Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחזיק C-5 2008

נכבה לי בתקופה האחרונה פעמיים בנסיעה איטית

אחרי פעם ראשונה הלכתי למוסך סיטרואן, ועשו ניקוי פיח או משהו כזה

למעשה הרכב נכבה שוב

 

מה עושים?

זו תקלה המאפיינת רכב זה?

 

האם זה מסוכן? יש מצב שבכביש מהיר הרכב פתאום יכבה?

פורסם

ממליץ לך ללכת למוסך ולשבת להם על העורף עד שתקבל תשובה.

האם זה מסוכן? כן,תחשוב נכבה לך האוטו ב110 קמ''ש בכביש החוף...ההגה שלך ינעל ומה אז?

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

בדקתי בפורום וראיתי שהיו כאלו תלונות בעבר

זה מראה למטה בקישורים דומים

 

אני רואה שכל התלונות הן במהירויות נמוכות

העניין שאין לי זמן לגשת למוסך ויש לי כמה נסיעות דחופות מחוץ לעיר

בטוח שזה מסוכן?

פורסם

אם אתה נוסע בקו ישר וזה קורה אז זה לא מסוכן כי אתה יכול פשוט לבלום ולעצור.

אם הרכב נכבה באמצע עיקול אז אתה נשאר בלי הגה ואי אפשר לדעת מה יקרה.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

לא סימפטי בכלל בעבר קרה לי גם עם C% בסיבובים ועיקולים ובקושי יצאתי מזה.

הרכב שכב 3 שבועות אצל צמרת.

הוחלף מחשב הזרקה

הוחלפו כל מיני חיישנים

הוחלף מנוע במצערת

בוצע ניקוי עם אינפוזיה

השקו את הרכב בתוסף כל תידלוק. למשך 10 תידלוקים

פירקו טיימינג החליפו חגורה.

כל זה נעשה במוסך צמרת בצק פוסט למזלי לא שילמתי אגורה אופרייט ליס שילמו.

 

לדעתי הבעיה לא חלפה לגמרי מידי פעם הוא מרגיש כאילו עומד להיכבות.

כל זה כי הכל היה סתום עקב טיפולים כל 30K

 

אחרי כל הסיפור אני עושה כמו שעון כל 10K טיפול כמו שצריך היום הרכב עם 150K הסיפור היה ב95K

 

בהצלחה.

על תחפש אמינות ברכבים האלא.

פורסם

מוסך המכיר טוב מכוניות אלה ומצויד בציוד דיאגנוזה מתאים יעלה על התקלה ללא ספק.

תקלות כאלה לפעמים מורכבות והדיאגנוזה יכולה לקחת זמן, אבל אין לי ספק שמוסך טוב יפתור את הבעיה.

פורסם

כדאי לחפש בפורומי חובבים בחו"ל -במספר ניכר של תקלות ׁ(גם בוולו ןגם בסיטרואן BX ) הסתבר שחברי הפורום איתרו

בעיות "סדרתיות " ואת החלופות לפתרונן

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

ניסית ניקוי מצערת?

 

בנסיעה איטית יש סיכוי ענק שהוא יכבה מאשר בנסיעה מהירה, כל עוד מדובר בבעיה מכאנית\הזרקה, ולא בבעיה חשמלית\פיקוד.

 

תנסה ניקוי מצערת ופלאשינג, אם ממשיך אז יכול להיות שזה בעיה חשמלית\פיקודית ואז העסק מסתבך.

 

האם הסלד יורד מתחת לקו עבודה (אם יש בכלל), שיבדקו בחיבור למחשב אולי הסלד נמוך מידי (ובהתאם מחפשים את הבעיה).

כמובן שקודם לכל קריאת תקלות.

פורסם

תודה לכולכם!

עשו לי במוסך ראשי רחוב כנמן בבני ברק ניקוי פיח, זה אומר ניקוי מצערת?

הרגשתי שלא לקחו את העניין של מנוע נכבה ברצינות, לא היה נראה לי שעשו בדיקות מקיפות, מה לעשות איתם?

שורה תחתונה זה מסוכן או לא?

על מה לחפור להם במוסך לבדוק?

  • ספונסר פורום
פורסם

ראשית,זה מסוכן,גם במהירות איטית כאשר המנוע נכבה אין תגבור להגה כוח ולאחר לחיצה או שתיים גם אין תיגבור לבלמים.

לרוב התקלה הזו נובעת ממצערת מלוכלכת או לא תקינה.

בכל מקרה, אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה מקיפה ללא תשלום.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...