Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבר החזיק ב206 במשך לא מעט שנים עד 2014 שבה קנה 208, במשך השנים היה תקלה בשסתומי לחץ וזהו.

הרכב מודל 2002 עם 150 אלף עדיין במשפחה שלהם.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה אחרי שהגיר יתקלקל, הוא יתוקן, אך אחרי תקופה קצרה שוב יתקלקל, ושוב יתוקן, וכך חלילה עד שימאס, התיקונים יעלו יותר מהאוטו.

 

בהתחלה הגיר התחיל ברעידות ונתקע בהילוך כלשהו לא זוכר איזה,

משם הוא תוקן (ולא בזול),

אחרי ממש מעט זמן אולי חודשיים בקושי, נתקע בP, מזיז את הידית ולא עובר לשום מקום, עד שתוקן, גם לא בזול.

אחרי זה התחילה מנורה להבהב תוך כדי נסיעה שוב ושוב, לא מעביר הילוכים, עוצרים מכבים את המנוע, ואז זה נוסע לעוד כמה קילומטרים,

גם תוקן, גם לא בזול,

אחרי כחושיים, שוב אותה תקלה, מכאן האוטו כבר עף.

 

אגב, הגיר תוקן במכון גירומטק בצ'ק פוסט בחיפה, והוא ידוע כמון לתיקון גירים מהטובים באזור.

 

ב208, חשבתי שמדובר ברכב חדש, האמת? אכזבה גדולה, השהיות, דפיקות, חבטות, ומה לא, הפתרון של המוסך? אין מה לעשות, השבתנו את הרכב כמה פעמים ללא פתרון, התשובה היתה "כך זה הגיר הזה", האמת!!! לא נראה לי, הדפיקות וההשהיות היו פשוט מוגזמים שאפילו ב206 לא היו לי, חוץ מזה למי שמכיר את הסיפור היו לי עוד הפתעות חוץ מהגיר שפשוט אלצו את לאשתי לזרוק את הרכב באמצע הכביש להתקשר אלי לבוא לקחת את האוטו ולזרוק אותו לפח.

פורסם (נערך)

עד לפני חודשיים החזקתי ב206 עם הגיר al4, בציר אוקטובר 2000. הרכב נקנה עם 169 אלף קילומטרים בשנת 2012. הרכב נמכר עם 295 אלף קילומטרים עם אותו גיר. התנהג לא רע בכלל, ללא שיפוץ. מכיר אישית עוד כמה מקרים דומים, וגם כמה מקרים רעים דומים לשלך. אומנם זה לא הגיר הכי מוצלח אבל לא צריך לקטול לגמרי.

 

אם ה1.6 הנ"ל משודך לגיר al4, הייתי מעדיף לחפש 1.2 עם גיר אייסין, מוצלח הרבה יותר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mm1987
×
×
  • תוכן חדש...