Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פעם ראשונה שאני צריך להגרר לתביעה, אשמח לתשובה על כמה שאלות:

1. האם בעל הרכב חייב להיות נוכח בדיון או שהנהג בזמן התאונה יכול להגיע במקומו?

2. האם ניתן לצרף הפסדים על אובדן ימי עבודה לצורך נסיעה לשמאי\מוסך?

3. אני צריך לצרף לתביעה את חברת הביטוח של צד ג'? (יש לי מכתב מהם שהם מתנערים מהתביעה)

עריכה אחרונה על ידי Albetx

פורסם

1. תלוי את מי אתה תובע

2. אם תגיש דו"ח חודשי מהעבודה שביום מסוים לקחת חופש/נעדרת וחשבונית מוסך מאותו היום, קיים סיכוי שתקבל משהו (עליך כמובן לכמת זאת מבחינה כספית) אבל די נמוך

3. מומלץ לצרף כנתבעת גם את חברת הביטוח

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

עליך לתבוע את כל מי שרלוונטי לענין פיצוי על הנזק, הנהג, בעל הרכב וחברת הביטוח.

זה שהם מתנערים זה נחמד, אם השופט יצדד בך ויפסוק שהצד השני אשם בתאונה ושמגיע לך כפיצוי הוא יכול לנער אותם חזרה ולקבוע שבתור החברה המבטחת של הצד המפסיד הם אלה שצריכים לפצות אותך.

 

צרף כל הפסד כספי שנגרם לך, ימי עבודה, נסיעה במונית או שכירת רכב וכו׳. צרף קבלות ואישורים.

פורסם

לגבי 1 התכוונתי אם אני יכול להגיע לדיון (אני הנהג) ולא בעל הרכב?
ולגבי צירוף חברת הביטוח, זה אומר שנציג שלהם יגיע לדיון?

פורסם

לדעתי רצוי שבעל הרכב יהיה נוכח, עלולים לתהות מדוע הוא לא נמצא.

אולי לפחות שיתן לך תצהיר כלשהו שהוא מסמיך אותך בכל הקשור לתביעה בגין התאונה הרלוונטית.

פורסם

בעל הרכב הוא התובע והוא צריך להופיע כי הנזק שנגרם לרכב הוא שלו ולא שלך

 

אתה יכול להופיע בתור תובע נוסף אם נגרמו לך נזקים  והשאלה היא מדוע הטיפול נפל עליך בתור נהג

 

אתה מופיע בתור עד .

 

כדי למנוע בעיה של חיסרון כיס מצד הנתבע מקובל לתבוע גם את חברת הביטוח שלו ואז יופיע מטעמה איש מחלקת התביעות משופשף יותר מכל עו"ד מצוי.

 

לכן אם לא מדובר בסכום משמעותי שאתם סבורים שניתן יהיה לגבות אותו מהנתבע ללא קושי לא הייתי מצרף את חברת הביטוח כנתבעת.

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרכב רשום על אבי אבל אני המשתמש ברכב, אני יכול לתבוע בשמי? או שאני צריך לתבוע בשמו ולצרף יפוי כוח? 

סכום התביעה גבוה מסכום השתתפות עצמית כך שלדעתי אין ברירה אלה לצרף את חברת הביטוח של צד ג',

מדובר בתאונת חניה, הרכב שלי חנה כחוק וצד ג' נכנס בו, גם אם ישלחו את הנציג הכי ממולח לא רואה איך יצאו מזה.

 

פורסם

כ"כ לא ברור.

תוכל לפרט מהתחלה מה קרה ומה הנזק ומי הנתבעים?

תסביר לאט אני אבין מהר.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אוקיי אנסה להיות ברור:
הרכב שלי רשום על אבא שלי (לא העברנו יד במשפחה).
פלונית נכנסה לי ברכב שהוא עומד בחניה ברחוב וגרמה לנזק של כ3 אש"ח (מגובה בדוח שמאי).
פלונית סירבה לשלם וכך גם חברת הביטוח שלה (נעשו אין ספור נסיונות ע"י סוכנת הביטוח).
האפשרות האחרונה היא לתבוע בתביעות קטנות.
איני רשום כבעל הרכב אך אני בעל הרכב בפועל, אני יכול להגיש את התביעה בשמי?
ושאלה נוספת, מה ההיתרונות והחסרונות של הכנסת חברת הביטוח שלה כנתבעת נוספת?

פורסם
לפני 28 דקות, Albetx כתב:

אני בעל הרכב בפועל,

אין כזה מעמד משפטי, וכמו שהסביר כבר ישה, התביעה צריכה להגיע מבעל הרכב.

בנוסף ישה הסביר את החסרון והיתרון שבצירוף חברת הביטוח. לתביעה.

×
×
  • תוכן חדש...