Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם רכב MHEV (ז"א מערכת Mild-Hybrid) יהיה כבד יותר מאותו דגם רכב ללא מערכת כזו?


Coresh
שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם כן, אז האם החיסכון בדלק באותו רכב MHEV לא מתקזז עם צריכת הדלק הגבוהה יותר עקב המשקל הגבוה יותר - מה שבעצם מייתר את המערכת הזו שמטרתה לחסוך בדלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משקלה של מערכת mild hybrid טיפוסית הוא כמה עשרות קילוגרמים - לא משהו שמשפיע לרעה על צריכת הדלק באופן דרסטי, ניתן להתקין אותה בקלות על דגמים קיימים ללא שינוי תכנוני משמעותי. ההשפעה העיקרית שלה היא בצמצום פליטת המזהמים מה שנחוץ כדי להפחית קנסות זיהום לאיחוד האירופי. ואת המטרה הזאת המערכות הללו משיגות בצורה טובה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אז אם כך השאלה האם ללקוח הסופי יהיה כדאי יותר לבחור בגרסה ללא MHEV, שתהיה קלה יותר (גם כמה עשרות קילוגרמים זה חיסכון), וכנראה גם זולה יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חדש בפאתי 2021 שמשווק עם mild hybrid זו בדיחה עצובה על חשבון הצרכנים. 

  • אהבתי 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zvit כתב:

היא לא תהיה כי יפסיקו לייצר אותה.

 

לדעתך הטכנולוגיה הזו זמנית?

 

לפני 58 דקות, discoTD5 כתב:

רכב חדש בפאתי 2021 שמשווק עם mild hybrid זו בדיחה עצובה על חשבון הצרכנים. 

 

אז במידה ואותו דגם של רכב היה נמכר גם עם MHEV וגם עם בלי, עם אותם נתוני מנוע, באיזה אופציה הייתם בוחרים - עם MHEV או בלי, ומדוע?

השאלה הזו עלתה אצלי לאור היצע המנועים בקונצרן פולסווגן למשל, שמציעים מנועי TSI ו - eTSI (גרסת ה-MHEV) במקביל -  אז למה לשלקוח יבחר ב-eTSI בעצם?

 

עריכה אחרונה על ידי Coresh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

רכב חדש בפאתי 2021 שמשווק עם mild hybrid זו בדיחה עצובה על חשבון הצרכנים. 

למה?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Coresh כתב:

לדעתך הטכנולוגיה הזו זמנית?

 

זמנית מאוד, התפקיד של המערכות האלה זה לעמוד בתנאי האיחוד האירופי לזיהום, זהו, ברגע שהאיחוד האירופי יחמיר את התנאים לזיהום המערכות האלו אולי אולי יהיו הבסיס למערכות הבאות, ואולי יילכו לפח.

 

לפני 14 שעות, Coresh כתב:

אז במידה ואותו דגם של רכב היה נמכר גם עם MHEV וגם עם בלי, עם אותם נתוני מנוע, באיזה אופציה הייתם בוחרים - עם MHEV או בלי, ומדוע?

השאלה הזו עלתה אצלי לאור היצע המנועים בקונצרן פולסווגן למשל, שמציעים מנועי TSI ו - eTSI (גרסת ה-MHEV) במקביל -  אז למה לשלקוח יבחר ב-eTSI בעצם?

 

אני מנחש שבחלק מהמדינות (גרמניה למשל) גירסת ה-TSI לא תוצע בכלל כדי לעמוד בפליטת המזהמים הממוצעת, למדינות מחוץ לאירופה ימשיכו לשווק את ה-TSI (ואולי גם את ה-eTSI) כי מחוץ לאירופה אין את הבעיה של ממוצע פליטת המזהמים.

אני הייתי לוקח בלי MHEV אבל אני לא אינדיקציה, אני בחרתי מנוע אטמוספרי 😂

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנסה לחדד את דבריי - זה לא שתהיה ללקוח בחירה לרכוש רכב עם או בלי Mild Hybrid אותם דגמים המוצעים בארץ עם המערכת הזאת לא יוצעו במקביל גם בלעדיה. אינני יודע מה יקרה בעתיד, ואםייצורן של המערכות הללו ימשך.

 

@m3x7r3m3 אין קשר בין הטכנולוגיה של המנוע (אטמוספרי/טורבו) ל-Mild Hybrid הסוזוקי איגניס למשל תוצע מעתה עם מערכת כזאת משודכת למנוע אטמוספרי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בד"כ זיהום נמוך מגיע עם צריכת דלק נמוכה יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוקי זיהום האוויר של 2021 לא מתאימים למכוניות בנזין\דיזל.

כל יצרני הרכב מנסים לעשות קומבינות בשביל לעמוד בדרישות ולא ממש הולך להם.

יש עכשיו בעיה עם מנועי פלאג אין שעושה בעיה ליצרנים

https://www.carscoops.com/2020/10/ford-will-buy-credits-from-rivals-to-meet-eu-emissions-targets/

 

פורד לא הולכים למכור את הברנקו באירופה בגלל הדרישות האירופאיות.

עכשיו זה הזמן לקנות מכונות אמריקאיות עם V8 גדול במיוחד, מומלץ Hellcat

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.10.2020 בשעה 23:16, Coresh כתב:

לדעתך הטכנולוגיה הזו זמנית?

 

זה כמו מערכות start stop, או קרבורטורים עם בקרה אלקטרונית מתחילת שנות ה90 - ניסיון להתאים טכנולוגיה מיושנת לתקנות זיהום אוויר חדשות, במינימום הוצאות אפשרי.

 

לדעתי זה לא ישרוד על פסי ייצור לאורך זמן, ויפנה מקום לפתרונות יותר נורמליים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...