Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה: מגבר מונו AUDISON, רמקולים HERTZ MILLE


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לאחר שעברתי תאונה וכרגע אין לי רכב, החלטתי למכור את המערכת שלי :

מדובר במוצרים מהשורה הראשונה בעלי גוון סאונד מאוד נעים וחמים...

 

1. מגבר נדיר שכבר אינו מיוצר High End מבית Audison מונו VRX בגרסה הנחשקת Chrome shadow (מה שמופיע בסמלון שלי)

זהו מגבר מדוייק וחזק להפליא שמסוגל להזיז כל סאב ללא כל בעיה (מערכת חשמל בריאה כמובן)

זהו מגבר A/B Class שנותן 560 WRMS ב 4 אום, 1080 WRMS ב 2 אום, ו 2000 WRMS ב 1 אום!

קישור לפרטי המגבר למעט הצבע שלו כל הנתונים זהים לחלוטין רק המגבר יפה יותר!

http://winauto.ua/en/product/car-amplifier-audison-vrx-1-500-2-single-channel/

 

המחיר המבוקש: 4200 ש"ח (מחיר חדש היה כ 10000 ש"ח ולא מיוצר עוד מגבר שכזה! צליל מדהים!)

 

2. בהמשך למגמר מונו אני מוכר סאב SQL אמיתי שמסוגל לשבור את האוטו וגם יודע לדייק וללטף ברמות של קונצרט איכותי

בטירוף!

יושב בתיבה בבניה עצמית לפי נתוני יצרן ובבדיקות בתוכנה, התיבה בנויה מ MDF mm 30 עם יורופורט איכותי ובתוך התיבה

בוצע איטום מלא וכמו כן הודבקו קסורבים למניעת גלים חוזרים לסאונד מושלם!

 

מדובר בסאב מסוג Mille 3000 בקוטר 12" שמנגן באמת בצורה מושלמת כל סגנון בכל עוצמה.

עוד לא קרה מקרה שישב מישהו ברכב ולא התלהב ממנו (SQ או SPL)

הסאב מסוגל לספוג 1500W בפיק ו 750 W RMS.

 

המחיר המבוקש כולל התיבה 3000 ש"ח (סאב כזה חדש ללא תיבה עולה כ 5500 ש"ח ובניית התיבה עלתה לי עוד כ 1000

ש"ח)

 

3. וופר mille ml1600 שהוא הוופר הבכיר בסדרה ומנגן בצורה מעולה ויורד ממש נמוך ומנגן ממש יפה הכל!

מדובר על הסדרה הקודמת של המילה (לפני שהוזילו את מחיר הסט ויצרו מוצרים נחותים יותר! מדובר בגרסה הכי טובה שיוצרה

להם.) באמת שצריך לשמוע כדי להבין או לברר עם ותיקי הפורום.

 

מיד mille ml500R שהוא מיד מאוד איכותי ומדובר, מיד מסוג ריבון (רמקול מרובע, כן מרובע! ) רמקול מדוייק שמנגן מיד בצורה

מדהימה שממש קרובה למקור.

 

טוויטר mille ml280 שהוא טוויטר מאוד מהיר ומדוייק בעל אופי חם ונעים , נאמן למקור.

 

 

כלומר מדובר בסט מבין הטובים בעולם בעל עוצמות מטורפות ואיכות לא פחות ממצויינת, לדעתי נשמע טוב מסטים יקרים ממנו.

 

המחיר שאני דורש על הסט הינו 5800 ש"ח (חדש היה עולה בסביבות 12000 - 14000 ש"ח)

זה הדף היחידי שמצאתי על הסט (ללא קרוסאוור ) ובאמצעות גוגל טרנסליט אפשר לקרוא אותו ולהבין מעט על נתוני הסט)

http://hertz.tchernovaudio.com/good/MLK_3

 

ניתן לרכוש אותו בחלקים במחיר גבוה יותר :wink:

 

4. הפריט האחרון לא צריך יותר מידי לפרט, Audison Bit One פרוססור מאוד נקי ומדוייק בעל אקולייזר 31 עורצים לכל ערוץ

הגברה, בעל הפשרויות להנחתה ממכשיר OEM וכו'...

 

המחיר המבוקש : 1300 ש"ח !

 

ולמי שיקח הכל נעשה מחיר מיוחד...

 

בהצלחה לכולם

רוני נ. 054-8010067

AUDI A3 2.0t FSI DSG

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
היי,

 

לאחר שעברתי תאונה וכרגע אין לי רכב, החלטתי למכור את המערכת שלי :

מדובר במוצרים מהשורה הראשונה בעלי גוון סאונד מאוד נעים וחמים...

