Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית התחממות בפורד מונדאו


bensno
שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב

יש ברשותי פורד מונדאו 2013 אקובוסט

השבוע בזמן מאמץ עם רכב עמוס ונסיעה מהירה חום המנוע הגיע לשלושת רבעי הסקאלה, האטתי מעט את הנסיעה והוא חזר להתייצב על החצי ומאז בנסיעה פשוטה בעיר ללא מאמץ מיוחד הוא לא מתחמם. 

שמתי לב שהוונטה לא נכנסת לעבודה אך גם לא מתחמם,

לא יודע אם קשור או לא אבל החימום ברכב לאחרונה מזייף. יכול להוציא חום ופתאום מפסיק לחמם ומוציא אוויר פושר לכמה דקות ואז שום חום.

אציין שהוחלפה משאבת מים ורדיאטור חדש לפני כמה חודשים

תודה על העזרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יוצא מתוך הנחה שבדקת ולא חסר נוזל קירור מנוע .

כנראה שצריך לבצע ניקוז אויר וסביר מאוד שזה גם משפיע על החימום הפנימי ברכב.

אני מקווה שלא הותקן רדיאטור מאיכות נמוכה שעלול לגרום להעיות כאלו ודומות.

בברכה  -  רפי לין

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, רפי לין כתב:

אני יוצא מתוך הנחה שבדקת ולא חסר נוזל קירור מנוע .

כנראה שצריך לבצע ניקוז אויר וסביר מאוד שזה גם משפיע על החימום הפנימי ברכב.

אני מקווה שלא הותקן רדיאטור מאיכות נמוכה שעלול לגרום להעיות כאלו ודומות.

בברכה  -  רפי לין

 

אכן בדקתי. היו חסרים אך לא יותר מכוס מים

מה שכן עכשיו הבחנתי בסדק קטן במיכל עיבוי מלמעלה ( לפי הצבע האדום על הפלסטיק) 

האם זה קשור?! 

איך מבצעים ניקוז אויר נכון במערכת סגורה כמו של המונדאו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

היי,

כל מה שיכתבו כאן יהיו השערות, כל התשובות נכונות, אבל כנראה שיש אחת שהיא הפתרון.

זה יכול להיות ניקוז אוויר, טרמוסטט או נזילה מהמיכל.

בכל מקרה צריך לבדוק ולהיות בטוחים.

 

מוזמן להגיע אלינו לבדיקה.

 

עדי

  • רעיון טוב! 1

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש בריחת לחץ מהמיכל עיבוי הייתי מתחיל בלהחליף אותו כי זה יכול להשפיע לך על נקודת הרתיחה של הנוזל. 

בגלל שזאת בעיה לא דחופה (אמרת שזה קרה פעם אחת ונרגע) תתחיל בזה ותעקוב עם הזמן אם יורד מפלס הנוזל, לא עוזר? לך למוסך.

תנסה לחפש בגוגל איך לרוקן אוויר מהמערכת זה די פשוט

עריכה אחרונה על ידי Shab00
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

בוקר טוב. בהמשך לנושא הזה

החלפתי מיכל עיבוי לחדש

כשניסיתי להוציא אוויר מהמערכת עי השארת פקק פתוח שמתי לב שהמאווררים לא נכנסים לפעולה גם לא אחרי חצי שעה. הרכב לא מתחמם,

המים במיכל עיבוי עולים.והצינור התחתון שמחובר לרדיאטור נשאר קר אין לי מושג אם זה היציאה מהרדיאטור או הכניסה

ככה שלא הצלחתי להבין מה קורה פה

לאחר כמה ימים בבדיקה בבוקר. שמתי לב שהצינורות מצומקים מווקום במערכת. פתחתי את פקק המיכל והשתחרר כל הווקום עי כניסת אויר והצינורות חזרו לעצמם

מה קורה פה לדעתכם??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...