Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו קבוצה של 6 אנשים ומתכוונים לשכור רכב שמתאים לנו מבחינת תא מטען ומקום בסלון הרכב.

חברת ההשכרה מציעה לי את ה- Mercedes Sprinter בעל 9 מקומות. מכל מקום שבדקתי, זה נראה לי כמו רכב עצום והיות ובארץ אין כזה (לפחות לא מצאתי) אני לא מצליח להבין פיזית מה הגודל שלו.

כשאני מחפש את הרכב הזה להשכרה, אני מוצא רק את Mercedes Vito או Viano ואלה דווקא נראות לי מתאימות יותר. אבל המחיר שלהן גבוה יותר ואני לא בין מדוע.

אני חושש להיתקע עם רכב גדול מדי ומסורבל מדי.

מבחינת רישיון לא צריכה להיות בעיה, יש לי רישיון ב' והרכב נופל בקטגוריה הזו לפי מה שהבנתי.

אשמח לדעתכם..

פורסם (נערך)

צריך לבדוק כיצד מוגדר אצלם רישיון B - האם מותר לנהוג ברכב 9 מקומות ?

הערה : אני חושב שאינך מורשה, אך אינני בטוח (בארץ, רישיון B מורשה לנהוג רכב עד 8 נוסעים - וזה אמור להיות לפי התקן האירופי).

 

הרכב הנ"ל משמש בארץ בתור מונית שרות עם 10 מקומות ישיבה. לגבי תא מטען וכו' - תלוי כיצד המושבים מסודרים. גם צריך לבדוק איזה תת-דגם/ סדרה של הספרינטר מציעים

http://bit.ly/1Oe7zKc

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

נראה לי שספרינטר באמת רכב גדול , יש גרסה לרשיון ב קטנה יותר אבל עדיין הוא גדול.

אני שכרתי לפני חודש באיטליה את הויטו 9 מקומות , לא ביקשו רשיון מיוחד.

בכללי רכב נוח ל9 נוסעים + מקום מאוד מכובד למטען + חסכוני מאוד ( דיזל) וסוחב.

שים לב שזה יותר 8+ 1 , המושב ה9 זה עוד אחד ליד הנהג ומתאים לאשה רזה וקטנה או ילד בן 13 + .

פורסם
Mercedes Vito או Viano ואלה דווקא נראות לי מתאימות יותר. אבל המחיר שלהן גבוה יותר ואני לא בין מדוע.

 

לדעתי רוב חברות ההשכרה מחזיקות VITO ברמת LUXURY גבוהה, ולכן הן יקרות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לאיזה מדינה אתה טס ובאיזה חברת השכרה אתה בודק?. על ידי חיפוש והזמנה באינטרנט תוכל לפתוח לעצמך הרבה יותר אופציות ובדרך כלל גם להוזיל את המחיר.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני שכרתי את הויטו ל8 ימים במחיר של 2300 כולל ביטוח השתתפות צמיגי חורף שרשראות.

קיבלתי ויטו ידנית דיזל.

×
×
  • תוכן חדש...