Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

חבר ראה כזו למכירה 91 1800 אוטומט 170000 ק"מ.

 

מעבר לעובדה שצריכת הדלק גבוהה.

מה אתם יודעם לספר לי מבחינת מנוע, גיר אוטומט,מה לבדוק בעיקר ונקודות תורפה של האוטו.

 

תודה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

במנוע 1800 יש שני גירים ה-DL עם הגיר של הלאונה.

וה-GL עם גיר ארבעה הילוכים שעשה הרבה צרות לסובארו בתחילת דרכה של הלגאסי - למרות הכל אני הייתי מעדיף את גירסת ה-GL.

 

יש לבדוק אם הוחלפה רצועת תזמון - בלגאסי מדובר בסיפור לא זול (לפחות בנסיון הפרטי שלי עם מנוע 1600)

 

חוץ מדובר ברכב אמין ונוח לגילו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ידוע כרב אמין מאד ,

אבל תצפה שמנוע ה- 1800 עם גיר אוט' לא יהיה חסכוני בכלל,

זה מחלה ידועה אצל הלגאסי , נושא צריכת הדלק.

 

בכל מקרה אני ממליץ לא לקנות רכב בגיל הזה עם גיר אוט' , הסכנה של שיפוץ כבדה מדי על הכיס לדעתי .

פורסם
היי.

חבר ראה כזו למכירה 91 1800 אוטומט 170000 ק"מ.

מעבר לעובדה שצריכת הדלק גבוהה.

מה אתם יודעם לספר לי מבחינת מנוע, גיר אוטומט,מה לבדוק בעיקר ונקודות תורפה של האוטו.

תודה אורן

רוב הסיכויים שאם אכן מדובר בגיר 4 הילוכים (GL) אזי הגיר כבר עבר שיפוץ במסגרת הסדרה הפגומה של הגירים שהיתה בהתחלה.

 

באופן כללי המנוע ובמיוחד הגיר מאוד אמינים תחת טיפול סדיר. נקודות תורפה ברכב משומש הן מנוע, גיר, שילדה, ציריות ומזגן. תבדוק את כולן.

 

בלגאסי טיימינג לא יקר בכלל והטיפולים קלים ונוחים יחסית (טיימינג יעלה במוסך בין 700 ל 1000 שח כולל מחזירי שמן, חלקים ועבודה). אם תעשה טיימינג לבד, לא יעלה לך יותר מ 150-180 שח חלקים וכ-4 שעות עבודה. אם צריך להחליף משאבת מים זה עוד בערך 200 שח - וגלגלות/מותחנים לא מחליפים בכל טיימינג שעושים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חדש לי לשמוע ש1800 DL שונה במכלולים מה GL .

 

איך בכלל חשבו 1800 3 הילוכים לא צועק הצילו ב- 110 .?

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

בהזדמנות זו-

 

אני לא מבין למה אומרים שהרכב כבד ולא זז?

סך הכל 1300 ק"ג. זה רכב ממוצע.

ובקשר לביצועים-הרכב הזה טס עם תיבה ידנית.

פורסם
בהזדמנות זו-

 

אני לא מבין למה אומרים שהרכב כבד ולא זז?

סך הכל 1300 ק"ג. זה רכב ממוצע.

ובקשר לביצועים-הרכב הזה טס עם תיבה ידנית.

במונחים של "אז", 1300 ק"ג על מנוע 1800 (103 כ"ס) עם קרבורטור וגיר 3 הילוכים (בגרסאות הפשוטות עד שנת 93) או גיר 4 הילוכים (בכל גרסאות ה GL ו DL מ-93) זה לא היה משהו... ברור שהגרסאות עם הגיר בעל 4 הילוכים היו עדיפות בהרבה על אלו עם ה-3 - אבל אז ציפו להרבה יותר מנפח מנוע של 1800... ה 1600 (90 כ"ס) היתה בכלל עגלה.

עם תיבה ידנית העסק משתנה, האוטו זריז יותר וחסכוני יותר.

 

במונחים של היום, ביצועים כאלה זה סבבה למכונית משפחתית קומפקטית - כי היום המכוניות הללו שוקלות בערך אותו הדבר, עם מנוע בהספק דומה (פלוס 5-8 כ"ס במקרה הטוב) אך בנפח 1600 סמ"ק עם מנוע שמפיק ביום טוב 105-110 כ"ס. שיפור הביצועים בא בעיקר מתיבת הילוכים אוטומטית טובות יותר וזמינות כח עדיפה (מומנט בסלד נמוך וכד').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...