 

1. מגבר נדיר שכבר אינו מיוצר High End מבית Audison מונו VRX בגרסה הנחשקת Chrome shadow (מה שמופיע בסמלון שלי)

זהו מגבר מדוייק וחזק להפליא שמסוגל להזיז כל סאב ללא כל בעיה (מערכת חשמל בריאה כמובן)

זהו מגבר A/B Class שנותן 560 WRMS ב 4 אום, 1080 WRMS ב 2 אום, ו 2000 WRMS ב 1 אום!

קישור לפרטי המגבר למעט הצבע שלו כל הנתונים זהים לחלוטין רק המגבר יפה יותר!

http://winauto.ua/en/product/car-amplifier-audison-vrx-1-500-2-single-channel/

 

המחיר המבוקש: 3800 ש"ח (מחיר חדש היה כ 10000 ש"ח ולא מיוצר עוד מגבר שכזה! צליל מדהים!)

 

2. בהמשך למגמר מונו אני מוכר סאב SQL אמיתי שמסוגל לשבור את האוטו וגם יודע לדייק וללטף ברמות של קונצרט איכותי

בטירוף!

יושב בתיבה בבניה עצמית לפי נתוני יצרן ובבדיקות בתוכנה, התיבה בנויה מ MDF mm 30 עם יורופורט איכותי ובתוך התיבה

בוצע איטום מלא וכמו כן הודבקו קסורבים למניעת גלים חוזרים לסאונד מושלם!

 

מדובר בסאב מסוג Mille 3000 בקוטר 12" שמנגן באמת בצורה מושלמת כל סגנון בכל עוצמה.

עוד לא קרה מקרה שישב מישהו ברכב ולא התלהב ממנו (SQ או SPL)

הסאב מסוגל לספוג 1500W בפיק ו 750 W RMS.

 

המחיר המבוקש כולל התיבה 2700 ש"ח (סאב כזה חדש ללא תיבה עולה כ 5500 ש"ח ובניית התיבה עלתה לי עוד כ 1000

ש"ח)

 

3. וופר mille ml1600 שהוא הוופר הבכיר בסדרה ומנגן בצורה מעולה ויורד ממש נמוך ומנגן ממש יפה הכל!

מדובר על הסדרה הקודמת של המילה (לפני שהוזילו את מחיר הסט ויצרו מוצרים נחותים יותר! מדובר בגרסה הכי טובה שיוצרה

להם.) באמת שצריך לשמוע כדי להבין או לברר עם ותיקי הפורום.

 

מיד mille ml500R שהוא מיד מאוד איכותי ומדובר, מיד מסוג ריבון (רמקול מרובע, כן מרובע! ) רמקול מדוייק שמנגן מיד בצורה

מדהימה שממש קרובה למקור.

 

טוויטר mille ml280 שהוא טוויטר מאוד מהיר ומדוייק בעל אופי חם ונעים , נאמן למקור.

 

 

כלומר מדובר בסט מבין הטובים בעולם בעל עוצמות מטורפות ואיכות לא פחות ממצויינת, לדעתי נשמע טוב מסטים יקרים ממנו.

 

המחיר שאני דורש על הסט הינו 5500 ש"ח (חדש היה עולה בסביבות 12000 - 14000 ש"ח)

זה הדף היחידי שמצאתי על הסט (ללא קרוסאוור ) ובאמצעות גוגל טרנסליט אפשר לקרוא אותו ולהבין מעט על נתוני הסט)

http://hertz.tchernovaudio.com/good/MLK_3

 

ניתן לרכוש אותו בחלקים במחיר גבוה יותר :wink:

 

4. הפריט האחרון לא צריך יותר מידי לפרט, Audison Bit One פרוססור מאוד נקי ומדוייק בעל אקולייזר 31 עורצים לכל ערוץ

הגברה, בעל הפשרויות להנחתה ממכשיר OEM וכו'...

 

המחיר המבוקש : 1300 ש"ח !

 

5. נוסף קבל 1 פראד של AUDISON במחיר מצחיק של 400 ש"ח

 

 

ולמי שיקח הכל נעשה מחיר מיוחד וניתן לו עוד דברי אודיו (RCA קצרים וכו'...)

 

בהצלחה לכולם

רוני נ. 054-8010067

 

UP + עדכונים באדום.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

  • חודש מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
UP + עדכונים באדום.

 

היי,

 

מדובר במוצרים מהשורה הראשונה בעלי גוון סאונד מאוד נעים וחמים...

