Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 3008 2016 מנוע 165 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

 

אני מחפש לקנות רכב משפחתי צנוע ובתקציב צנוע בהתאם.

 

יצא לי למצוא שנתון 16 עם מנוע ה-165 יד ראשונה שטופלה במוסך מורשה מרגע המכירה הרכב עם 140 אלף ק"מ.

 

בהיסטוריית טיפולים לא נראה שעלה משהו חריג או שחוזר על עצמו. הדברים החריגים היחידים שעלו היה מדחס מזגן שהוחלף לחלופי וממיר קטליטי שהדליק נורת מנוע והסתדר אחרי ניקוי.

 

האם יש דברים מיוחדים שצריך לשים לב אליהם בבדיקה של הרכב? מחלות ידועות?

פורסם

אם הממיר לא הוחלף, יכול להיות שבעתיד (הקרוב אפילו) הוא ימסור את נשמתו לבורא.
יש עוד כמה מחלות קטנות ונפוצות בדמות פורק לחץ גדישה, שסתום VVT וסולנואיד וואקום, ומחלה קצת פחות נפוצה של מכסה שסתומים שמאבד אטימה - כל אלה יחד לא מסתכמים לעלות של ממיר מקורי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כפי שנדב רשם, קח בחשבון החלפת ממיר קטליטי, זה לא שאלה של 'אם' אלא יקרה מהר מאוד לאחר הרכישה.

אני משער שהניקוי, אם בכלל היה כזה ולא רק איפוס נורה בלוח מחוונים, הוא פלסתר.

סולונואידים של שסתומי הפליטה והיניקה - תצטרך להחליף, ונתקלתי גם בתקלה של מצערת אלקטרונית.

למרות הכל מדובר ברכב שיכול להיות משפחתית מעולה ומרווחת.

תדאג לקנות מספיק בזול שישאיר לך מרווח של אלפי שקלים (לא 2000-3000 אלא יותר לכיוון של 10,000) להחליף את כל מה שיידרש. 

ותתוודע למוסך גבע בת"א, שהם אלופים במכוניות האלה יחד עם רמת יושרה נדירה בענף. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 13 שעות, discoTD5 כתב:

כפי שנדב רשם, קח בחשבון החלפת ממיר קטליטי, זה לא שאלה של 'אם' אלא יקרה מהר מאוד לאחר הרכישה.

אני משער שהניקוי, אם בכלל היה כזה ולא רק איפוס נורה בלוח מחוונים, הוא פלסתר.

סולונואידים של שסתומי הפליטה והיניקה - תצטרך להחליף, ונתקלתי גם בתקלה של מצערת אלקטרונית.

למרות הכל מדובר ברכב שיכול להיות משפחתית מעולה ומרווחת.

תדאג לקנות מספיק בזול שישאיר לך מרווח של אלפי שקלים (לא 2000-3000 אלא יותר לכיוון של 10,000) להחליף את כל מה שיידרש. 

ספציפית השנתון הזה? או שזה משהו גורף לרכב?

פורסם

יש ישנים יותר עם מנוע thp156 - תזהה לפי 156 כ"ס (ולא 165) - מהם עדיף להימנע. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
בתאריך 1.10.2023 בשעה 07:29, discoTD5 כתב:

כפי שנדב רשם, קח בחשבון החלפת ממיר קטליטי, זה לא שאלה של 'אם' אלא יקרה מהר מאוד לאחר הרכישה.

אני משער שהניקוי, אם בכלל היה כזה ולא רק איפוס נורה בלוח מחוונים, הוא פלסתר.

סולונואידים של שסתומי הפליטה והיניקה - תצטרך להחליף, ונתקלתי גם בתקלה של מצערת אלקטרונית.

למרות הכל מדובר ברכב שיכול להיות משפחתית מעולה ומרווחת.

תדאג לקנות מספיק בזול שישאיר לך מרווח של אלפי שקלים (לא 2000-3000 אלא יותר לכיוון של 10,000) להחליף את כל מה שיידרש. 

ותתוודע למוסך גבע בת"א, שהם אלופים במכוניות האלה יחד עם רמת יושרה נדירה בענף. 

 

 

עיקר העלות של ה-10000 זה מהממיר הקטליטי או משאר הדברים? 

 

כי אם זה מהממיר הקטליטי שווה אולי לחכות שיהיה בלוח רכב אחר שלא הייתה לו הבעיה אלא אם זאת מחלה ידועה ברכב.

 

עריכה אחרונה על ידי Denisius
פורסם
לפני 6 שעות, Denisius כתב:

 

 

עיקר העלות של ה-10000 זה מהממיר הקטליטי או משאר הדברים? 

 

כי אם זה מהממיר הקטליטי שווה אולי לחכות שיהיה בלוח רכב אחר שלא הייתה לו הבעיה אלא אם זאת מחלה ידועה ברכב.

 

 

הממיר יעלה כ 5-7 אלף, הדבר היקר הבא זה מכסה שסתומים, סולנואיד VVT, ואחרון זה פורק לחץ לטורבו.

העניין עם הממיר הוא נקודה למיקוח עם המוכר, זה לא משהו שאפשר למנוע אלא במקסימום לדחות קצת את הקץ.

×
×
  • תוכן חדש...