Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום העבודה שלי מבקשים מכל העובדים להיות עם מכשיר סלולרי ללא מצלמה.

בעלי האנדרואיד התמזל מזלם וישנה אפליקציה שחוסמת את המצלמה ברגע שהם נכנסים למקום עבודה (בזכות הGPS )

לאומת זאת האפשרויות שלי הן או לקנות מכשיר זול ולשים בו סים נוסף עם אותו המספר או לעקור את המצלמה מהאייפון או להפקיד את האייפון בלובי לכל היום.

 

יש פה למישהו ידע מה עוד ניתן לעשות? האם אפשר למחוק קובץ של המצלמה או שיש אפליקציה יעודית גם לאייפון?

תודה!

פורסם

ממליץ לך לראות את המדבקות שיש בתעשייה אוירית

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

הגדרות-כללי-הגבלות-מצלמה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כן אני עובד בתעשייה, אבל הם באיזשהו שלב מפסיקים לתת מדבקה ופשוט דורשים חסימה או עקירה.

האפליקציה המדוברת אכן עובדת רק באנדרואיד...

gsi 16V תודה רבה! אכן האייקון של המצלמה נעלם, נכון לעכשיו זה יספיק!

שוב פעם תודה!

פורסם

היה לי חבר שעבד שם לפני 10 שנים

 

לדבריו היה אסור להכנס עם שום מדיה דיגיטלית (פלאפון, מצלמה, דיסקונקי,סידי,לפטופ, מכשירי הקלטה או נגנים וכו׳)

 

יתכן וזה רק במחלקה שהוא עבד, אז תגיד תודה שלפחות נותנים לך להכנס עם הטלפון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני הייתי במקום כזה במסגרת הצבא (לא תעשייה צבאית אלא משהו אחר באותה רמת סיווג).

את הפלאפון הפקדתי, והעובדים שם הסתובבו עם אנדרואידים עם מצלמות מושבתות (כנראה גם כן תוכנתית) והשאר עם מדבקות על המצלמה. חלק היו גם בלי פלאפונים בכלל.

 

אין הרבה מה לעשות כנראה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ברפאל יש את אותה האפליקציה גם לאייפון. עובדת יופי. בסהכ עניין של התקנת פרופיל והגדרות של מייל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
כן אני עובד בתעשייה, אבל הם באיזשהו שלב מפסיקים לתת מדבקה ופשוט דורשים חסימה או עקירה.

האפליקציה המדוברת אכן עובדת רק באנדרואיד...

gsi 16V תודה רבה! אכן האייקון של המצלמה נעלם, נכון לעכשיו זה יספיק!

שוב פעם תודה!

 

מצטער להודיע לך, זה לא יספיק.

כמו שכבר נאמר הדרישה היא פשוטה. השבתה ע"י אפליקציה (אנדרואיד)/מדבקה/עקירה/ הפקדה.

 

היה לי חבר שעבד שם לפני 10 שנים

לדבריו היה אסור להכנס עם שום מדיה דיגיטלית (פלאפון, מצלמה, דיסקונקי,סידי,לפטופ, מכשירי הקלטה או נגנים וכו׳)

יתכן וזה רק במחלקה שהוא עבד, אז תגיד תודה שלפחות נותנים לך להכנס עם הטלפון

 

דבר לא השתנה מאז פרט לסמרטפונים.

פורסם

אני חייב לדעת אם באמת יש מישהו שם שביצע עקירה של המצלמה?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עוד לא יצא לי לראות שמישהו ביצע עקירה אבל שמעתי שיש אנשים כאלה.

תכלס היתי מחליף את האייפון אבל הוא נקנה לפני חודשיים-חבל.

 

אשמח לדעת איך קוראים לאפליקציה שמשתמשים בה ברפאל למכשירי אייפון?

פורסם

במכשירי סמסונג גלקסי מסוימים שאני מכיר, יש אפשרות לנתק את קונקטור המצלמה, ייתכן שאפשרי גם באייפון.

 

כמובן שזה כולל לפתוח את המכשיר שלך ולבדוק, וכל זה בתנאי שאפל לא החליטו לחבר את המצלמה ללוח האלקטרוני בהלחמה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני לא כל כך רוצה לוותר על המצלמה לחלוטין אבל אבדוק ביו טיוב אם ניתן לעשות זאת.

כנראה שאין ברירה ואצטרך להחליף את המכשיר לאיזשהו אנדרואיד-באסה.

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...