Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. אני גר ביישוב נידח. אחכה בכל פעם חצי שעה עד שהרכב שהזמנתי יגיע מהעיר הקרובה? ואם אני בעל מקצוע שנדרש להתנייד עם ציוד, אסחוב איתי ארגזי כלים מרכב לרכב? בעלות על רכב פרטי היא כורח לאנשים מסויימים.
  2. כקונספט זה נחמד - מטבעות לתשלום חנייה וכו'. בפועל המטבעות מתעופפים לכל הרוחות. ואם כבר העלנו את התמונה - פאנלים בגימור שחור פסנתר. נראה טוב לשלוש שניות אחרי הניקוי.
  3. audiR8

    CUPRA: a new brand is born

    ערס שהסתדר בחיים מתנייד בX6.
  4. ניסיתי בזמנו את תהליך חידוש הפנסים על משקף של CBR250 (שהיה במצב יותר טוב מהמשקף אצלך) והתוצאה לא הצדיקה את התהליך. חפש משקף אפטרמרקט באיביי.
  5. השאלה היא אם הם באמת במלאי ולא סתם עמוד ישן שאיש לא טרח להוריד.
  6. אין סיכוי שהוא בן שנה וחצי. לצורך העניין, המחשב שלי בן 3 וחצי, נרכש ב6,200 ש"ח, וכולל i7 4720HQ, GTX960M, 512GB SSD ומסך מגע 4K. וכבר אז נקנה ממש לפני החלפה שלו בדגם חדש.
  7. לפני כמעט שנה (31.03.17) נהג יצא ביציאה הלא נכונה בכביש 65 והחליט שהפתרון ההגיוני הוא לחזור רוורס. עלי. אחרי הרבה עבודות מסגרות, שיקום ארוך והרבה עבודה היום אני מתנייד בקופסת מתכת עם 6 כריות אוויר ומתעורר בבוקר עם חלומות על רכיבה. ברור שזה לא שווה את הסבל שלי ושל המשפחה, את השנה (And counting) שנעלמה לי מהחיים, את הזמן שמתבזבז בלהסביר לאנשים למה צד שמאל שלי נראה כאילו ביקר בצד הלא-נכון של מטחנת בשר תעשייתית ואת כל הטיטאניום שקיבלתי במתנה. ואני אדם רציונאלי בדר"כ ומאוד מנותק מרגש. אבל אני רוצה לחזור לרכב. לך תבין. אגב, לא יודע מה קורה בתחום הקטנועים, אבל הCBR250 עלה לי הרבה פחות באחזקה שוטפת מאשר הספארק הנוכחית.
  8. אני חוטף קצת את השרשור, אבל הקונספט שאתה מתאר נשמע לי מאוד מעניין. גם אצלי מותקנים רמקולים 4" בפינות הדשבורד (שברולט ספארק). האם הרמקולים שציינת יכנסו למיקוטם המקורי או שתדרש התאמה כלשהי? בהנחה ואני כן מעוניין בHU במקום מקלט BT (כדי לשמר יכולת תפעול המערכת בנהיגה ולא להתעסק בטלפון) ומוציא אותה מהתקציב (אסתדר בעצמי עם הזמנת HU ומסגרת מתאימה) - נותרו מגבר ווופר. תוכל להכווין אותי מה עלי לחפש? נתונים שעלי לשים לב אליהם כדי לא לקנות משהו לא מתאים?
  9. תני קצת קרדיט לישראלי המצוי. משוכות פעוטות כאלו לא יעצרו אותו מלפרסם מודעה לא נכונה. מצורפות שתי דוגמאות טריות לטעות נפוצה. ממש לא היחידה, אבל הייתי בטוח שתהיה שם לפחות מודעה אחת כזו.
  10. מניח שזה נועד לחפצים משומשים ולא לרכבים. לכן אפשרויות הסינון המוגבלות ומגבלת המחיר הנמוכה יחסית. מלבד זאת, אי אפשר להכריח מוכרים עצלנים להעלות מודעה מסודרת. גם ביד2 עם התבניות הקשיחות תמיד יהיה מי שיעלה תמונה גנרית מגוגל ולא יכתוב שום פרטים נוספים.
