסבוק נהיה עיתונאי בשקל תשעים. הרשיון לא יתייקר בשקל אחד. אף אחד לא 'השחיל' שום אגרה, בטח שלא 'בחטף'. השינוי היחיד הוא שעכשיו רשום שם 'תאגיד השידור' במקום 'רשות השידור'. הסכום נשאר זהה לזה ששילמנו שנים לרשות השידור.
  3. חמור מזה - האופנוען השני בסרטון שלך רוכב על אופנוע שטח ייעודי ללא רישוי כביש. בלי מספר או תאורה, גם לא אור בלם או איתות.
  4. PC. אבל הוא עבד בסדר גם בתקופה שעבדתי עם מקבוק פרו.
  5. לא מצליח לצרף תמונות להודעה הקודמת. להלן תמונות של המעיל בימי תפארתו ומה שנותר ממנו לאחר התאונה - שימו לב למיגון הכתף ולעצמת הפגיעה שספג. השרוול כמובן נגזר לאחר התאונה ע"י הפראמדיקים שטיפלו בי ולא נקרע בתאונה עצמה.
  6. מקפיץ, עם סיכום לא כ"כ משמח. כאמור, רכשתי את הDainese Veloster בגרסא המחוררת, מתוך מחשבה שישמש כמעיל שניתן ללבוש לאורך החורף (בשילוב מעיל גשם קל מעליו) בזכות בטנת החימום הפנימית, ומנגד ניתן למתוח את השימוש בו לימי האביב/קיץ-לא-רותח. נרכש מFC-Moto תמורת 1,400 ש"ח וצורף אליו מגן גב ייעודי תמורת 250 ש"ח נוספים. המעיל הגיע אלי בתחילת פברואר, ונלבש למשך חודשיים רצופים עד סוף מרץ. אז לצערי נפגעתי מרכב. האופנוע, המעיל ושאר הציוד ניזוקו בצורה בלתי הפיכה ויצאו משימוש. לאורך החודשיים המעיל שימש אותי בצורה מושלמת. כמו כל מעיל עור, נדרשת תקופת הסתגלות למשקל הכבד, למגבלות התנועה (ניתן לנוע רק בכיוונים אליהם המעיל תוכנן, שהן בדיוק התנועות הנדרשות לתפעול אופנוע) ולשגרת התחזוקה הנדרשת. בתמורה מקבלים מעיל יפיפה - אודה ולא אבוש, העיצוב הלא סימטרי היה הסיבה העיקרית לרכישתו - בטיחות משופרת לעומת מעיל טקסטיל, נעים ונוח לרכיבה. בטנת החימום הוכיחה את עצמה מצד אחת, כששיפרה משמעותית את איכות החיים שלי בימים קרים. חפני כן רכבתי עם מעיל חורף ייעודי שהיה מסורבל מאוד ומלבד הגנה מגשם לא הציע הרבה בתחום החימום. הולוסטר עשה עבודה טובה יותר ומנגד היה שימושי גם בימים חמים יותר בזכות העור המחורר בחזית שמאפשר זרימת אוויר. אם כי כמובן לא הספקתי לבדוק אותו בקיץ אמיתי. המעיל לא מציע שימושיות רבה. ישנם שני כיסים חיצוניים, כיס פנימי אטום למים והבטנה הפריקה מוסיפה עוד כיס גדול. אבל מכיוון שמדובר במעיל עור בגזרה צמודה מאוד, פרקטית לא ניתן לשים בכיסים שום דבר עבה יותר ממפתח. אצלי שימשו הכיסים לאכסון אטמי אזניים בלבד. הכיס האטום במעיל יכול לשמש לאכסון הטלפון, בתנאי שהוא בגודל סטנדרטי. הטלפון שלי קצת יותר גדול מהממוצע, בגודל 6.4 אינטש ולא מצליח להכנס במלואו לכיס. מבחינת מיגון - המעיל הוכיח את עצמו בתאונה האמורה. בגלל אופי התאונה (פגיעה ישירה מרכב ולא החלקה) היתרונות של עור על פני טקסטיל לא בהכרח באו לידי ביטוי, אבל המיגון המשופר בכתפיים (מיגון מוזרק לתוך המעיל בשילוב מיגון אלומיניום חיצוני) הוכיח את עצמו כשהכתף יצאה מהתאונה עם שטף דם קל בלבד למרות שהוטחה ברכב במהירות של 80 קמ"ש ולאחר מכן פגעה בכביש. הזרוע עצמה ספגה פגיעה ישירה והתרסקה, אך אני לא חושב שיש מעיל שמסוגל להגן מפגיעה שכזו. לסיכום, המעיל נראה נהדר, נוח לשימוש בחורף-סתיו-אביב הישראלים, מציע בטיחות עדיפה על פני מעילי טקסטיל ובהזמנה מחו"ל מציע מחיר שפוי בהחלט ולא יקר בהרבה ממעילי טקסטיל ממותגים בארץ. אני ממליץ בחום ואם אשוב לרכוב כנראה שארכוש שוב את הולוסטר.
  7. אין לי בעיה כזו, ואני עובד רק בBT (מחשב נייד, אלוהים יודע כמה שקעי USB נרצחו אצלי לאורך השנים בגלל דונגלים של עכברים אלחוטיים).
  8. אין לי נסיון עם הגרסא החדשה (ההבדל החיצוני אפסי, החיישן עודכן וזהו בערך) אבל אחרי שנתיים של שימוש בMX Master, הוא שווה כל שקל.
