Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברכב שלי מותקנת עדיין מערכת השמע המקורית שלו וישנם כמה דברים שחסרים לי:

- אין AUX. יש פשוט חור איפה שאמור להיות המחבר.

- אין USB.

- אין דיבורית BT.

- הקליטה ברדיו לא משהו באזורים שאני חושב שאמורה להיות קליטה טובה.

- כאשר אני לוחץ על תחנה, הרדיו מוכן להעביר אליה רק עם הקליטה טובה (לפחות כך זה נראה). אחרת נראה שהוא מנסה לסרוק תדרים ולמצוא קליטה טובה יותר. זה מעצבן מאוד ואני מוצא את עצמי לוחץ על תחנה ומשחק ידנית עם התדר כדי שהוא לא ינסה לחפש בעצמו.

אין לי באמת מושג אם זה בגלל שהקליטה באמת גרועה, בגלל שזה קשור הגדרות כלשהן או סתם תקלה ברדיו. בגלל הנקודות הקודמות שמפריעות לי, גם אין לי כוח להתעמק בזה.

 

בקיצור, נראה לי שהפתרון עבור על הבעיות שלי זה להחליף את המערכת.

 

הדרישה הראשונה שלי מהמערכת החדשה היא שהיא תפתור את הבעיות והחוסרים של המערכת הקיימת.

בנוסף, אני לא רוצה לאבד את השליטה מההגה.

כמו כן, אני רוצה משהו שניתן לראות את השירים מהטלפון ואפילו להשמיע שירים מהטלפון עצמו.

אני רוצה תצוגה נורמלית, כלומר 2DIN.

 

עדיין לא החלטתי מה דעתי על car play/android auto. אני מניח שזה מייקר.

 

אגב, אני לא אודיופיל. מבחינתי איכות השמע הנוכחית (לפחות מדיסק) טובה מספיק.

 

כמה אמורה לעלות מערכת כזו והתקנה עבורה?

האם אמורה להיות בעיה להתקין אותה בדגם הרכב שלי?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...