 

1. מגבר נדיר שכבר אינו מיוצר High End מבית Audison מונו VRX בגרסה הנחשקת Chrome shadow (מה שמופיע בסמלון שלי)

זהו מגבר מדוייק וחזק להפליא שמסוגל להזיז כל סאב ללא כל בעיה (מערכת חשמל בריאה כמובן)

זהו מגבר A/B Class שנותן 560 WRMS ב 4 אום, 1080 WRMS ב 2 אום, ו 2000 WRMS ב 1 אום!

קישור לפרטי המגבר למעט הצבע שלו כל הנתונים זהים לחלוטין רק המגבר יפה יותר!

http://winauto.ua/en/product/car-amp...ingle-channel/

 

המחיר המבוקש: 3500 ש"ח (מחיר חדש היה כ 10000 ש"ח ולא מיוצר עוד מגבר שכזה! צליל מדהים!)

 

2. בהמשך למגמר מונו אני מוכר סאב SQL אמיתי שמסוגל לשבור את האוטו וגם יודע לדייק וללטף ברמות של קונצרט איכותי

בטירוף!

יושב בתיבה בבניה עצמית לפי נתוני יצרן ובבדיקות בתוכנה, התיבה בנויה מ MDF mm 30 עם יורופורט איכותי ובתוך התיבה

בוצע איטום מלא וכמו כן הודבקו קסורבים למניעת גלים חוזרים לסאונד מושלם!

 

מדובר בסאב מסוג Mille 3000 בקוטר 12" שמנגן באמת בצורה מושלמת כל סגנון בכל עוצמה.

עוד לא קרה מקרה שישב מישהו ברכב ולא התלהב ממנו (SQ או SPL)

הסאב מסוגל לספוג 1500W בפיק ו 750 W RMS.

 

המחיר המבוקש כולל התיבה 2500 ש"ח (סאב כזה חדש ללא תיבה עולה כ 5500 ש"ח ובניית התיבה עלתה לי עוד כ 1000

ש"ח)

 

3. וופר mille ml1600 שהוא הוופר הבכיר בסדרה ומנגן בצורה מעולה ויורד ממש נמוך ומנגן ממש יפה הכל!

מדובר על הסדרה הקודמת של המילה (לפני שהוזילו את מחיר הסט ויצרו מוצרים נחותים יותר! מדובר בגרסה הכי טובה שיוצרה

להם.) באמת שצריך לשמוע כדי להבין או לברר עם ותיקי הפורום.

 

מיד mille ml500R שהוא מיד מאוד איכותי ומדובר, מיד מסוג ריבון (רמקול מרובע, כן מרובע! ) רמקול מדוייק שמנגן מיד בצורה

מדהימה שממש קרובה למקור.

 

טוויטר mille ml280 שהוא טוויטר מאוד מהיר ומדוייק בעל אופי חם ונעים , נאמן למקור.

 

 

כלומר מדובר בסט מבין הטובים בעולם בעל עוצמות מטורפות ואיכות לא פחות ממצויינת, לדעתי נשמע טוב מסטים יקרים ממנו.

 

המחיר שאני דורש על הסט הינו 5000 ש"ח (חדש היה עולה בסביבות 12000 - 14000 ש"ח)

זה הדף היחידי שמצאתי על הסט (ללא קרוסאוור ) ובאמצעות גוגל טרנסליט אפשר לקרוא אותו ולהבין מעט על נתוני הסט)

http://hertz.tchernovaudio.com/good/MLK_3

 

ניתן לרכוש אותו בחלקים במחיר גבוה יותר

 

4. הפריט האחרון לא צריך יותר מידי לפרט, Audison Bit One פרוססור מאוד נקי ומדוייק בעל אקולייזר 31 עורצים לכל ערוץ

הגברה, בעל הפשרויות להנחתה ממכשיר OEM וכו'...

 

המחיר המבוקש : נמכר

 

5. נוסף קבל 1 פראד של AUDISON במחיר מצחיק של 300 ש"ח

 

6. זוג מידים היי אנרג'י ב 350 ש"ח

ולמי שיקח הכל נעשה מחיר מיוחד וניתן לו עוד דברי אודיו (RCA קצרים וכו'...)

 

בהצלחה לכולם

רוני נ. 054-8010067

AUDI A3 2.0t FSI DSG

  • חודש מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי,

 

מדובר במוצרים מהשורה הראשונה בעלי גוון סאונד מאוד נעים וחמים...

