Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שבוע טוב לכולם

ברשותי סוזוקי ליאנה 2008 שמורה מאוד עם קמ נמוך מטופלת היטב ולא נחסך עליה אפילו שקל, לאחרונה שמתי לב לתופעה מוזרה, אני בודק מים ירוקים ומגלה שחסר לי במיכל עיבוי, כל פעם אחרי נסיעה אני ממלא חצי כוס / כוס כבר תקופה של חודש...

עשיתי בדיקה עם מכשיר לחץ ניפחתי על 1.5 בר וגם על 1.1 בר והלחץ יורד לאט לאט.

אין נזילה

אין סימן של משו חשוד

אין חום מנוע

אין שום דבר שמעיד על בעיה

הפקק של הרדיאטור נראה במצ טוב ואוטם טוב

 

יש למישו עצה?

פורסם

צריך לבצע בדיקת לחץ במוסך/ מכון רדיאטורים- שם יודעים בדיוק כמה לחץ להכניס.

מעבר לזה, האם צבע השמן רגיל, או שיש סימני טחינה עליו ?

(אם יש סימני "טחינה" על אף הקמ הנמוך אטם ראש מנוע נפרץ כנראה עקב התערבבות שמן עם נוזל הקירור)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
צריך לבצע בדיקת לחץ במוסך/ מכון רדיאטורים- שם יודעים בדיוק כמה לחץ להכניס.

מעבר לזה, האם צבע השמן רגיל, או שיש סימני טחינה עליו ?

(אם יש סימני "טחינה" על אף הקמ הנמוך אטם ראש מנוע נפרץ כנראה עקב התערבבות שמן עם נוזל הקירור)

 

השמן רגיל גם המים רגיל אין התערבבות

פורסם

חייבת להיות דליפה ממקום כלשהו- חייב לבצע בדיקת לחץ עם ציוד ייעודי במוסך/מכון רדיאטורים לאיתור מדוייק (משאבת מים/תרמוסטט/צנרת/רדיאטור.

אם לא ימצאו כלום,נסה להחליף פקק רדיאטור שעם השנים הגומיה שיושבת עליו מאבדת מתכונותיה מיובש ואז הפקק לא אוטם כמו שצריך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

צריך לשים לב אם אין נזילה מרדיאטור החימום הפנימי שאותה קשה לראות

וזאת ע"י הרמת שטיחי הרגליים של הנוסע והנהג ובדיקה במגע יד ועין

אם יש רטיבות ברצפה ובשטיח.

כמו כן צריך להרים המכונית ולהסתכל בתחתיתה אם יש נזילות באזור חיבור

תיבת ההילוכים למנוע (מפקק מים אחורי במנוע), וכן מעוד פקקי מנוע.

בברכה - רפי לין

פורסם

ניראה שהבדיקה שעשית עם שעונים יעודיים בלוץ של 1.1 היא בדיקה נכונה ואכן צריכה להיות דליפה. תרים מיכסה מנוע ושאתה עם הפנים לתא המנוע תסתכל מצד ימין לראש המנוע קיים פלאנג מיים 3 ברגים. הפלאנג הזה הוא המחלה של הליאנות והאיגניסים והוא נוטה לנזול וכן הצנרת אליו יחסית רגישה. מכיוון שהפלאנג השה יושב מעל הגיר המיים שנוזלים לא מספיקים להגיע לריצפה ומתאדים עוד לפני לכן זו נזילה שצריך לבדוק ממש מקרוב על הפלאנג עצמו. הגיעו אליי כבר לא מעט פעמים גם ליאנות וגם איגניסים שהפלאנג הזה או הצנרת אליו נזלה. היה גם מיקרה של ליאנה שכמעט חרצו גורל ראש מנוע בגלל נזילה תמידית משם שהמוסך לא זיהה ונוצר מצב של לא מעט אויר במערכת הקירור בשל חוסר גדול של נוזל והוספה של נוזל קירור ללא ניקוז אויר הבחא למצב של מעבר הנוזל למיכל העודפים אז בלי התלבטות יותר מידי ובדיקה מעמיקה כמעט והליאנה הזו ניכנסה לראש מנוע. במיקרה הזה בסהכ החלפתי אץ הצינור הדק המתחבר לפלאנג וניקזתי אויר והרכב הזה חי ובועט כמו שצריך ללא שום בעיה. תיבדוק את העניין הזה. מחיר פלאנג כזה הוא כ 130 שח. ההחלפה שלו פשוטה מאוד אך ניקטז האויר צריך להיעשות בסבלנות יתרה והוא לעיתים גם לא מיתנקז בפעם הראשונה אלא לאחר כמה נסיעות אך עדיין חשוב לזהות שמאוורר הרדיאטור ניכנס לעבודה וזורק אויר חם.

