Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה CX5 רעש בהנעת בוקר בעקבות התקנת מסנן שמן לא תואם (לכאורה ?)


amnonymous
שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המוצרים שהצעתי הם לא פלשינג, אלא תוספים לשמן.

JB הוא תוסף מקצועי למוסכים ולא בכל מקום מוצאים אותו - הוא בעיני עדיף על BG. 

מומלץ לבצע פלשינג ואז להחליף שמן ומסנן. רק אם עדיין יש רעש לנסות את אחד התוספים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, danniel כתב:

המוצרים שהצעתי הם לא פלשינג, אלא תוספים לשמן.

JB הוא תוסף מקצועי למוסכים ולא בכל מקום מוצאים אותו - הוא בעיני עדיף על BG. 

מומלץ לבצע פלשינג ואז להחליף שמן ומסנן. רק אם עדיין יש רעש לנסות את אחד התוספים. 

בסדר גמור דניאל. רק לצורך העשרת ידע קצת :)  ... האם יתכן רעש בליפטרים בעקבות לכלוך? כלומר לכלוך שסותם את מעברי השמן או לכלוך שתופס את הליפטר ולא נותן לו לנוע בחופשיות ?  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי פלשינג האם קיים סיכוי לפגיעה בגומיות מרמי שסתומים?

 

לפותח השרשור

ראיתי ביוטיוב סרטון שבו מציג אדם רכב BMW שטוען לפרצדורה שעושים גם במוסכים כאשר יש תופעת נקישות ממרימים הידראולים.

הפרוצדורה פשוטה

במצב שהמנוע כבר חם ומצב חניה p

הוא מריץ את המנוע למשך 2 דקות על 3000 סל"ד.

לטענתו ולפי מה שהוא מציג בסרטון מיד לאחר מכן לא נשמעים יותר רעשים מהמרימים.

כמובן שלקחת את הפתרון בערבון מוגבל כי אין באמת הוכחה שזה פתרון הולם.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, yaron gr כתב:

לגבי פלשינג האם קיים סיכוי לפגיעה בגומיות מרמי שסתומים?

 

לפותח השרשור

ראיתי ביוטיוב סרטון שבו מציג אדם רכב BMW שטוען לפרצדורה שעושים גם במוסכים כאשר יש תופעת נקישות ממרימים הידראולים.

הפרוצדורה פשוטה

במצב שהמנוע כבר חם ומצב חניה p

הוא מריץ את המנוע למשך 2 דקות על 3000 סל"ד.

לטענתו ולפי מה שהוא מציג בסרטון מיד לאחר מכן לא נשמעים יותר רעשים מהמרימים.

כמובן שלקחת את הפתרון בערבון מוגבל כי אין באמת הוכחה שזה פתרון הולם.

 

 

הי, איזה קטע כי בדיוק גם אני ראיתי את הסרטון הזה .. יש לו עוד סרטון שבו הוא מציע להשתמש בתוסף לשמן שמונע רעשים אלו. אגיד לך מה העניין , אצלו הרעשים ככל הנראה תמיד ואולי באופן זמני זה פותר את הבעיה שהוא מעלה את הטורים לכמה דקות אך במקרה שלי זה רק בבוקר וגם זה לדקה ....

 

לגבי מה ששאלת, גם אני מצטרף לשאלה הזו בנושא של גומיות שסתומים ... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, yaron gr כתב:

לגבי פלשינג האם קיים סיכוי לפגיעה בגומיות מרמי שסתומים?

 

לפותח השרשור

ראיתי ביוטיוב סרטון שבו מציג אדם רכב BMW שטוען לפרצדורה שעושים גם במוסכים כאשר יש תופעת נקישות ממרימים הידראולים.

הפרוצדורה פשוטה

במצב שהמנוע כבר חם ומצב חניה p

הוא מריץ את המנוע למשך 2 דקות על 3000 סל"ד.

לטענתו ולפי מה שהוא מציג בסרטון מיד לאחר מכן לא נשמעים יותר רעשים מהמרימים.

כמובן שלקחת את הפתרון בערבון מוגבל כי אין באמת הוכחה שזה פתרון הולם.


זו גם הוראה טכנית שהיו עושים בפג'ו עם מנוע NFU. לטענת היצרן זה נועד לנקז בועות אויר בצורה יעילה מהמערכת של המרימים ההידראוליים - ולמען האמת היו מקרים שזה היה פותר ללקוחות את הבעיה.
מנוע בטמפ' עבודה, וסלד של 2000-3000 למשך 10-15 דקות (ממש לא 2 דקות).

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, איציק נ. כתב:


זו גם הוראה טכנית שהיו עושים בפג'ו עם מנוע NFU. לטענת היצרן זה נועד לנקז בועות אויר בצורה יעילה מהמערכת של המרימים ההידראוליים - ולמען האמת היו מקרים שזה היה פותר ללקוחות את הבעיה.
מנוע בטמפ' עבודה, וסלד של 2000-3000 למשך 10-15 דקות (ממש לא 2 דקות).

איציק

איציק, אז במה זה שונה מנסיעה בכביש פתוח 10 -15 דקות? הרי אפשר לנסוע על אותם טורים גם שעה ויותר מה ההבדל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי שתצליח לנסוע בתוך איזור המרכז גם באמצע הלילה בכביש ריק במשך 10-15 דקות על אותו הסלד בדיוק - הוא דיי קלוש. תמיד יש הפרעות ותמיד הסלד ירד בסופו של דבר ואז יעלה.

 

ומעבר לזה - אין לי מה להוסיף. זה מה שהמרכז תמיכה ה*עולמי* של היצרן בזמנו היה אומר לנו לעשות - ואכן היו מכוניות (שהיו סובלות מרעש מרימי שסתומים בבוקר - נדיר ב NFU אבל היה) שזה היה פותר להן את הבעיה כליל.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...