 

1. מגבר נדיר שכבר אינו מיוצר High End מבית Audison מונו VRX בגרסה הנחשקת Chrome shadow (מה שמופיע בסמלון שלי)

זהו מגבר מדוייק וחזק להפליא שמסוגל להזיז כל סאב ללא כל בעיה (מערכת חשמל בריאה כמובן)

זהו מגבר A/B Class שנותן 560 WRMS ב 4 אום, 1080 WRMS ב 2 אום, ו 2000 WRMS ב 1 אום!

קישור לפרטי המגבר למעט הצבע שלו כל הנתונים זהים לחלוטין רק המגבר יפה יותר!

http://winauto.ua/en/product/car-amp...ingle-channel/

 

המחיר המבוקש: נמכר (מחיר חדש היה כ 10000 ש"ח ולא מיוצר עוד מגבר שכזה! צליל מדהים!)

 

2. בהמשך למגמר מונו אני מוכר סאב SQL אמיתי שמסוגל לשבור את האוטו וגם יודע לדייק וללטף ברמות של קונצרט איכותי

בטירוף!

יושב בתיבה בבניה עצמית לפי נתוני יצרן ובבדיקות בתוכנה, התיבה בנויה מ MDF mm 30 עם יורופורט איכותי ובתוך התיבה

בוצע איטום מלא וכמו כן הודבקו קסורבים למניעת גלים חוזרים לסאונד מושלם!

 

מדובר בסאב מסוג Mille 3000 בקוטר 12" שמנגן באמת בצורה מושלמת כל סגנון בכל עוצמה.

עוד לא קרה מקרה שישב מישהו ברכב ולא התלהב ממנו (SQ או SPL)

הסאב מסוגל לספוג 1500W בפיק ו 750 W RMS.

 

המחיר המבוקש כולל התיבה נמכר (סאב כזה חדש ללא תיבה עולה כ 5500 ש"ח ובניית התיבה עלתה לי עוד כ 1000

ש"ח)

 

3. וופר mille ml1600 שהוא הוופר הבכיר בסדרה ומנגן בצורה מעולה ויורד ממש נמוך ומנגן ממש יפה הכל!

מדובר על הסדרה הקודמת של המילה (לפני שהוזילו את מחיר הסט ויצרו מוצרים נחותים יותר! מדובר בגרסה הכי טובה שיוצרה

להם.) באמת שצריך לשמוע כדי להבין או לברר עם ותיקי הפורום.

 

מיד mille ml500R שהוא מיד מאוד איכותי ומדובר, מיד מסוג ריבון (רמקול מרובע, כן מרובע! ) רמקול מדוייק שמנגן מיד בצורה

מדהימה שממש קרובה למקור.

 

טוויטר mille ml280 שהוא טוויטר מאוד מהיר ומדוייק בעל אופי חם ונעים , נאמן למקור.

 

 

כלומר מדובר בסט מבין הטובים בעולם בעל עוצמות מטורפות ואיכות לא פחות ממצויינת, לדעתי נשמע טוב מסטים יקרים ממנו.

 

המחיר שאני דורש על הסט הינו נמכר (חדש היה עולה בסביבות 12000 - 14000 ש"ח)

זה הדף היחידי שמצאתי על הסט (ללא קרוסאוור ) ובאמצעות גוגל טרנסליט אפשר לקרוא אותו ולהבין מעט על נתוני הסט)

http://hertz.tchernovaudio.com/good/MLK_3

 

ניתן לרכוש אותו בחלקים במחיר גבוה יותר

 

4. הפריט האחרון לא צריך יותר מידי לפרט, Audison Bit One פרוססור מאוד נקי ומדוייק בעל אקולייזר 31 עורצים לכל ערוץ

הגברה, בעל הפשרויות להנחתה ממכשיר OEM וכו'...

 

המחיר המבוקש : נמכר

 

5. נוסף קבל 1 פראד של AUDISON במחיר מצחיק של נמכר

 

6. זוג מידים היי אנרג'י ב 350 ש"ח

ולמי שיקח הכל נעשה מחיר מיוחד וניתן לו עוד דברי אודיו (RCA קצרים וכו'...)

 

7. נוסף מגבר של MB Quart QA1100.5

מגבר 5 ערוצים שמסוגל יציב ב 2אום ונותן:

ב2 אום- 4X150+500 WRMS

ב4 אום - 4X75+350 WRMS

מי שקצת נמצא בתחום יודע שזה הספקים מאוד מכובדים למגבר 5 ערוצים (ליציאת הסאב וגם ליציאות הרמקולים.)

המגבר חדש באריזה ומעולם לא נפתחה הקופסה אפילו!

המחיר המבוקש : 1800 ש"ח

 

בהצלחה לכולם

רוני נ. 054-8010067

AUDI A3 2.0t FSI DSG

×
×
  • תוכן חדש...