Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בסאגה שלא ניגמרת סוזוקי בלנו 98 אוטומט


Oz
שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

זקוק לעזרה בבעיה ברכב של חבר שלא ניפתרת סוזוקי בלנו 98 אוטומט 180K ק"מ

מזה שנה כבר שיש תקלה ברכב, הרכב כבה בזמן נסיעה או בזמן שמכניסים רוורס או לא מניע בכלל

הוחלפו במשך השנה הזו 3 פעמים 2 החיישנים ( חיישן קאמשאפט וזה שצמוד אליו ככה אמרו במוסך) והבעיה לא ניפתרה

השלוש פעמים האלה היו כל פעם במוסך אחר, בעל הרכב התייאש והחליט לפנות למוסך המרכזי של סוזוקי בבאר שבע,

שם הוא יצא בנזק של 3K ש"ח ושוב בין היתר הוחלפו החיישנים הנ"ל (זו הפעם הרביעית שמחליפים), כל השאר היה פלאגים, שמנים וכאלה

בעל הרכב יצא שמח מצד אחד שעכשיו מוסך מקצועי טיפל ברכב והבעיה לא תחזור אך שוב לאחר שבועיים באמצע נסיעה בינעירונית במהירות של 90 קמ"ש הרכב כבה, שוב חזר למוסך המרכזי ושם נאמר שכנראה הבעיה בקודן, ניתקו את הקודן ושוב שלחו אותו לנסיעת מבחן, לאחר כחודשיים הרכב כבר לא מניע, בעל הרכב פנה לשירותי החילוץ דרך הביטוח ושם נאמר לו שכויל הלך ויש צורך להחליף אותו, הוחלף בתקווה שזו הפעם האחרונה אך כעבור יומיים שוב נתקע הרכב, לא בטוח שקשור לבעיה אבל הפעם המצבר הלך, שוב מיואש אך בתקווה שזו הפעם האחרונה, אבל לא עבר יום ושוב הרכב לא מניע, בעל הרכב הזמין גרר לגרור את הרכב למוסך המרכזי, הגרר גם נותן שירותי דרך, בדק ואמר שהבעיה היא בחיישן קאמשפט, במוסך המרכזי היום שוב החליפו את שני החיישנים הנ"ל, ושוב שלחו אותו לנסיעת מבחן שתמשך עד לתקלה הבאה.

למישהו יש עצה\ עזרה\ חו"ד מה יכולה להיות הבעיה, לא הגיוני שבמשך שנה הוחלפו החיישנים הנ"ל 5 פעמים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכנו סיבות רבות, בסוזוקי, תקלה תרשם וניתן יהיה לשלוף אותה בעזרת קורא תקלות. סקנר.

 

הסיבות הנוספות למשל, מחבר חשמלי, רכיב הצתה אחר, פילטר דלק, מש' דלק, ועוד. יש ל"תפוס" את התקלה "על חם" , בדכ זה מאוד בעייתי.

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שבמוסך מרכזי של סוזוקי עושים בדיקה עם סקנר, וכנראה שזה מה שמצאו שהחיישנים תקולים, יכול להיות שהם באמת היו תקולים אבל כנראה שיש משהו ש״דופק״ אותם כי לא הגיוני שהוחלפו 5 פעמים חיישנים, כמו שאני יודע סקנר מצביע על הבעיה ולא במדויק, ככה שהסקר הצביע על החיישנים אבל יש בעיה אחרת שגורמת לחיישנים ״להידפק״

לגבי לתפוס את הבעיה על חם, הבחור משירותי הדרך שבא בפעם האחרונה הרכיב חיישן שלו ואז האוטו הניע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...