  9. תעיף את הסיגריות ממכסה המנוע, זה עושה סווירלים בריאות.
  10. יש לי פידג'ט ספינר של מבוגרים, והוא אפילו חוסך את הצורך לנסוע ברכבת:
  11. אחי שבר את המרפק שניה ורבע אחרי שעלה על אחד כזה. בנוסף היו הרבה מקרים של סוללות מתלקחות. חוץ מזה, ככלי תחבורה הוא נראה לא יעיל, לא נוח ומגוחך לחלוטין. הליכה מהירה תהיה יעילה ובטוחה יותר, או אופניים חשמליים אם מדובר על מרחקים ארוכים.
  12. audiR8 היה פה.
  13. נדרש כאן.
  14. נראה כמו זיוף זול של הMi MIX. אפילו השתמשו באותו רקע כמו תמונות הפרסום של הMi MIX. בסרטונים המסגרת נראית כמעט סטנדרטית ורחוקה מBezelless.
  15. audiR8

    דפדפן קופא לעיתים

    מישהו? יוטיוב כבר בגדר לא שמיש.
  16. זה לא ספויילר, המייל הזה הופיע כבר בBvS. לדעתי זו דרך מאוד לא יצירתית להציג דמויות לנסות לבנות יקום. מייל עם סרטונים? ומי בכלל טרח לעצב את האייקונים של הדמויות? נו באמת.
  17. ברור שזו דעתי האישית, לכן טרחתי לציין שזו הנחת יסוד. אני ניגש לסרטים האלו כמי שגדל על הקומיקס. אני רוצה לראות את הדמויות שאני מכיר על המסך הגדול. לא אכפת לי באיזו כסות - סרט דרמה, אימה או סרט בלוקבאסטר קליל ומלא הומור. כל עוד הפורמט מתאים לדמות. מארוול טובים בזה, DC הצליחו עם טרילוגיית האביר האפל ונכשלו עם כל דבר אחר. זה הבסיס ע"פ אני שופט סרט שמבוסס על קומיקס (לא 'סרט קומיקס' כפי שחן מגדיר אותו) ולא ע"פ אמות המידה שלפיהן אני שופט סרטים רגילים.
  18. קודם כל - האביר האפל הוא סרט הקומיקס הטוב בכל הזמנים. אחרי שהגדרנו הנחות יסוד - הבעיה של DC (ושל חלק מהאולפנים שמחזיקים את הזכויות לדמויות Marvel כמו ספיידרמן ואקס-מן) היא שהם לא מבינים את הדמויות שהם מחזיקים, את יחסי הכוחות ביניהם ואיך לימור יקום משכנע בו כולן פועלות יחד. כריסטופר נולאן הבין את באטמן, את המניעים של הדמות, ולכן היה מסוגל ליצור סרטים שבאמת משקפים את באטמן. זאק סניידר, לעומת זאת, כשל בזה. אז הוא יצר סרטים יפים מאוד (ויזואלית, איש הפלדה ושחר הצדק נראים נהדר) אבל הדמויות פועלות ממניעים לא נכונים. באטמן של סניידר הוא יותר ברוס ווין מבאטמן. ברוס ווין של נולאן הוא לא יותר ממסיכה עבור באטמן. זה בולט במיוחד ב-Suicide squad, שכ"כ בולט לעין שנוצר כדי להוות תשובה להצלחה של שומרי הגלקסיה אבל כשל בלהעניק לדמויות שבו מניע סביר לפעולות שלהם, או אפילו מניע להנעת העלילה כולה. Marvel מאוד טובים בזה - יצירת דמויות אמינות (אמינות מספיק, אנחנו עדיין מדברים על סרטי קומיקס, כן?). למעט נפילות כמו איירון מן 2 וכו'. מהביקורות נראה שDC הצליחו בזה עם וונדר וומן, אבל אחכה עד שאראה בעצמי כדי להשתכנע.
  19. מי שלא 'משמיע במליונים' בשירותי הסטרימינג גם לא בדיוק היה מתעשר ממכירת אלבומים.
  20. נופ, אותה מיאטה עם ליפ צהוב ואותן תמונות שמופיעות כאן. אבל עכשיו אני רואה שגיא חיזל"ש את המודעה.
  21. בסופו של דבר האולפנים, חברות ההפצה וחברות הכבלים יבינו שהפיתרון לפיראטיות הוא שירותי סטרימינג בתשלום חודשי קבוע. זה הפתרון שעובד במוזיקה וזה הפתרון שיעבוד גם בתחום הצפיה הביתית. נטפליקס ודומיה בכיוון, אבל לא בדיוק - כמו בשירותי המוזיקה, אקסקלוסיביות צריכה להיעלם, או להצטמצם משמעותית. אף אחד לא יהיה מנוי לשלושה שירותים שונים כדי לצפות בסדרות שמעניינות אותו, אז הוא פשוט יוריד אותן. אם שירותי הסטרימינג יאמצו את המודל של הזרמת המוזיקה - כמעט הכל זמין בכל שירות והבידול ביניהם נעשה ע"י פיצ'רים נלווים - הפיראטיות תדעך. פשוט לא ישתלם להתאמץ ולחפש תכנים כשניתן לקבל כמעט הכל בתשלום חודשי נמוך.
  22. מה זה שרשרת כוכב? למה לתלות את זה? נגמר המלאי של קוביות הפרווה או משהו?
  23. בפורום מכירה.
  24. 1.9 SDI? אם כן, אז בהחלט אתה רק בהרצה.
×
×
  • תוכן חדש...