Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שיש לו גם כניסת WAN, אולי זה יכול לעבוד גם ככה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בזמנו הטכנאים שהתקינו טענו שזה יותר יציב איתו, אנערף, לא בדקתי עם ובלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חברים יקרים, אשמח לעצותיכם כי אני ממש לא מבין בתחום (ראוטרים וכו')

 

תודה לאל חזרו אליי היום מאנילמיטייד ואכן חיברו את הבניין וסוף סוף אוכל להינות מאינטרנט טוב ואיכותי.

חבילה של 1GB מהירות גלישה עבור 110 ש"ח בחודש (מתחייבים ל-90 אחוז מהתפוקה).

 

כחלק מההצעה הוצע לי גם ראוטר של D-LINK DIR825 ב-250 ש"ח, ולאחר מיקוח קל ב-199 ש"ח מחיר סופי.

למישהו יש ניסיון איתו? WIFI חזק? אני ממש לא בקיא בזה, ובמידה ואני כבר רוכש מהם ראוטר אז שיהיה איכותי.

 

נוסף על כך נאמר פה באחת ההודעות שאם אנלימיטייד מחוברים אז גם סלקום פייבר... טרם בדקתי מולם

 

 

עדכון: בדקתי מול סלקום:

חבילה של 1 גיגה ב-119 ש"ח (ספק של נטוויזן) כולל הראוטר ומגדיל טווח לWIFI.

מנגד הם אינם לומר לי על סוג ראוטר ספציפי והם עובדים עם כמה סוגים (לא ידעה לציין לי איזה)

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

אתה מתכוון ל-DIR825?

למה אתה צריך אותו? לא חושב שהוא מתפקד בתור מודם

http://www.dlink.co.il/il/products/5/2354.html

 

כן זה. התבלבלתי בין E ל-I

 

כיום יש לי ראוטר פשוט של פרטנר בחבילת 100 מגה

אין לי ראוטר משלי (אף פעם לא היה)

 

ולשם ניצול המהירות של ה-1GB אני מניח שיש צורך בראוטר רציני יותר (כמו זה שהוצע?)

פורסם

בשביל לנצל את המהירות על גבי ה-WIFI כמובן שתצטרך מערכת WIFI בתקן AC או AX.

 

AX יקרים עדיין, את אותו ראוטר בלי טובות אתה יכול לקבל מ-KSP ב-210 שקל אגב

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

בשביל לנצל את המהירות על גבי ה-WIFI כמובן שתצטרך מערכת WIFI בתקן AC או AX.

 

AX יקרים עדיין, את אותו ראוטר בלי טובות אתה יכול לקבל מ-KSP ב-210 שקל אגב

אני מניח שהראוטר שאקבל מהם יהיה AC

בכל אופן המחשב יהיה בחיבור קווי ככה שזה לא מדאיג אותי

 

מה דעתך על ההצעה הכוללת?

המחיר החודשי של סלקום קצת גבוה ולא בהכרח מוצדק

פורסם

לא ניסיתי את אנלימיטד, אני משלם אותו דבר בפרטנר על חבילה דומה היום.

 

DIR825 הוא בתקן AC, אבל בשביל לקבל מהם ב-200 שקל הייתי מעדיף לקנות עצמאית, אולי אפילו לא משהו של D-Link

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

אתה מתכוון ל-DIR825?

למה אתה צריך אותו? לא חושב שהוא מתפקד בתור מודם

http://www.dlink.co.il/il/products/5/2354.html

 

רק לחדד, בתשתית סיבים לא צריך מודם, אין חיוג. מקבלים DHCP ישירות לקיר, ברמה שאפשר לחבר את הלפטופ לקיר ויש אינטרנט.

כל מה שריך זה Access point כדי שיהיה WIFI בבית. DIR825 יעשה את העבודה במקרה הזה (וגם מכשירים פשוטים בהרבה)

לי בבית יש TP-LINK Archer C7 AC1750, קניתי אותו פרטי (העדפתי לא להתעסק עם חבילות למיניהן או השכרות) ואני מבסוט עד הגג.

(המכשיר שאני קניתי הוא לגמרי Overkill, אבל אני נהנה מהגדרות האבטחה המתקדמות + מזה שיש OpenVPN על הראוטר. בשילוב עם Dynamic DNS כדי לעקוף את זה שלא מקבלים Public static IP מהספק, אפשר להתחבר לרשת הביתית מכל מקום, שימושי מאד לאנשים שיש להם בית חכם ורוצים גישה גם מרחוק).

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
פורסם

בטוח? כי בפרטנר אמרו לי שאם אני רוצה אני יכול לחבר ראוטרים או AP למודם ראוטר שלהם (Technicolor TG789 במקרה של פרטנר)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חידשת לי, יכול להיות שמדובר בתשתית שונה. בכל מקרה באנלימיטד (וסלקום על גבי אנלימיטד) זה DHCP ישירות לקיר.

פורסם

לא בדקתי את זה, זה מידע שהגיע מנציג שהוא טכני כמו שאני בלרינה.

 

אולי מחר יהיה לי זמן כשאני עובד מהבית אני אחבר את הראוטר שלי ישירות לממיר אופטי ל-RJ45 ונראה מה קורה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש לך שקע אופטי בקיר? מעניין.

בבניין שלי יש תשתית נחושת רגילה ומתג מרכזי לכל הבניין, ההמרה מאופטי מתבצעת בכניסה למתג.

אצלי בבית יש שקע רגיל, אני מחבר לקיר כבל RJ רגיל.


×
×
  • תוכן חדש...