Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שטות גמורה עם "אפקט" של 200 קג"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 28.4.2023 בשעה 23:32, Buki כתב:

בניגוד להרבה מוצרים אחרים כאן לא מדובר בשטות גמורה. 

 

במכוניות עם מצערת אלקטרונית המצערת נפתחת לפי פקודת מחשב שפותח אותה בעקומה שטוחה יותר מאשר מידת הלחיצה על הגז, בשביל לעמוד בתקני זיהום אוויר ולחסוך בדלק. 

 

 

כל מיני Pedal Box כמו הנ"ל מבטלים את ההשהיה וההכהיה בין הדוושה למצערת, כמו כן יכולים לגרום למצב בו בלחיצת דוושה ב 50% מהלך, המצערת תהיה פתוחה נגיד ב 70%.

 

זה לא יוסיף לאוטו יותר כוח אבל תחושה חדה יותר ותגובות מעט יותר מהירות לגז, זה כן יכול להוסיף

 

לדעתי זאת שטות גמורה. 

 

בשוק קיימים אלפי שטויות שכביכול משפרים אבל הם בסך הכל שולחים אות שגוי בכוונה כדי שהמחשב יפצה בעוד דלק ואוויר. 

משקל תישעים באלי ועד מיני מחשבים באלפים. 

(אני מבין שהפריט שמדובר פה נושק לאלפייה)

 

זה שמישהו עוקף את המע' הלוגית של הרכב לא כזה מפריע לי. 

מה שאני לא מסכים בדעה זה, שלא סתם המצערת מתנהגת כמו שהיא מתנהגת.

תגובות חדות מדי לא בריאות להרבה דברים.

 

אני לא רוצה לדמיין מה יקרה עם כל נהג או נהגת ממוצע ומטה שלא ממש ישלטו או ירגישו את המצערת, 

עם כל הפקקים והזחילה הממוצעת. 

 

אני התקנתי ברכב, 

אני יודע שיש את זה ברכב. 

מכרתי לבחור צעיר שהסברתי לו והוא מתלהב, 

אבל יום אחד החברה שלו תנהג ופתאום מנשקת רכב בפקק ומבחינתה "הרכב פשוט עף לי". 

 

נכון שלפעמים מהנדסי הרכב מפציצים בשטויות מהתחת, אבל בתחום השליטה ברכב אני לא אוהב שמתעסקים עם רכבים לנהג הממוצע.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...