פורסם
חייבת להיות דליפה ממקום כלשהו- חייב לבצע בדיקת לחץ עם ציוד ייעודי במוסך/מכון רדיאטורים לאיתור מדוייק (משאבת מים/תרמוסטט/צנרת/רדיאטור.

אם לא ימצאו כלום,נסה להחליף פקק רדיאטור שעם השנים הגומיה שיושבת עליו מאבדת מתכונותיה מיובש ואז הפקק לא אוטם כמו שצריך.

קשה לי להאמין שזה נזילה או פקק כי אני מאבד כוס מים בכמה שעות וזה המון

אני צריך לראות טיפטוף מאיפה שהוא

אפילו עם המכשיר לחץ שעשיתי לא ראיתי טיפה אחת נופלת אז לא יודע עד כמה להגיד נזילה

פורסם
צריך לשים לב אם אין נזילה מרדיאטור החימום הפנימי שאותה קשה לראות

וזאת ע"י הרמת שטיחי הרגליים של הנוסע והנהג ובדיקה במגע יד ועין

אם יש רטיבות ברצפה ובשטיח.

כמו כן צריך להרים המכונית ולהסתכל בתחתיתה אם יש נזילות באזור חיבור

תיבת ההילוכים למנוע (מפקק מים אחורי במנוע), וכן מעוד פקקי מנוע.

בברכה - רפי לין

היי רפי תודה רבה

אבדוק את העניין עם הרדיאטור הפנימי

אין נזילות משום מקום לכל אורך ורוחב הרכב הרמתי את הרכב ובדקתי יסודי וגם במכסה מנוע מלמעלה ולמטה הכל יבש בלי סימן של מים יבשים אפילו

פורסם
ניראה שהבדיקה שעשית עם שעונים יעודיים בלוץ של 1.1 היא בדיקה נכונה ואכן צריכה להיות דליפה. תרים מיכסה מנוע ושאתה עם הפנים לתא המנוע תסתכל מצד ימין לראש המנוע קיים פלאנג מיים 3 ברגים. הפלאנג הזה הוא המחלה של הליאנות והאיגניסים והוא נוטה לנזול וכן הצנרת אליו יחסית רגישה. מכיוון שהפלאנג השה יושב מעל הגיר המיים שנוזלים לא מספיקים להגיע לריצפה ומתאדים עוד לפני לכן זו נזילה שצריך לבדוק ממש מקרוב על הפלאנג עצמו. הגיעו אליי כבר לא מעט פעמים גם ליאנות וגם איגניסים שהפלאנג הזה או הצנרת אליו נזלה. היה גם מיקרה של ליאנה שכמעט חרצו גורל ראש מנוע בגלל נזילה תמידית משם שהמוסך לא זיהה ונוצר מצב של לא מעט אויר במערכת הקירור בשל חוסר גדול של נוזל והוספה של נוזל קירור ללא ניקוז אויר הבחא למצב של מעבר הנוזל למיכל העודפים אז בלי התלבטות יותר מידי ובדיקה מעמיקה כמעט והליאנה הזו ניכנסה לראש מנוע. במיקרה הזה בסהכ החלפתי אץ הצינור הדק המתחבר לפלאנג וניקזתי אויר והרכב הזה חי ובועט כמו שצריך ללא שום בעיה. תיבדוק את העניין הזה. מחיר פלאנג כזה הוא כ 130 שח. ההחלפה שלו פשוטה מאוד אך ניקטז האויר צריך להיעשות בסבלנות יתרה והוא לעיתים גם לא מיתנקז בפעם הראשונה אלא לאחר כמה נסיעות אך עדיין חשוב לזהות שמאוורר הרדיאטור ניכנס לעבודה וזורק אויר חם.

מיכל המים תקין ויבש ללא נזילה גם במכשיר לחץ הייתי צריך לראות יציאה של מים ולא ראיתי

×
×
  • תוכן חדש...