Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך? קליאו הברידית


PriceDevil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הגיע אלי מידע שיתכן שהקליאו ההברידית תצטרף להיצע. וכשאני אומר הברידית אני מתכוון להברידית ממש - לא הברידית קלה.

 

אני מסייג את דבריי כי לעיתים קרסו מביאים יחידה או ל"ניסוי" ואח"כ לוקח הרבה זמן עד השיווק בפועל. לפני כמה חודשים כתבתי על הרנו ארקנה, אבל שום דבר לא קרה.

 

הנתונים הבשים:

 

מנוע 1.6 הספק 140 כ"ס

0-100: 9.9

תיבת הילוכים: 6 מהירויות (ללא מצמדים - טכנולוגיה המגיעה מפורמולה 1)

 

צריכת דלק בתנאי אמת כ-22 ק"מ לליטר.

 

מחיר: 124990 ש"ח (רמת גימור INTENSE)  מערכות בטיחות בסיסיות בלבד ללא בקרת שיוט אדפטיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא ניתן לתמחר במחיר טוב יותר.

או להחזיר הrs באזור ה115 אלף.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו RS חזרה ב-118K אבל עם המנוע החלש.

כרגע בכל דגמי הקליאו בישראל אין בקרת שיוט אדפטיבית.

המחיר לדגם ההיברידי נשמע לא רע. מעניין אם תגיע גרסה דומה של הקפצ'ור ובכמה הוא יתייקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי הייתה לrs עם המנוע החזק שהיה בעבר.

לשלם 118 על מנוע עם 90 כ"ס.. לא נשמע מזהיר לעומת חלק מהמתחרות עם 130 כ"ס.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Mike808 כתב:

קליאו RS חזרה ב-118K אבל עם המנוע החלש.

כרגע בכל דגמי הקליאו בישראל אין בקרת שיוט אדפטיבית.

המחיר לדגם ההיברידי נשמע לא רע. מעניין אם תגיע גרסה דומה של הקפצ'ור ובכמה הוא יתייקר.

 

באירופה משווקת גירסה הברידית עם גיר ומנוע זהים לקליאו ההברידית. ההפרש במחיר שם הוא כ-5% כאן אני מאמין שיגיע לסביבות 10% (אם בכלל ישווק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו RS עם המנוע החזק שהיה בעבר כבר לא מיוצרת ולכן לא כדאי לבנות על ייבוא.

אם קרסו לא יתמהמה עם הקליאו ויזכה למלאי זמין בתקופה הקרובה, אז הרכב יכול להצליח - מכיוון שהיאריס והג'אז ההיברידיות כרגע ללא מלאי זמין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין למה הם החליטו להכניס מנוע 1.6 אטמוספרי כמו של פעם ברכב חדש ומתקדם טכנולוגית אחרי שכמעט לפני עשור הם עשו את המעבר למנועי טורבו קטנים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Gavrik כתב:

מעניין למה הם החליטו להכניס מנוע 1.6 אטמוספרי כמו של פעם ברכב חדש ומתקדם טכנולוגית אחרי שכמעט לפני עשור הם עשו את המעבר למנועי טורבו קטנים.

מנועי הטורבו קטני הנפח היו אלטרנטיבה למנועים אטמוספריים בנפח גדול יותר, בשיוט בו אין צורך בכוח הנפח הקטן סיוע מאוד לחיסכון ומגדש הטורבו הוסיף את הכוח שחסר בשל הקטנת הנפח. אבל זו עדיין פשרה בכל הקשור לפליטת מזהמים בכל טווח הפעולה של המנוע ונצילות המנוע עדיין לא גבוהה מספיק. מנוע אטמוספרי אפשר להביא ליחס דחיסה גבוה ולהשתמש במחזור פעולה יעיל יותר כמו אטקינסון וכך להשיג נצילות תרמית גבוהה של מעל ל-40%, לא ניתן לעשות את זה במנועי טורבו כי אתה חייב לשמור על יחס דחיסה נמוך יחסית והנצילות התרמית של המנוע היא נגזרת של יחס הדחיסה. את הכוח החסר מוסיף המנוע החשמלי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...