Jump to content
  • דאצ'יה סנדרו -הדור החדש הוצג


    yoav911gt2
     שיתוף
    עוקבים 0

    לאחר שמונה שנים, מציגה דאצ'יה הרומנית-צרפתית דור חדש למכונית הסופר מיני שהחזיקה עד היום בתואר "המכונית הזולה בישראל".

    הסנדרו (ובהתאם הסטפווי והלוגאן המבוססות עליה) עברה מקצה שדרוגים נרחב שנועד להתאים אותה לשוק הרכב המודרני.

     

    המעבר לפלטפורמה החדשה גרם לסנדרו לגדול, היא ארוכה יותר ורחבה יותר מקודמתה , ובזכות כך מציעה תא נוסעים מרווח יותר ,

    כשהשיפור העיקרי אמור להיות במרווח הכתפיים והמרפקים של הנוסעים מלפנים ומרווח הרגליים של הנוסעים מאחור.

    תא המטען צמח גם הוא , מ310 ליטר ל328 ליטר (או מ510 ליטר ל528  בלוגאן).    

    דגם הסטפווי מקבל בדור הזה בידול מודגש יותר, עם איפור שטח מובלט, גלגלים גדולים יותר ומרווח גחון של 17.4 ס"מ.  

     

    היבט הבטיחות שכבר לא היה תחרותי בדגם היוצא זכה לשדרוג משמעותי. כעת ישנן שש כריות אוויר כסטנדרט, בלימה אוטונומית , חיישני חניה קדמיים ואחוריים,

    מצלמת רברס וכן פנסי לד חדשים המחליפים את פנסי ההלוגן המיושנים שהיו בדור הקודם, לטובת הארה טובה יותר .

    מנגד, העדרה הבולט של מערכת התרעה על סטייה מנתיב יחייב אצלנו מערכת כזו בהתקנה מקומית.

     

    מנוע הדיזל 1.5 ליטר הוותיק והמוכר לא יוצע , ולכן היצע המנועים יתבסס אך ורק על מנועי הבנזין של רנו.

    המנוע הבסיסי הינו  מנוע 1 ליטר אטמוספרי עם 65 כ"ס המשודך לתיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים בלבד ,

    ממשיך עם ה0.9 המוגדש בהספק של 90 כ"ס ובקצה ההיצע, ה1.0 TCE החדש יותר, עם 100 כ"ס שיוכל לפעול גם על גז.

    שני המנועים המוגדשים מחוברים לתיבה ידנית בעלת שישה הילוכים, או לתיבה רציפה , המחליפה את התיבה הרובוטית הידועה לשמצה, ואמורה לספק תאוצה טובה יותר והעברת הילוכים חלקה יותר.  

     

    פנים הרכב עבר עדכון מהותי, לוח המחוונים מעוצב בצורה מודרנית יותר עם מסך דיגיטלי בין  שני המחוונים האנלוגיים  , שימוש בחומרים נעימים יותר למגע, ועיצוב עדכני.

    בחוץ ניתן לשים לב כעת שידיות הדלתות עברו לתצורה הנפוצה כיום ושפתיחת תא המטען היא כעת חשמלית.

    בדגמים החדשים יוצעו אופציות כגון מערכת מולטימדיה עם תמיכה בשיקוף אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי , בקרת אקלים, חימום מושבים , בלם יד חשמלי וסאנרוף.  

     

    כל שנותר הוא לראות עם איזה אבזור ומנועים תגיע הסנדרו לארץ, והאם היא תצליח לשמור על תואר 'המכונית הזולה בישראל'. אם תצליח לשמור על התואר,

    תהווה הדאצ'יה החדשה חבילה מעניינת ומאובזרת לנהג המחפש רכב מאובזר בלי לרוקן את חשבון הבנק.

     

    nuova-dacia-sandero-2020.jpgnuova-dacia-sandero-2020.jpg

    nuova-dacia-sandero-2020.jpgnuova-dacia-sandero-2020.jpg

    nuova-dacia-sandero-stepway-2020.jpgnuova-dacia-sandero-stepway-2020.jpg

    nuova-dacia-sandero-stepway-2020.jpg2020-dacia-logan.jpg

    2020-dacia-logan.jpg

     שיתוף

    User Feedback

    Recommended Comments



    שמח שזנחו את התיבה הרובוטית הנוראית, אני בטוח שהתיבה הרציפה תמשוך יותר קונים.

