Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי אלנטרה 2006 דיזל נכבה באמצע נסיעה


נחי
שימו לב! השרשור הזה בן 1391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי אלנטרה דיזל 2006, הבעיה היא שבלחיצת דוושת הגז בערך לאזור חצי מהלך בעליה (תחת עומס) פתאום המנוע כבה ,ניסיתי להניע מיד לא הניע ,הוצאתי מפתח וחיכיתי כמה שניות הרכב הניע רגיל וחזר לנסיעה רגילה, ככה קרה לי פעמיים בהפרש של כמה ימים, מאז דולקת לסירוגין נורת מנוע, יש לציין שבפעמים שנכבה האוטו זה קרה רק בשעות החמות של היום כאילו ניסיתי בערב לאמץ את האוטו בעליות והכול ולא נכבה, אם מישהו מכיר את הבעיה אשמח לפתרון תודה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשם לך colauti 9 ,רק סורק תקלות .

ההימור שלי : חיישן קראנק .אם אכן מדובר בחיישן זה ,תוך זמן קצר  ,הרכב לא יניע וזה יכול לקרות תוך כדי עבודה..

אשמח לקבל עדכון .

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

באתי להמר על בעיה בEGR, בדרך כלל המחשב מגביל אותך במצבים כאלו וזה מה שגרם לכיבוי.

תעקוב אחרי סעפת היניקה ותמצא את הצינור, אליו מחובר חיישן וצינורות מים לקירור מסביב לצינור הEGR.

פתיחה וניקוי טובים יכולים לעשות הבדל משמעותי אם לא נגעו שם מעולם.

אני מעלה קצת תמונות מהניקוי אצלי (אותו בלוק מנוע כמו אצלך... הEGR עצמו שונה), שאולי יתן לך כיוון.

IMG_20190706_191954.jpg

IMG_20190706_192042.jpg

IMG_20190706_194340.jpg

IMG-20190706-WA0028.jpeg

IMG-20190706-WA0036.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, Trhtkf כתב:

ש כאן פירוט של העבודה:

https://www.elian.co.il/replace-glow-plug-d4ea-kia-magentis/

מדריך שאני כתבתי, למעשה כמו שציינתי זה אותו בלוק אבל הEGR שונה ,כך שזה לא רלוונטי.

הטוסון יותר מתאימה למדריך שכתבתי, האלנטרה היא עוף מוזר בקטע הזה, יש לה EGR קצת שונה, אבל אפשר להבין את הרעיון.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...