Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוסט קונטרול גריידי ספק b פרופקט 2 במצב מצויין 1200 שח.סעפת מקורית עם הכנה לאי גי' טי - 500 שחחיישן אי גי' טי חדש דנדש ( יש 2 ) - 250 שחטורבו k03 מקורי עבר 90k במצב טוב- 600 שחמזרקים מקוריים של agu אחרי ניקוי - 400 שחדאונפייפ מקורי - 300 שחצינורות הזנת מים שמן מקוריים 300 שחקיט התקנה לטורבו מקורי( ברגים סטאדים אומים ואטמים לצינורות מים ושמן ) - 100 שחצינורות גדישה מקוריים + המחברים שלהם + אינטרקולר + מופות סיליקון חלקיות הכל קומפלט ( ניתן לקנות גם בחלקים ) - 900 שח.אינלט מקורי - 100 שח.אפ פייפ להתקנת טורבו גדול של atp במצב מצויין 500 שחאטם סעפת יניקה חדש ומקורי מעברים קטנים 100 שחמכסה שסתומים agu לאחר ניקוי - 200 שחשמיכה לטורבו גדול צבע שחור - 350 שחמגן חום נירוסטה לטורבו גדול - 150 שחארבע כויילים beru מצב חדש נקנו לפניי 8000 קמ - 1200 שחבית מאף אלומיניום מתאים ל vr6 ול agu בקוטר 3 ורבע עם חיישן מתאים ותקין - 800 שחווסת 3 באר מקורי - 200 שחווסגייטים פנימיים - 100 שח ליחידה יש כמה.אני מאזור ראשון לציון, לפרטים אסף



 

0547745456

×
×
  • תוכן חדש...