    נראית טוב וגם מודרנית יותר, מקווה שתצליח במבחני הריסוק.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    למען האמת, הפרונט נראה לא רע בכלל.

     

    שמים לב לדמיון עם רנו, פקדי המזגן כמו בקליאו, כפתורי ההגה וכו', נחמד מאוד.

     

    חיישנים קד' + התראה במראות צד? מעניין.

    עריכה אחרונה על ידי ozal5
    • מעניין 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    יפה, השאלה מה תהיה תוספת המחיר על שיפור כזה.
    מי חושב שהוא יכול להעריך כמה תעלה הסנדרו סטפווי, אני קונה לאישתי במידה והמחיר קרוב ל 80 או 82.

    Sent from my SM-G985F using Tapatalk

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הפנים נראה סבבה לגמרי. אני גם רואה שליד התא ששמים בו את הפלאפון יש חיבור usb. מעניין רק אם יהיה שם מקום לפלאפון מודרני גדול, כי בהרבה רכבים עם הטענה אלחוטית זה נראה כאילו אין באמת מספיק מקום.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אחת המכוניות החביבות עליי. באמת. לא מרגישה זולה, אלא פשוט... ישירה ולעניין, עם אמינות בראש הטבלה, למרבה האירוניה. נקווה שלא שברו יותר מדי דברים בדור החדש.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אין דיזל - הם יפסידו הרבה לקוחות שקנו את הרכב כרכבי שרות של טכנאים למינהם עם צריכת דלק מצויינת ומחיר נמוך מאוד...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    המבחנים הוחמרו ואבזור הבטיחות הוא אופציונלי, אני מניח שיהיה מבחן לדגם הבסיסי ולדגם עם אבזור בטיחות ואני מהמר על 3 ו-4 כוכבים בהתאמה.

    נראה שהרכב עשה צעד גדול קדימה, מקווה שלארץ יגיעו רכבים עם הבלימה האוטונומית החשובה ושהמחיר ישאר בר השגה.

    הסנדרו יכולה להפוך לאלטרנטיבה מעניינת מאוד למכוניות מיני כשיש לה אבזור בטיחות וגיר אוטומטי אמיתי.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתמונות יש גרסה עם מולטימדיה ויש עם טלפון באמצע.

    רנו מזמן אמרו שהם יפסיקו למכור דיזל, אין סיכוי שהדיזל הישן שהיה יעמוד בתקן של 2021

    גיר רציף נשמע רעיון טוב

    2021-Dacia-Sandero-23.jpg

    2021-Dacia-Sandero-Stepway-31.jpg

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מאוד מוזר שאין דיזל, זה הלחם והחמאה שלהם באירופה.

    וגם בארץ לדעתי זה יפגע בהם, כי שילוב של מנוע דיזל עם גיר רציף היה אמור להיות מאוד חסכוני בדלק . 

    בנוסף לדעתי יחסר כוח לחלק מהרוכשים , המנוע 1.0 tce על הנייר נראה "רזה מידי" לפחות על הסטפווי  , אין לו מומנט מרשים במיוחד. (15 קג"מ בקירוב)

    בטח שמשווים אותו ל1.0 tsi של vag, ששם יש קצת מעל 20 קג"מ. 

    לא יודע .. נראה לי  שבתחום של יחידת ההנעה הם פספסו קצת.

    אבל באמת שאפו לדאציה על ההתקדמות שלהם בתור יצרן. 

    .עכשיו השאלה הכי גדולה זו מה ההשפעה על המחיר 

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    האמת? נראית ממש אחלה, ממש.

     

    אני מניח (ומקווה) שהיא תצליחח במבחן הריסוק - בכל זאת, היא מבוססת על הקליאו, פרט לסטיה מנתיב לא אמור להיות הבדל משמעותי.

     

    הימור שלי - החל מ-60-65 לסנדרו ידנית אטמוספרית בלי כלום, ועד ל-90 לסטפוואי אוט' מאובזרת. מעבר לזה זה כבר טווח מחירים של הקליאו, ששם היא כבר לא מתמודדת בכבוד.

     

    איפה @PriceDevil כשצריכים אותו...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...