Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם שטיפה בקיטור (+מיקרופייבר) עלולה לגרום לסווירלים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הרכב שלי עבר דיטיילינג חיצוני אצל אלטר. עד כאן הכל נפלא.

 

הקטע הוא שאני פשוט לא מוצא זמן - שלא לדבר על מקום - לבצע שטיפה עצמאית בשיטת שני הדליים וכו' כך שהאוטו פשוט מלוכלך כל הזמן, אע"פ שתחת שכבות הג'יפה אין סווירלים ושאר ירקות...

 

ברור לי כי הרכב הזה לא ייכנס יותר לעולם למנהרות השטיפה - את התוצאות של אלה ראיתי והספיק לי - השאלה היא מה קורה עם Steam Me - האם ניקוי בקיטור עלול ליצור סווירלים מחדש? שאלתי במקום (קניון אביב) וכמובן שענו לי כי הקיטור מוריד כל סוג של לכלוך וכי הם עוברים בזמן הניקוי בקיטור עם מטלית מיקרופייבר נקייה. עד כאן דבר Steam Me. וכעת אשמח לשמוע מישהו שהתנסה בניקוי שלהם לאחר דיטיילינג - האם "מסוכן" או שאכן אין בעייה מבחינת התעללות בצבע ויצירת סווירלים מחודשת החל בניקוי הראשון?

 

תודה!

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון של כמה פעמים הם בסדר גמור עושים אחלה עבודה , לפחות בפעמים שניקיתי את האוטו אצלם לא נוצרו סווירילים , וטיפ קטן תבהיר להם שיש לך שריטה בקטע של סווירילים זה יעזור קצת הם יתיחסו לאוטו בקפדנות מוגברת , לא שהם לא מקפידים אבל כדאי להבהיר את הנקודה הזאת .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...