Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2015 GLI - נוזל קירור מנוע


cohr
שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

הרכב עשה 60,000 והוא 6 שנים על הכביש.

טיפולים הקפדתי לעשות עד היום כל 11 חודשים בערך, כי פשוט לא הגעתי ל 15,000 ק"מ בשנה.

מחודש שעבר אני עושה כמות רצינית יותר של ק"מ, מאמין שאם אני ממשיך באותו קצב אגיע לאיזור ה 17,000 בשנה.

אני לא בן אדם של רכבים - לא מתלהב מלהחליף, אני מקפיד לנסוע בצורה מתונה וכל עוד הרכב נוסע, לא עושה בעיות ויש מזגן שעובד.. מבחינתי להמשיך לשמור עליו ולהישאר איתו עד שיתפגר..

 

אז ככה - מעבר לטיפולים הרגילים ( פילטר מקורי, שמן מנוע 30-5W מלא וכו' ) החלפתי השנה גם פלאגים מקוריים.

 

*לטיפול הבא שאליו אגיע בערך עם 70,000 ק"מ אני שוקל לחדש נוזל קירור מקורי למנוע. קראתי קצת מידע ברשת, והמידע מבלבל.

 

*אודה לעזרתכם לגבי הנוזל קירור לאור הנתונים שכתבתי - האם כדאי להחליף ? האם לשים אך ורק מקורי ? מה להקפיד להגיד במוסך שלי ( לא מורשה של טויוטה ) וכו'.

 

תודה רבה,

יניר

עריכה אחרונה על ידי cohr
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הנוזל קירור לא חייב להחליף אבל בשביל ה70 שקל שזה עולה כן הייתי מחליף (אתה בקלות יכול לבד זה עניין של לפתוח פקק לתת לנוזל להתנקז החוצה לסגור, למלא ולנקז אוויר).

ולא חייב מקורי ונוזל קירור כזה יהיה מצוין.

https://www.autostore.co.il/product/נוזל-קירור-אדום-prestone-toyota/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, זה מוקדם מדי להחליף נוזל קרור אחרי 70 אלך קילומטרים.
לפי ספר הרכב, מחליפים בפעם הראשונה אחרי 150 אלף קילומטרים ואחרי זה כל 75 אלף. לא מציינים מספר שנים.
בטויוטה כזאת הרבה פעמים משאבת מים מתחילה לנזול לפני שמועד החלפת נוזל קרור הזה מגיע, ואז בכל מקרה מחליפים את הנוזל כולו.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, vladclar כתב:

לדעתי, זה מוקדם מדי להחליף נוזל קרור אחרי 70 אלך קילומטרים.
לפי ספר הרכב, מחליפים בפעם הראשונה אחרי 150 אלף קילומטרים ואחרי זה כל 75 אלף. לא מציינים מספר שנים.
בטויוטה כזאת הרבה פעמים משאבת מים מתחילה לנזול לפני שמועד החלפת נוזל קרור הזה מגיע, ואז בכל מקרה מחליפים את הנוזל כולו.

 

 

מה משאבת מים עכשיו הכנסתי לי ? 

היא לא תחזיק לי לכל חיי הרכב?   

לא חשבתי אפילו לבדוק אותה מידי פעם,  יש עוד מחלות אופייניות שאני צריך לבדוק בקורולה שלי?

 

השנקל שלי, עם קורולות.

 

הקורולה הנוכחית שלי , 2015 עם 97,000 - עדיין נוזל מקורי , לא מתכוון להחליף בקרוב, אולי ב 150,000. 

קורולה 2003 - למרות שב 2007 בערך, המוסך המרכזי טען שמשאבת המים נוזלת , הרכב נמכר ב 2015 עם 145,000 ק"מ עם המשאבה המקורית והנוזל המקורי

קורולה 1999  - נמסרה אחרי 20 שנה שעברה במשפחה עם נוזל הקירור המקורי, משאבת המים המקורית על המנוע המקורי שעשה 265,000 ק"מ 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לבדוק שום דבר במשאבת מים, רק מפלס נוזל קרור.
אם הוא מתחיל לרדת, תחפש סימני צבע וורוד / אדום ( טיפות) על אביזרים אחרים כמו מדחס או אלטרנטור. הרצועה שמסובבת את המשאבה חיצונית, גם המשאבה עצמה בהחלפה לא דורשת פירוק מסובך. רק מה - במוסך טויוטה דורשים מחיר מופרז על החלפתה ( + נוזל קרור ).

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הייתה קורולה מודל 2001 עד שנת 2019 שאז נמכרה עם כ 140000 ק"מ עם משאבה מקורית ונוזל קירור מקורי ולא זכור לי שאי פעם היה חסר נוזל (יתכן שבטיפול השנתי היו משלימים מעט פערים למרות שאני משוכנע שאף פעם לא ירד מתחת למינימום). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין קורולה 2001 לקורולה 2015?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת?  זה אותו שם? טויוטה קורולה 2001 ל טויוטה קורולה 2015. 
אפילו 2 הספרות השמאליות זהות  20..    החליפו רק את הצד הימני , כלומר שינוי קטן ולא מהותי במקום 01 , 15. 
 ה-1 הימני זז קצת שמאלה והוסיף חמסה מימין למזל טוב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

שאלה שעלתה לי בראש לגבי החלפת נוזל קירור.

הפעולה כביכול היא ניקוז ומילוי נוזל חדש איכותי בצבע הנכון, תקן נכון עד למפלס MAX.

מה החשיבות של ניקוז האוויר לאחר פתיחת בורג וריקון הנוזל?

מה קורה אם לא מנקזים אוויר/מנקזים בצורה הנכונה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בטח.
ואחרי 2001 היו גם קורולות 2003-2004 עם בוצה במנוע, ממירים קטליטיים וכו..
2015 דגם שונה, חלפים שונים.
משאבת מים זה בקטנה, אחרי קילומטראז' בכובד ולא גורף.
תחשוב רגע על כל הרכבים האחרים בהם בכל מקרה מחליפים משאבת מים ביחד עם רצועת טיימינג אחרי 90-120 אלף קילומטרים ( איפה שהרצועה קיימת ).

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...