Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת עמדות טעינה לרכב חשמלי - מעודכן לחודש דצמבר 2021


Gopher
שימו לב! השרשור הזה בן 264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאיפה אתה חושב האירופאים העתיקו את הרעיון? ברור שמקומות כאלו הם אידאלים לעמדות טעינה מהירה.

https://www.wmur.com/article/tuesday-april-7th-hooksett-welcome-center/4979399

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, eladts כתב:

מאיפה אתה חושב האירופאים העתיקו את הרעיון? ברור שמקומות כאלו הם אידאלים לעמדות טעינה מהירה.

https://www.wmur.com/article/tuesday-april-7th-hooksett-welcome-center/4979399

זה לא מועתק.
ברוב המכריע של ארה״ב אין בכלל כאלה על כבישים מהירים ציבוריים, רק על toll roads פרטיים.
כשהוקמה מע׳ ה-Interstates בשנות ה-1950, חוקק חוק פדרלי שמונע הקמת עסקים מסחריים כלשהם על כבישים מהירים -- כולל תחנות דלק ועמדות טעינה. מותרים רק ״אזורי מנוחה״ (Rest Areas) עם שירותים ומכסימום שולחן לפיקניק. החוק התיר לעסקים שכבר היו קיימים (כמעט כולם בצפון-מזרח, על כבישי אגרה פרטיים) להמשיך ולהתקיים.
החוקים האלו הועברו במוצהר כדי להגן על עסקים מקומיים בערים/עיירות הקטנות שהכביש עובר לידן, ומכריח את הנהג לרדת מהכביש לעיירה, מה שמאריך את זמן הנסיעה. יש כבר שנים יוזמות חקיקה לשנות את זה, וכן לאפשר פלאזת שירות בסיגנון האירופי (בין השאר, כי לנהגי המשאיות אין מקום בטוח לעצור לנוח בו בהרבה מקרים, ומדינות רבות סוגרות אזורי מנוחה מחוסר תקציב לתחזק אותן), אבל הן לא מתקדמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

   למרות התקנה הארכאית, לא חסרים בארה"ב travel center על כבישים מהירים. קודם כל התקנה חלה רק על  כבישי  interstate  שהוקמו במימון פדרלי. היא לא חלה על כבישים מהירים שהוקמו במימון המדינות או כבישי אגרה. כמו שכבר ציינת, כבישים שהיו כבר קיימים הוחרגו מהתקנה ולכן ברוב צפון מזרח ארה"ב אין לתקנה הרבה משמעות (דוגמה). במקומות אחרים או שבונים את המרכזים האלו בסמוך ליציאות מהכביש המהיר או על דרך שירות לצד הכביש המהיר (דוגמה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
לפני 3 שעות, Boltik כתב:

אפקון שלחו הודעה על עדכון המחירים בקרוב. אין גבול לחזירות!

 

אין סיבה להעלות כי מחירי החשמל לא עלו, אז מה התרוץ שלהם?

לכמה הם מעלים?

 

הפתרון זה תחרות בין חברות הטעינה שתביא להוזלת מחירים, כמו למשל בקניון אם הדרך.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.2.2023 בשעה 17:12, Gopher כתב:

מסכים איתך.

אני גם בעד שבכל עמדת טעינה יהיה אפשר לשלם עם כרטיס אשראי, לטובת מי שלא התקין את האפליקציה של חברת הטעינה.

שלחתי מייל בעניין לשרת התחבורה (אני נאיבי, יודע), אעדכן אם יהיה איזה תגובה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי לייאש.. אני שלחתי מכתב על הנת"צ המקולל בכביש 1 וצירפתי גם מדידות מדויקות ומחקרים שביצעתי וחוץ ממייל כמו שקיבלת, לא קיבלתי כלום..

וזה היה לפני כחודשיים

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...