  11. הוצאתי רישיון A1 לפני שנתיים, לא היה צורך בתיאוריה.
  12. איך בדיוק מצלמת מהירות תופסת נהגים שיכורים? די לדמגוגיה.
  13. יש בKSP ובאתר Yellow. שים לב - בתחנות עצמן מוכרים זרועות במחיר מופקע. תזמין באתר ותאסוף בתחנה לבחירתך.
  14. בדיוק קיבלתי את הRedragon TKL. את ההודעה הזו אני מקליד בעזרתה. בינתיים אני מרוצה. זו לא מקלדת High-End בשום צורה. חסרים המון פיצ'רים שיש במקלדות יקרות יותר כמו שליטה בעזרת תכנה ייעודית (למרות שבManual מצויין שיש תכנה לשליטה בתאורה ופקודות מאקרו. באתר אין זכר לזה), USB Passthrough, מקשי מדיה ומאקרו ייעודיים, כבל ארוג נתיק וכו'. אבל הסוויצ'ים עצמם לא רעים בכלל. לא בדיוק Cherry MX blue אבל מספיק קרוב לצרכים שלי. איכות הבניה מעולה - בטח בהשוואה למקלדת לוג'יטק בסיסית בה אני משתמש בעבודה שעולה אותו הדבר, הרבה פחות נעימה להקלדה ומשמעותית פחות איכותית (גם בלי להכנס לעניין מכאנית מול ממברנה). לצורך העניין, בחרתי בה על פני מקלדות שעולות פי שניים ויותר כמו לוג'יטק G410 או רייזר Blackwidow Tournament Edition, ולא רק בגלל המחיר.
  15. הוא מדבר על הקונצרן בכללותו. לא על מותג ספציפי.
  16. ואם נסגור את הדיון, כולנו נחצה את הגבול ונתנדב בצלב האדום?
  17. 200 ש"ח נשמע אחלה. מהיכן? אין לי פייסבוק וביד2 ההיצע דל ובמחירים גבוהים.
  18. אנחנו גם משקיעים אנרגיה בלצחצח שיניים בזמן שאותם ילדים נקברים.
  19. בדיוק השבוע סים פריפייד של 019 הפסיק לעבוד אצלי לאחר שנה. משמש לפתיחת שער החניה ולכן לא מוציא או מקבל שיחות (מנגנון השער מנתק את השיחה בצלצול הראשון). מכאן לכאן, גם אני מחפש סים. כבר לא מוכרים אותם בתחנות דלק.
  20. מעוניין להוסיף קצת צבע ועניין לבית בעזרת דגמי מכוניות. אי אז לפני כמה שנים טובות אספתי דגמי 1:18, לצערי האחיינים ראו בהם צעצועים וכיום שרדו רק מתי מעט (מתוכם רק דגם של קסארה ראלי שרד בשלמותו). מעוניין לחזור לתחום אבל בתקציב נמוך. אין לי עניין בערך אספני. הדגמים כולם לא יאוחסנו בקופסאות אלא ע"ג מדפים פתוחים. לא מחפש רכבים ספציפיים ולכן אני פשוט מחפש כיוון לדגמים זולים שנראים טוב. המלצות?
  21. לא בטוח. כשחיפשתי מיני לא מזמן דרשו עבור פיקנטו 50% יותר מהספארק שבסופו של דבר רכשתי. למרות שנמכרו בסדרי גודל יותר פיקנטו.
  22. מחיר הזוי לרכב מעולה.
  23. אותי הן הפסיקו לרצות אחרי שהתקנתי חוסם פרסומות. כנראה שנעלבו.
  24. Sony XA1 Ultra. בלי עריכה, התאורה מגיעה ממסך המחשב.
  25. ממש צ'ק-ליסט לרווק המחפש.
×
×
  • תוכן חדש...